Hop til indhold

Den Store Zoo-tur!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Se lige hvad jeg har lavet idag :mrgreen:

 

Det er skrumpeplastik som man tegner på først også kommer i ovnen hvor det skrumper og blir helt hårdt. Og har man lavet hun i kan man bruge den som halskæde som her:

 

ps. Dem kan vi lave på fredag i skolestuen i zoo :5up: og det er gratis :blink:

 

Hihi, sød lille Hippo!

Glæder mig mere og mere til turen - hvis jeg altså får lov, at lave det for Mio! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så håber jeg alle mand er klar til i morgen, vi er i hvertfald.

 

Og vi glæææder os, eller jeg gør, mysla ved jo ikke rigtig noget endnu:mrgreen:

 

men hvorfor er det bare at man ligesom føler at man snyder den ene hund, når den skal blive hjemme? jeg har helt ondt af stakkels sheila, alt det hun går glip af..

Så må man trøste sig med at hun havde en fantastisk weekend, sidste weekend:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Jeg starter lige en ny tråd så det bliver lidt mere overskueligt :engel:

 

 

 

Her er listen med dem der har tilmeldt sig:

 

Tonks og Izzie + mormor (2 voksne)

 

Dorte og Liva (1 voksen)

 

Tanita og Danny(?) (hvor mange?)

 

N1nna og Mio + kæresten (2 voksne)

 

Frigg og mor (1 voksen?)

 

Bamseida og mor (2 voksen)

 

Cs-Dumle og mor (2 voksne)

 

Hundensven og Karina (evt.) (1 voksen?)

 

Luckyluna og Sheila og Mysla (2 voksne?)

 

Vinhou og Sasha (2 voksne)

 

Dogue1 og Lene -uden Lexus (2 voksne)

 

 

Hvis i er flere voksne og børn end der står så skriv det lige :5up: jo flere desto bedre :mrgreen::blink:

 

Der er stadig masser af plads til flere tilmeldinger :5up:

Det bliver fredag d.16. oktober 2009

 

Os der vil lade hundene løbe og lege lidt inden vi går i parken: Vi mødes kl. 10 på parkeringpladsen foran indgangen, og går over på pladsen og leger.

Dem der ikke vil med over og lege inden: Vi mødes kl.10.30 på parkeringspladsen foran indgangen :5up:

 

Når jeg får mere info omkring hvad der skal ske den dag, skal jeg nok skrive det ind i det her indlæg!

 

Prisen bliver:

 

90 kr. for voksne

60 kr. for børn

 

HUSK::!:kontanter!!!

 

Det blir et mareridt hvis alle skal til at hæve penge i billetsalget. Og da jeg skal betale samlet er det vigtigt at i alle har kontanter med og MEGET gerne det præcise beløb for så skal vi ikke til at veksle og alt muligt :5up:

 

hvorfor har jeg ikke set det nget før! :( jeg skal desværre til en studiegruppe... :( ville ellers super gerne med....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så håber jeg alle mand er klar til i morgen, vi er i hvertfald.

 

Og vi glæææder os, eller jeg gør, mysla ved jo ikke rigtig noget endnu:mrgreen:

 

men hvorfor er det bare at man ligesom føler at man snyder den ene hund, når den skal blive hjemme? jeg har helt ondt af stakkels sheila, alt det hun går glip af..

Så må man trøste sig med at hun havde en fantastisk weekend, sidste weekend:blink:

 

Vi glæder os også - har forsøgt at forklare Livsen, at hvis hun ikke opfører sig ordenligt, bliver hun efterladt hos løverne ...

 

Jeg har haft kanontravlt på arbejde i et par uger og trænger bare sådan til en fridag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
:ae: skulle du finde på at komme senere så er det også okay...skal bare lige vide det :blink:

 

jeg ved ikke hvor lang tid det trækker ud.. har ret meget vi skal have nået... :( så tror ikke den går desværre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nu ser det jo desværre ud til, at vejret lige har bestemt sig for regn i morgen alligevel! :evil:

 

Så husk en regnjakke eller noget, og måske et håndklæde til vovserne! :5up:

 

Vi bliver desværre kun en voksen alligevel, da kæresten er kommet på intensivkursus i denne uge, og ikke kan få fri fredag! :???:

 

Til gengæld er vi så heldige, at LuckyLuna og Mysla vil køre med i bilen, så ensomme bliver vi ikke! :klap2:

 

Og et :ae: til Sheila, kan godt forstå du ikke kan have dem begge med - jeg var næsten ved, at gå lidt i panik da kæresten meldte fra, og vi har kun Mio, at holde styr på! :oops::mrgreen:

Håber virkelig han viser sig fra sin dejlige side, og ikke sin "hiv, træk, gø, hump, savl, osv"-side! :roll:

Håber han kan kende Givskud fra sidst vi var der, så det hele ikke er helt nyt for ham! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninna: kører i igennem Vejle og Jelling?? :engel:

 

Hvis ja...er der så evt. plads til én ekstra? :mrgreen:

 

Ville gerne have dig med også, men det er desværre en halv times omvej, så hvis der er en anden herinde der kommer sydfra, så ville det nok være det bedste..

Er der nogen der kommer sydfra?

 

, skal gennem Vejle/Jelling og har plads til Tonks+vovse? :x:

 

Ved ikke lige hvor du bor, men ellers har du måske mulighed for, at tage et tog/bus til Horsens/Hatting, så kan vi samle dig op der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er alt pakket og klart. Tøjet ligger klar-parat-start og jeg går i bad om lidt, så jeg bare skal ha' en gang klatvask imorgen

 

Vi skal op kl.5.30 I NAT:shock:, for vi skal ha' en færge fra Odden kl.07.45. Så vi skulle lige kunne nå at være i Givskud kl.10.00 til hundeleg.

 

Jeg glæder mig til at møde jer og ikke mindst alle VUFFERNE :hjerte:

 

Vi ses :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor jeg dog glæder mig meget til at se jer alle sammen.

Jeg håber meget at Eico vil gøre det han skal i morgen...

 

I kan få et lille smugkig på showet... her

http://www.tvsyd.dk/kryds-og-tv%C3%A6rs-b%C3%B8rn-bygger-bydel-i-fredericia

 

Det er næsten sidst i programmet... smiler

 

Jeg kan kun se noget om nogle børn, der bygger med legoklodser i det indslag, du linker til. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...