Hop til indhold

De kærlige hunde


Gæst Potemis
 Share

Recommended Posts

Så sidder man her sådan en grå søndag og keder sig lidt og så kommer den lille hund og lægger sin pande ind mod min og står der lidt.. Og så blev man lige i meget bedre humør..

Det er sådan en sød ting.. Hun kommer bare og virkelig trykker sin pande ind mod min og står bare der lidt.. Hun kan også finde på at ae mig, når jeg ligger og nusser hende, så aer hun mig med en pote..

Og så er der alle mys'ne hun så gavmildt deler ud af, til alle. Og potekrammerne, hvor hun planter en pote på hver side og bare skal stå der og blive holdt lidt om. Men min yndlings er nok den med panden...

 

Hvad gør jeres hunde, af sådan meget kærlige ting mod jer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får også mange kys af vores lille hund og så kan han godt lide at sidde hos mig, hvor han så nogen gange læner sig op af min skulder og så skal der krammes.

 

Jeg ved ikke om det hører ind under det her emne, men han skal også altid lige sikre sig, at jeg er ok (hvis jeg fx kommer til at sige nogle sjove lyde når jeg ser en edderkop :oops:) ved at slikke mig på næsen eller hoppe op til mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ChristinaFie

Fie kommer altid hen og vil nusse, og kramme. Hun er en rigtig putte-hund!:hjerte: Kys deler hun også godt ud af, specielt om morgenen. Så kommer hun lige op i sengen og giver et møs så vi vågner:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Mimi er også en storkyssende hund, jeg prøver forgæves at lære hende at man altså godt kan kysse uden at bruge tunge :mrgreen:

 

Når man giver hende en godbid, så benytter hun lige anledningen til at give hånden et slik.

 

Når vi er ude og gå, og hun render foran mig i sin flexline (ikke så langt at linien bremser hende), så stopper hun nogen gange op og vener sig om mod mig og venter til jeg er kommet lidt længere frem, og så går hun igen.

 

Noget af det sødeste hun gør det er når vi vågner om morgnen, så ligger vi lige sådan 5-10 min snude mod næse og nusser lidt - dejlig måde at starte sin dag på :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...