Hop til indhold

Den Store Zoo-tur!


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Assist4dogs

Hey

 

Vil lige informere om hvad der sker af hunde ting den 16... så I kan glæde jer endnu mere...

 

13:15 Ulvefodring

14:30 Dogdansnings show

15:00 konkurrence for alle gæster med hunde (så kom og vis et lille triks med din hund og få lidt lækkert med hjem).

15:30 Besøg af en servichund

16:00 præmie overrækkelse for dem der har deltaget i Zoo´z spørgamålskonkurrence (med mulighed for at vinde gode hundebøger).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs

Nej hvor er det dejligt at der er SÅ mange der gerne vil med en tur i Zoo... vi glæder os meget til at se alle jeres hunde.

 

I er meget velkommen til at komme ned i Zoo scenen med hundene hvis det skulle regne (håber vi virkelig ikke) og få en lille snak... jeg regner med at være i parken omkring kl 12.00....

 

I kan få resten se det endelige program for hele ugen, hvis nu der var nogen der vil komme andre dage... her...

 

http://www.givskudzoo.dk/Events.1465.aspx?recordid1465=16

 

Fra fredag kan I se et lille video klip fra ugen... her

 

http://tv.givskudzoo.dk/

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt nok hyggeligt. Jeg skal bare i sommerhus ( i efteråret :lol: ) med veninde.:???: Så kan ikke

 

Så kan i da bare tage en udflugtsdag sammen fra sommerhuset til Givskud! :5up: hehe.. God tur i sommerhus :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap2::klap2: Vi glæder os meget (2voksne+hund)! Og håber Mio kan finde en, at lege med inden - han er nemlig lidt klodset/voldsom, især for små forsigtige/usikre hunde :oops:

 

Vi havde sådan en god tur sidst, men det var så varmt, at hverken løver eller ulve gad vise sig rigtigt! :roll: Mio var dog meget fascineret af de store Gorillaer og kameler, så dem skal vi bestemt hilse på igen! :blink:

 

Kører vi ind i vores egne biler og mødes på en P, eller hvordan regner du med det skal foregå? Sorry hvis jeg er lidt spørgende, men jeg kan godt lide, at være forberedt :mrgreen:

 

 

Nana vil måske gerne lege, hun er også en brumlebasse når hun leger med andre hunde ( og Bamse). Men nu må vi se - det er jo et fremmed sted og hvis alle kommer til hundleg så kan det være at det er en tand for meget for hende. Det var det ihvertfald da vi var til hundeleg/hundesprog hos Dyreoasen. Hun sprang over hegnet og ud på vejen.:shock:

 

 

Og med hensyn til at Givskud ligger i jylland (læs; for langt væk)- så er det ingen undskyldning - jeg kommer fra nordsjælland.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana vil måske gerne lege, hun er også en brumlebasse når hun leger med andre hunde ( og Bamse). Men nu må vi se - det er jo et fremmed sted og hvis alle kommer til hundleg så kan det være at det er en tand for meget for hende. Det var det ihvertfald da vi var til hundeleg/hundesprog hos Dyreoasen. Hun sprang over hegnet og ud på vejen.:shock:

 

 

Og med hensyn til at Givskud ligger i jylland (læs; for langt væk)- så er det ingen undskyldning - jeg kommer fra nordsjælland.:mrgreen:

 

Ih det lyder hyggeligt, altså ikke at hun sprang ud på vejen :shock:

 

Hvis der kommer så mange hunde til "fælles-leg", kan det være vi skal dele dem lidt op, så de ikke alle løber rundt på en gang?! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih det lyder hyggeligt, altså ikke at hun sprang ud på vejen :shock:

 

Hvis der kommer så mange hunde til "fælles-leg", kan det være vi skal dele dem lidt op, så de ikke alle løber rundt på en gang?! :hmm:

 

Ja, det ville måske være en god ide:5up:, men vi må se hvordan det går og hvor mange vi bliver.

 

Nana trænger nok til at strække ud efter den lange køretur fra sjælland:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Se lige hvad jeg har lavet idag :mrgreen:

 

Det er skrumpeplastik som man tegner på først også kommer i ovnen hvor det skrumper og blir helt hårdt. Og har man lavet hun i kan man bruge den som halskæde som her:

 

ps. Dem kan vi lave på fredag i skolestuen i zoo :5up: og det er gratis :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...