Hop til indhold

Kun i USA


Lonny
 Share

Recommended Posts

Alle de FÅ hunde jeg har set iført løbetidsbukser, har bestemt ikke set ud som om det var ok for dem, derfor:-)

Fair nok så, hvis Beauty hadede at få dem på jamen så var det nok heller ikke en løsning jeg ville bruge.

 

For mig er blod blod, og ikke ulækkert, det er så en af glæderne, ved at have taget et dyr ind i vores hjem, der følger nogle ting med, på samme måde som grus og skidt i pels og poter, det kræver noget ekstra rengøring:-D

 

Alt andet en blodet rører mig ikke, ekstra rengøring er heller ikke et problem, det er mere de der pletter som ikke frivilligt overgiver sig og forbliver hvor de er (som regel på min væg) - kunne måske løses ved at male med afvaskbar maling :-D.

Og blod fra sår mm genere mig ikke, men menstruationsblod/løbetidsblod gør af en eller anden grund...bvadr - måske jeg er lidt underlig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne her tråd gør mig godt nok spændt på Luna's første løbetid, jeg har jo aldrig haft en tæve før, så jeg er lidt spændt på om mit hus kommer til at ligne et slagtehus...

 

Så ikke nok med der er blod over det hele, så har jeg også kradsemærker og huller i alle døre fordi Baldur vil forsøge at komme ind til hende...

 

Jo flere historier jeg hører om tæver i løbetid (og deres hanhunde), jo mere begynder jeg at frygte den dag hun kommer i løb :blink:

 

Fingrene krydsede for at hun er god til at holde sig selv ren og hun ikke helt taber fornuften :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...