Hop til indhold

Tør hud???


Gæst Teyla
 Share

Recommended Posts

Der er slet ingen der har nævnt almindelige hvalpeskæl?

 

Jeg kan ikke huske hvor jeg har det fra, men de der hvalpeskæl skulle vist være meget normale, når hvalpedyret har den der tætte uldpels.

 

Ok det vil jeg gerne hører mere om. for hun har kun sådan en uldpels.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst MopsBuffy

Min mops har aldrig haft problemer med tør hud, men jeg tror også - som de andre skriver - at det handler om at finde den shampoo og kost der er bedst for sin hund :-) Vi har rigtig god erfaring med hundeshampoo med aloe vera, som vi bl.a. har købt på LRuniverse.dk - dernæst kategori "Aloe Vera" - "Til dyr" :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vasker...med shampoo og alt det der... Stort set aldrig... kan faktisk kun huske at have vasket en hund med sæbe én elelr 2 gange..

 

ELlers bliver de skyllet med rent vand.

 

 

 

Rent vand er også mest effektivt mod 'bare snavs' men når hunden begynder at lugte efter en sommer i saltvand, SÅ skal der sq shampoo til.

 

Aslan er knap to år, og tror vi har vasket ham med hampoo 3-4 gange

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun vasket Bamse een gang med shampoo og han er snart 8 år. Han lugter nemlig aldrig - han er jo altid ude og lugter så af frisk luft.:lun:

 

Nana blev vasket med shampoo da hun kom hjem, for hun lugtede ikke særlig godt.:skraek:

 

Ellers sværger jeg også til haveslangen og så en gang børstning, når de er tørre. Det renser pelsen udemærket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...