Hop til indhold

Løbetid? De første tegn??


Tonks
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
Okay...synes heller ikke jeg var SÅ streng igen :engel: men hun er squ godt nok blevet lidt mopset :lol:

 

Ved du hvad? DET tror jeg også :rolleyes::lol:

 

:lol::lol::lol:

 

Men en ting du skal være opmærksom på... hvis hun har tisset op ad dine ting, så vil hun også kunne finde på at gøre det op ad andres i mens hun er i løb... i en seng eller lign...:badr:

 

 

Jeps tæver i løbetid er ofte billige til salg...:lol:...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:lol::lol::lol:

 

Men en ting du skal være opmærksom på... hvis hun har tisset op ad dine ting, så vil hun også kunne finde på at gøre det op ad andres i mens hun er i løb... i en seng eller lign...:badr:

 

 

Jeps tæver i løbetid er ofte billige til salg...:lol:...:oops:

 

oh my GODDESS :roll:

 

Hvor længe varer det her mareridt?? :confused:

 

Hun skal passes hos min farmor imorgen, må hellere lige huske at sige til hende at hun skal holde øje :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
oh my GODDESS :roll:

 

Hvor længe varer det her mareridt?? :confused:

 

Hun skal passes hos min farmor imorgen, må hellere lige huske at sige til hende at hun skal holde øje :engel:

 

Det varer indtil at hun ikke er i løbetid mere... Freya er først blevet "normal" igen nu her og hendes løbetid startede omkring den 1. september...:lol:...

 

Haha... ja det må du hellere fortælle til din farmor...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Er der blevet nævnt at de kan finde på at blive bare lidt kællinge agtige overfor amdre hunde, efter endt løbetid:confused::mrgreen:

 

haha.. Freya f.eks er en rigtig bitch i øjeblikket over for andre hunde... de skal BARE IKKE SNUSE HENDE BAGI...ellers så vanker der:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
ooh...damn... :lol:

 

:hmm: kan godt ske jeg lægger for meget i dét, men var ude og børste tænder og da jeg kommer ind i stuen igen ligger der et halvt kallun ben og et halvt kalve øre på min plads, og Izzie er gået i seng igen :engel: mon det var en undskyldning?? :blink: :lol:

 

Nååååååå.... en lille undskyldning fra Izzie... Det skulle man næsten tro at det var....

 

 

 

Psssst... nogle gange har jeg det også med at ligge lidt for meget i tingene... Men jeg ville se det som en lille undskyldning:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg synes ikke at løbetidsbukser er nødvendige.:engel:... det er vildt unaturligt for en hund at have sådanne på...

 

Hvis det er for at holde lugten lidt på afstand for hanhunde, så ville jeg blande lidt the trees oil op i vand og putte det i hendes bukser...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke at løbetidsbukser er nødvendige.:engel:... det er vildt unaturligt for en hund at have sådanne på...

 

Hvis det er for at holde lugten lidt på afstand for hanhunde, så ville jeg blande lidt the trees oil op i vand og putte det i hendes bukser...

 

jaa...men det kan jo blive nødvendigt hvis hun pletter alle møblerne til :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke at løbetidsbukser er nødvendige.:engel:... det er vildt unaturligt for en hund at have sådanne på...

 

Hvis det er for at holde lugten lidt på afstand for hanhunde, så ville jeg blande lidt the trees oil op i vand og putte det i hendes bukser...

Vi brugte busker til Emma, for at skåne min mors egetræs gulv, der er ubehandlet:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
jaa...men det kan jo blive nødvendigt hvis hun pletter alle møblerne til :engel::lol:

 

Det kan det selvfølgelig... Men de fleste tæver plejer nu at være rimlige til at gøre sig selv rene... Måske ikke i hendes første løbetid.. for hvad er dog det dernede... Men ellers så ros hende HELT vildt når hun gør sig ren...

 

Vi brugte busker til Emma, for at skåne min mors egetræs gulv, der er ubehandlet:mrgreen:

 

Jeg har nu aldrig haft de problemer med Freya... hun har altid været rigtig god til at gøre sig selv ren... Ok, når hun vågner næste morgen kan der godt ligge nogle pletter på gulvet da hun jo har sovet... Men det gør hun også rent...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jaa...men det kan jo blive nødvendigt hvis hun pletter alle møblerne til :engel::lol:

 

tæpper over sofaen så er problemet løst.

 

Vi brugte busker til Emma, for at skåne min mors egetræs gulv, der er ubehandlet:mrgreen:

 

Vi har også ubehandlede rå egeplanker - vi har ingen pletter. Karla holdt sig selv meget fint ren. Kun hvor hun havde sovet var der lidt pletter... når der kom gæster og hun blev vældigt glad kunne hun dryppe lidt... men ikke værre end at en klud med koldt vand kunne fjerne det med det samme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...