Hop til indhold

Løbetid? De første tegn??


Tonks
 Share

Recommended Posts

SÅ!!!

 

...er det vist officielt :mrgreen: mors lille pige er nu en daaame :hjerte:

 

Hun kravlede lige op på mit skød lige før, og da hun vendte sig kunne jeg se at hun er HELT hævet op dernede i "trekanten" :engel: og hun bløder :5up:

Izzie er i løbetid!

 

Såå...min lille pige er en STOR pige nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst LouiseBS

Nårh jah men da tillykke med det så :lol:

 

Jeg tænkte egentlig på hvordan får man mindst mulig blod på sofaer, tæpper, gulvet og andet? Er lidt nervøs for hvor meget blod jeg skal gå og tørre op når min bliver en "dame".

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh jah men da tillykke med det så :lol:

 

Jeg tænkte egentlig på hvordan får man mindst mulig blod på sofaer, tæpper, gulvet og andet? Er lidt nervøs for hvor meget blod jeg skal gå og tørre op når min bliver en "dame".

 

Jeg har endnu ikke fundet nogen blodpletter, men hun vasker sig også konstant. Men nogle hunde er bare gode til at holde sig rene :blink:

 

Ellers kan man købe løbetidsbukser de kan få på indenfor så de ikke pletter på møblerne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
iiihhhh :confused: Izzie er BILLIGT TIL SALG!!!!!! :confused:

 

Mærkelige hund, hun stod og gav tegn til at skulle ud og tisse. Fint nok, jeg skriver lige det færdig jeg var igang med, som jeg plejer!

Lige pludselig står møgdyret ved siden af mig og letter ben op af en sofapude :confused: WTF!!! Blev simpelthen SÅ vred, og sagde PUUUUHA...og siden har hun ligget på sit tæppe på gulvet og kigget forsigtigt på mig :engel:

 

Lille møgkræ! Det MÅ da være løbetiden der har gjort hende til en sofa-tisser?? PLEASE SIG DET ER!!!! :megaked:

 

Undskyld.. men ... :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endnu ikke fundet nogen blodpletter, men hun vasker sig også konstant. Men nogle hunde er bare gode til at holde sig rene :blink:

 

Ellers kan man købe løbetidsbukser de kan få på indenfor så de ikke pletter på møblerne :mrgreen:

 

Hvis hun vasker sig konstant, og det kun er møblerne du er bekymret for, kan det så ikke klares med et tæppe, til at beskytte møblerne med ?:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hun vasker sig konstant, og det kun er møblerne du er bekymret for, kan det så ikke klares med et tæppe, til at beskytte møblerne med ?:-D

 

Jo da...jeg har tæppe på sofaen (hvidt :rolleyes:) men hun har kun blødt på lagnet fordi hun jo ikke vasker sig når hun sover :engel: men det kan jo vaskes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS
Hvis hun vasker sig konstant, og det kun er møblerne du er bekymret for, kan det så ikke klares med et tæppe, til at beskytte møblerne med ?:-D

 

 

Det lyder da som en rigtig god ide. Hun har også nogle tæpper som er hende så der gør det jo ikke noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

UPDATE:

 

Izzie bløder ikke mere, men er stadig hævet, er blevet mørk og gav sig til min venindes hund der lige er blevet kønsmoden :rolleyes: og han vidste godt hvad han skulle :rolleyes: heldigvis skete der ikke noget, for har set det med halen før :blink: så vidste hvad hun var ude på :lol:

 

Hun er ENORMT morsyg. Totalt puttesyg og ualmindeligt lydig :shock: :hmm: hun er blevet min absolutte drømmehund den sidste uges tid :lun: hun gør bare ALT jeg beder hende om, går pænt i snor, kommer når jeg kalder, udfører tricks med præsition og har tålmodighed til at lære nye på rekordtid :hjerte:

 

Synes det er lidt underligt hvis hun er højløbsk :hmm: men håber det her varer ved for hun er drømmehunden lige nu :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 years later...
Gæst The dog lover

Har 2 spørgsmål.... (1) Har hørt fra andre hundejere at når hunden snart har løbetid at det imellem benene hæver ? :hmm:

(2) Min hund har hvis snart løbetid eller det tror jeg da', Hun er KOMPLET døv !, Når jeg skal til at skælde ud(over hun måske har gået efter end anden hund) løber hun væk :hundifart:

, Hun er ret klæbende og har hoppet op på sin bamse ca. 2-3 gange :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dog lover
Du er ikke sikker på løbetid eller

 

Det sker de er så gamle før der kommer løbetid, men så har de ofte et problem med æggestokk e eller andet.

Okay tak for tippet :yeah:

t

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 years later...

Ja tror min er i løbetid så..men hun spiser ikle drikker vand men det så kun anden gang hun er det men har ikke set de normale tegn som sidste gang.nu ja virklig prøver at styre alt.nægter den vej vil hellere der hen..samt går helt banans kåd når vi møder andre.ærgelig talt hun er noget belastende pt haha

Link til indlæg
Del på andre sites

På 5.6.2019 den 15:49 , warbreed skrev:

Ja tror min er i løbetid så..men hun spiser ikle drikker vand men det så kun anden gang hun er det men har ikke set de normale tegn som sidste gang.nu ja virklig prøver at styre alt.nægter den vej vil hellere der hen..samt går helt banans kåd når vi møder andre.ærgelig talt hun er noget belastende pt haha

nu er det en gammel tråd du har fundet.
Være obs på at hun fortsætter med at drikke, det er meget normalt at nogle ikke spiser så meget.
Pas godt på hende, for hun er ikke sådan fordi hun vil styre dig eller være træls, måske hun er sådan fordi hun ikke forstår hvad der sker med hendes krop.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...