Hop til indhold

Må hellere præsentere mig her også!


Gæst Bettemus83
 Share

Recommended Posts

Gæst Bettemus83

Hejsa!

 

Jeg er ny i forummet og synes da lige jeg ville præsentere mig selv og den lille nye vaps som min kæreste og jeg har fået hjem i lørdags.

Vi bor i Brædstrup som ligger mellem Silkeborg og Horsens.

Jeg er helt grøn i hvalp-i-huset faget så jeg skal nok komme herind meget for tips og råd. Jeg er opvokset i min tidlige barndom med en gårdhund, men det er altså ikke helt det samme...Min kæreste er til gengæld opvokset med en Golden Retriever men det var hans søster der gik til træning emd hunden osv, så han lytter også gerne med hvad det angår!!

 

Men lidt om Charlie:

Charlie er en Welsh Corgi Pembroke med en fin skandinavisk afstamning!Yes Yes!!:-P

For hver dag der går kommer der mere og mere af hans personlighed frem!

Han elsker at putte, sove og blive nusset, men når han har gjort alt dette så skal der bare ske noget! Hvis vi ikke leger med ham eller er lidt for kedelige, så skal der helt klart bides i noget han ikke må bide i! "Jeg vil have opmærksomhed!!!"

Han er vores lille bandit, men det er bare svært ikke at tilgive ham når han er så fandens charmerende:-D

 

Men I kan se billeder af ham på min profil.. har ikke kunne finde ud at lægge dem ind på selve tråden.

 

Mvh

Mette og Charlie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Hej Mette og Charlie, og velkommen. Det bliver spændende at høre om/følge Charlie, da jeg næsten intet kender til Corgi's. Kendte en for 100 år siden (ok, lettere overdrevet), men kan næsten ikke huske noget om den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...