Hop til indhold

Den Store Zoo-tur!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Gæst Frigg120209

Frigg og mor kan desværre ikke love, de kommer. Jeg har ikke fri desværre. Men jeg prøver lige at finde ud af om det kan lade sig gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sorry jeg spør dumt, men har ikke set den oprindelige tråd :oops: Er det i Givskud, eller :confused: Og er det ét stort arrangement af assist4dogs, eller er det "bare" en hundedag for folk herfra Hf? Og hvad koster det? Savner lidt info for dem der ikke er inviede :oops:

 

Den originale tråd: http://www.hunde-forum.dk/hundetraef/7114-hunde-forum-dk-tur-i-givskud-zoo.html :blink:

 

Det er i Givskud ja. Der er event hele efterårsferien så jeg har bare valgt én dag ud udfra lidt forskellige faktore. Men det er også "bare" en hundedag i zoo :blink: da alt går i hundene den dag.

 

Priser står på første side af den her tråd :5up: sammen med de andre informationer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den originale tråd: http://www.hunde-forum.dk/hundetraef/7114-hunde-forum-dk-tur-i-givskud-zoo.html :blink:

 

Det er i Givskud ja. Der er event hele efterårsferien så jeg har bare valgt én dag ud udfra lidt forskellige faktore. Men det er også "bare" en hundedag i zoo :blink: da alt går i hundene den dag.

 

Priser står på første side af den her tråd :5up: sammen med de andre informationer.

Jeg er stok-blind :shock: Kan hverken se priser eller andre informationer på denne tråds forside eller den du linkede til :oops::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Amanda: du må sjældent i zoologiske haver :( har kun hørt om Givskud hvor det er tilladt. De er ikke tilladt i Odense, Aalborg og Kbh :roll:

 

Tror det er derfor mange foretrækker vores have :lun: det er det dejligste sted i verden at gå en tur med sin hund. Og se på dyrene der går rundt og passer sig selv, og ingen er i bur (jo fuglene, men af go grund :lol: )

 

Øhm... Nu er det et stykke tid siden jeg sidst har været i Givskud, men det du siger er altså at vi skal gå med hundene inde ved dyrene?!? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står tid og dato på denne tråds første indlæg. I den anden tråd står prisen med kæmpe stort på et tidspunkt.

Okaey, på et tidspunkt, jeg kiggede kun lige det første indlæg :oops: Sorry :blink:Kigger igen da :rolleyes:

Og tidspunktet har jeg også fundet nu *dansende smiley i glæde over at jeg ikke er HELT blind* :5up::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej til at vi skal gå rundt med hundene inde ved dyrene?

 

De steder hvor man går frit mellem dyrene (de små aber og antiloper?) må hunden ikke komme med ind, der kan man gå udenom med hunden.

 

Hos løverne (hvor man selvf ikke går frit men kører i bil) må hunden ikke komme med. Der er en lille "pension" til hunde uden for løvernes indgang, men den brød Mio sig ikke om, så vi delte familien op i to, og skiftedes til at se efter Mio! :5up:

 

De steder hvor dyrene går i store anlæg (fx gorillaerne og ulvene) går man rundt med hunden udenfor anlæget, hvor man kan kigge ind til dyrene!

 

Det er super spændende for vovser! :5up:

 

Billeder fra vores tur:

http://www.hunde-forum.dk/debat/7093-udflugt-til-givskud-zoo-2.html

Link til indlæg
Del på andre sites

De steder hvor man går frit mellem dyrene (de små aber og antiloper?) må hunden ikke komme med ind, der kan man gå udenom med hunden.

 

Hos løverne (hvor man selvf ikke går frit men kører i bil) må hunden ikke komme med. Der er en lille "pension" til hunde uden for løvernes indgang, men den brød Mio sig ikke om, så vi delte familien op i to, og skiftedes til at se efter Mio! :5up:

 

De steder hvor dyrene går i store anlæg (fx gorillaerne og ulvene) går man rundt med hunden udenfor anlæget, hvor man kan kigge ind til dyrene!

 

Det er super spændende for vovser! :5up:

 

Billeder fra vores tur:

http://www.hunde-forum.dk/debat/7093-udflugt-til-givskud-zoo-2.html

 

Arh så forstår jeg :lol: Mange tak skal du have. Så er jeg ikke så nervøs. Ellers kunne Dumle nok nemt hidse en abe eller to op :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh så forstår jeg :lol: Mange tak skal du have. Så er jeg ikke så nervøs. Ellers kunne Dumle nok nemt hidse en abe eller to op :lol:

 

Haha.. Efter hvad jeg hørte fra dem der var inde ved de små aber, var jeg glad for Mio ikke var med - ikke for deres, men for hans skyld - de er vidst lidt frække! :lol:

 

Der var en dame med en barnevogn, og hun havde en pose kiks liggende under vognen (ja okey, så be'r man måske også om det), jeg tror ikke nogen nåede at opdage det, før aben var under vognen og så 1 sek efter, sad den højest oppe på klatretræet med posen og gnaskede! :mums: :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha.. Efter hvad jeg hørte fra dem der var inde ved de små aber, var jeg glad for Mio ikke var med - ikke for deres, men for hans skyld - de er vidst lidt frække! :lol:

 

Der var en dame med en barnevogn, og hun havde en pose kiks liggende under vognen (ja okey, så be'r man måske også om det), jeg tror ikke nogen nåede at opdage det, før aben var under vognen og så 1 sek efter, sad den højest oppe på klatretræet med posen og gnaskede! :mums: :rolleyes:

 

Det er lige præcis det de gør de frække aber :lol: du kan endda finde på at hugge sutter fra børn og kameraer man ikke har et øje på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs
mon ikke hunden klare det fint :blink: tror mere det er dig der får sceneskræk :mrgreen:

 

Oki, så er vi også helgarderede imod regnen :5up: så er det bare om at komme i god tid så der er en siddeplads at få :lol:

 

Er ret imponeret hvis din hund kan koncentrere sig med så mange fremmede vovser omkring den :5up:

 

Jeg tror desværre at det bliver et hunde forbudt show, da der er meget lidt plads og vi skal bruge ret meget til showet... Så de 10-20 min showet vare må hundene vente... men derefter må de komme ind og smage på forskellige godbidder....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre at det bliver et hunde forbudt show, da der er meget lidt plads og vi skal bruge ret meget til showet... Så de 10-20 min showet vare må hundene vente... men derefter må de komme ind og smage på forskellige godbidder....

 

Hvordan mener du med vente? Kan man så ikke se dit show, hvis man har en hund med? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs
Hvordan mener du med vente? Kan man så ikke se dit show, hvis man har en hund med? :confused:

 

Jo det må man da... men hunden skal vente enten udenfor eller i bilen...

 

Vi er ved at planlægge en lille konkurrence for dem der har hund med i parken, og den vil blive afholdt lige efter showet....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...