Hop til indhold

Kæmpe løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 113
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010

Stort tillykke med dem - de er godt nok super dejlige..:lun:

 

Og hold op hvor en kampvægt.. det er godt nok nogle der vil frem i livet...:lol:... Især når man tænker på at den mindste i det kuld som Freya var i, var på 330g...:lol:... Freya selv var på 410g..

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med dem - de er godt nok super dejlige..:lun:

 

Og hold op hvor en kampvægt.. det er godt nok nogle der vil frem i livet...:lol:... Især når man tænker på at den mindste i det kuld som Freya var i, var på 330g...:lol:... Freya selv var på 410g..

Nå ja men så bliver de nok på størrelse med Freya :mrgreen: Kæmpe Löwchen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Bare det altid var så let at finde nye hjem til hvalpe: opret en billedtråd (ikke engang salgstråd, næh nej) og vupti, så er de væk allesammen - samt mødre fætre, onkler, tanter og samtlige andre hunde der måtte befinde sig i nærheden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare det altid var så let at finde nye hjem til hvalpe: opret en billedtråd (ikke engang salgstråd, næh nej) og vupti, så er de væk allesammen - samt mødre fætre, onkler, tanter og samtlige andre hunde der måtte befinde sig i nærheden :mrgreen:
Ja :mrgreen: jeg synes nu generelt at løverne er nemme at komme af med... Måske I skulle sende dele af internatet herop så kan jeg gøre salgsarbejdet for jer :mrgreen::engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Så bliver der sq nok ballade igen :shock: Da jeg fik 2 korthårede Löwchen i Camillas kuld meldte en af de andre opdrættere mig for at blande løver og chier sammen :evil: Nu er der jo aldrig dukkede korthårede op før og nu har selvsamme dame ikke selv fået korthårede, vel?

 

Ja det er bare SÅ typisk... når nogle andre får hunde der afviger fra standarden så er der røre i andedammen, men når det sker for den selv samme person som har været ud sladre, ja så holdes der bøtte:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...