Hop til indhold

Der findes mange forskellige grunde til at få hund...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Okay :mrgreen: Havde nemlig overvejet at blive bruger, fordi der er så mange billeder derinde, jeg gerne vil lure på, men så syntes jeg nok, at der stod noget om betaling, men var i tvivl om det virkelig kunne passe.

 

Jo du skal betale et engangsbeløb :blink: for en basisprofil. Det er noget relativt nyt, så dem der har været der rigtigt længe har ikke skulle betale for det.

Men det er vist en 50'er eller sådan noget :engel: har en profil men er aldrig derinde, for debatten er simpelthen for åndssvag og alle overskrifter lyder: HJÆLP eller sådan noget irriterende noget :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Jeg må også indrømme jeg har kigget lidt tråde derinde i den seneste tid...

 

Der var en der først havde to goldens, så fik hun to gd'er og så skete der jo det, at de blev hendes nye favoritrace og de stakkels goldens blev altså skubbet lidt i baggrunden, måtte hun nok indrømme. Nu var der en der gerne ville overtage den ene golden, og spørgsmålet lød så, om det mon var en god ide.

 

Der var også en charmerende tråd, med en der søgte 'den ultimative vagthund', om der var nogen der kunne fortælle ham, hvilken race han så skulle have fat i. Han havde tidligere haft en pit (uden ører) og en anden kamphund, men de var begge døde. Nu var han og kæresten lige flyttet i hus og ventede barn om få dage. Det medførte så et behov for anskaffelse af intet mindre end 'den ultimative vagthund'.

 

I samme tråd var der en der nævnte bull terrier. "Det er da ikke nogen særlig vagthund" lød det, men så var der ellers en ekspert der kom på banen med oplysninger om, at rigtige bull terriers, de duede virkelig til noget og var bestemt ikke for familien Danmark. Der var 'nogle fjolser' der havde ødelagt racen og gjort den 'kedelig', men han kunne godt melde, at sådan behøvede det sandelig ikke at være. Han smed så et par links til videoer (som jeg ikke har set), der skulle være 'nogle af de mere stuerene' han kunne finde på, fra et 'hemmeligt' forum han kom på! Han lød virkelig som en rar og sympatisk person :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Her er der så en der virkelig har tænkt over det der med hvilken hun de skal have...:

 

Hejsa !

 

Spørgsmålet er meget akut !

 

Er der nogle af jer, som har erfaring med king charles spaniel hunde ?

 

>Vi overvejer at købe en..

,;Men kan den holde varmen, når den er så lille ?=

 

Er det en man kan gå lange ture med, selvom at det er koldt ude ?

Eller er det en lille pusse nusse hund ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er der så en der virkelig har tænkt over det der med hvilken hun de skal have...:

 

Hejsa !

 

Spørgsmålet er meget akut !

 

Er der nogle af jer, som har erfaring med king charles spaniel hunde ?

 

>Vi overvejer at købe en..

,;Men kan den holde varmen, når den er så lille ?=

 

Er det en man kan gå lange ture med, selvom at det er koldt ude ?

Eller er det en lille pusse nusse hund ??

 

jeg kan fortælle dig, at spørgsmålet var akut fordi hun skulle ud og se på hunden 1 time senere :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan fortælle dig, at spørgsmålet var akut fordi hun skulle ud og se på hunden 1 time senere :roll:

 

Nu fandt jeg tråden igen, og kan så se på hendes profil at hun alligevel ikke skal ud og kigge på en time, fordi at hvalpen allerede var solgt, men de har så fundet en anden hvalp de skal ud og kigge på i morgen...

 

Og de har altså undersøgt det i en hel uge før de besluttede sig for hvilken race det skulle være :blink:

 

Og igen skal vi huske, hun er kun 13, så det er jo ikke til at vide hvor længe hendes forældre har tænkt over det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu fandt jeg tråden igen, og kan så se på hendes profil at hun alligevel ikke skal ud og kigge på en time, fordi at hvalpen allerede var solgt, men de har så fundet en anden hvalp de skal ud og kigge på i morgen...

 

Og de har altså undersøgt det i en hel uge før de besluttede sig for hvilken race det skulle være :blink:

 

Og igen skal vi huske, hun er kun 13, så det er jo ikke til at vide hvor længe hendes forældre har tænkt over det :-D

 

Tjaaa.... Hvis du kigger i hendes profil, så aflivede de deres gamle hund i går... så hvor længe forældrene har tænkt, det ved jeg ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det afhænger vel af hvor længe de har vidst at hunden skulle aflives?

 

der står aflivet på grund af, at den bed en mand... så nok næppe månedsvis ;-)

 

edit. undskyld - jeg er en fordømmende ko i know ... :oops: jeg har vist bare bestemt mig til, at det her er en "hovsa- der var en hund - lad os tage den" beslutning :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

der står aflivet på grund af, at den bed en mand... så nok næppe månedsvis ;-)

 

edit. undskyld - jeg er en fordømmende ko i know ... :oops: jeg har vist bare bestemt mig til, at det her er en "hovsa- der var en hund - lad os tage den" beslutning :roll:

 

Ok, jeg havde så ikke læst at det var pga. af at den bed en mand, og at de derfor ikke har haft særlig lang tid til at overveje det i.

 

Jamen så virker det hele ret uigennem tænkt, også set iht. til at de ikke engang aner noget om den hund de har tænkt sig at hente... Og så er spørgsmålet jo hvorfor deres gamle hund bed, idet at deres beslutninger åbenbart er så uovervejede, så kan man jo også spørge sig selv om, hvor meget de egentlig ved om at have hund, og om deres nye hund så også ender med at bide en person...

 

Se jeg kan også være fordømmende når det passer mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Meeeeen, hvis min hund nu blev kørt over i morgen ville jeg altså godt vide hvad jeg skulle kigge efter, af hund. At det så nok ikke lige ville blive dagen efter, det er så en anden sag, men sådan reagerer folk jo forskelligt.

 

Vi er helt enige. Jeg ville også ret hurtig begynde at søge efter en ny hund til at fylde tomrummet i mit liv. Kommentarerne var også mere ud fra det første indlæg, hvor hun AKUT skulle ved noget om en hund, som hun skulle ud og hente en time senere

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...