Hop til indhold

Der findes mange forskellige grunde til at få hund...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Har læst tråden, og det tragiske er, at trods alt det der er skrevet, har tøsen stadig ikke fattet hvad fok siger til hende :(

 

Nej, men nu er hun gudskelov ikke gammel nok til selv at købe en hund, så jeg satser på, at dette bare ender som en dum bemærkning, uden nogen konsekvenser.

 

Men jeg syntes nu også at det er lidt mærkelig at man kan være 15 og så slet ikke kunne sætte sig ind i problemet med at købe en hund kun ud fra den betragtning...

Link til indlæg
Del på andre sites

Forøvrigt så har jeg lige tilføjet spørgsmålet til min liste over all-time greatest fra Hjerneblødningernes Gyngestativ (den er bare købt DKW :5up:), sammen med "hvordan kan jeg få min hund til at tabe sig i nakken - den har nogle folder der" og "det er med blødende hjerte vi må skille os af med vores elskede Grand Danois, da han desværre er blevet for stor"

e040.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Enten skal man være gammel og garvet herinde for at kunne følge mange at de oprettede tråde eller også er det bare "forbeholdt" den lille lukkede HF-skare ... :-D

 

Hva jeg prøver at sige.... er .... Jeg fatter NADA udover at en på 15 vil have en hund med det ene formål at gå på udstilling med den... udover dette er racen (hunden) ligemeget bare den er billig !! (har jeg fanget bare en brøkdel af pointen ??? for jeg kan ik finde den tråd der evt hentydes til.)

:oops:dumt spørgsmål ? Tja men uden dette får jeg jo ikke noget at vide.

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Enten skal man være gammel og garvet herinde for at kunne følge mange at de oprettede tråde eller også er det bare "forbeholdt" den lille lukkede HF-skare ... :-D

 

Hva jeg prøver at sige.... er .... Jeg fatter NADA udover at en på 15 vil have en hund med det ene formål at gå på udstilling med den... udover dette er racen (hunden) ligemeget bare den er billig !! (har jeg fanget bare en brøkdel af pointen ??? for jeg kan ik finde den tråd der evt hentydes til.)

:oops:dumt spørgsmål ? Tja men uden dette får jeg jo ikke noget at vide.

 

Det handler om noget, der foregår på et andet stort hundeforum, der har samme begyndelsesbogstaver som "Hjerneblødningernes Gyngestativ" ;-)

 

Nogle af os kigger sommetider derind, og fortryder det omgående. Så kommer vi hjem til gode gamle Hunde-Forum og jamrer os over alt det fæle vi har set :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

En af de sørgelige er også, når ejeren skriver at h*n skal af med sin hund, fordi den kræver for meget opmærksomhed/tid. Når jeg så kigger på deres profil, har de typisk en anden krævende hund, som der sjovt nok er tid og overskud til. Det kan godt bringe mit pis i kog, at man ikke tænker over det inden man køber hunden. Stakkels vovser, får altid lyst til at tage dem med hjem :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Enten skal man være gammel og garvet herinde for at kunne følge mange at de oprettede tråde eller også er det bare "forbeholdt" den lille lukkede HF-skare ... :-D

 

Hva jeg prøver at sige.... er .... Jeg fatter NADA udover at en på 15 vil have en hund med det ene formål at gå på udstilling med den... udover dette er racen (hunden) ligemeget bare den er billig !! (har jeg fanget bare en brøkdel af pointen ??? for jeg kan ik finde den tråd der evt hentydes til.)

:oops:dumt spørgsmål ? Tja men uden dette får jeg jo ikke noget at vide.

 

Hjerneblødningens Gyngestativ (den er skam helt ny, men ja, man skal nok være lidt kendt for at kunne gætte den) = et andet forum, hvor der er nogle "ikke så kloge tendenser" i visse HF'eres øjne (jeg er ikke selv på forummet)

 

Og du har fattet pointen i det 100% ellers :5up: Tror jeg. Medmindre jeg har misset noget :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjerneblødningens Gyngestativ (den er skam helt ny, men ja, man skal nok være lidt kendt for at kunne gætte den) = et andet forum, hvor der er nogle "ikke så kloge tendenser" i visse HF'eres øjne (jeg er ikke selv på forummet)

 

Og du har fattet pointen i det 100% ellers :5up: Tror jeg. Medmindre jeg har misset noget :genert:

 

:5up: SUPER... tak for oplysningen.. !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det handler om noget, der foregår på et andet stort hundeforum, der har samme begyndelsesbogstaver som "Hjerneblødningernes Gyngestativ" ;-)

 

Nogle af os kigger sommetider derind, og fortryder det omgående. Så kommer vi hjem til gode gamle Hunde-Forum og jamrer os over alt det fæle vi har set :shock:

 

KLINGE.... 10´øren er faldet, der kan kun være tale om Hundeverdens Galeanstalt. !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork. Jeg har en "best of" liste, såvel som en brevkasse om HG :mrgreen:

 

 

Best of, listen indeholder lige nu titler som:

 

Update på numsebøvl

Synes i jeg skal gå til dyrlægen?

Hvor tit loppekur?

 

Og klassikere som:

Avlsgodkendelse af lab.. har søgt og søgt, kan intet finde.

Chi-kenneler..når man søger i google dukker der en helt masse op, så jeg kan ikke finde.....

 

 

 

Hvorfor er det nu jeg kalder det hjerneblødningernes Gyngestativ :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...