Hop til indhold

Kæmpe løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Hmm - hvis hun også ryster biler må jeg nok hellere lade være - det kan jo ikke nytte at hun smadre sin ryg før jeg får overtalt manden til at vi behøver bare en enkelt lille løve mere...:engel:
Han bliver helt sikkert overbevist..Når nu Camilla hjælper ham med al vvs arbejdet.. Løver er meget hjælpsomme.. Faktisk for meget... Igår gjorde jeg rent i skabene i bryggerset og før jeg fik set mig om var der 25 løver derinde..Kun for at hjælpe mig.. Det er MEGET svært at tørre skabe af med så mange hunde inde i skabene :mrgreen: Og de render i hælene på en hele tiden.. Intet går deres næser forbi..Og de stjæler gerne karkluden eller jager moppen når den drøner hen over gulvet... og tænk dog på havearbejdet som bliver meget nemmere jo flere løver man har.. De elsker at grave huller og helst der hvor man selv er igang med gravearbejdet.. I foråret fjernede de systematisk alle skvalderkålplanter i junglen..de gravede sig ned til rødderne og åd dem.. Det er garanteret derfor alle løverne pludselig har fået deller over halen og ser fede ud :slem: men skvalderkålene er væk
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 113
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han bliver helt sikkert overbevist..Når nu Camilla hjælper ham med al vvs arbejdet.. Løver er meget hjælpsomme.. Faktisk for meget... Igår gjorde jeg rent i skabene i bryggerset og før jeg fik set mig om var der 25 løver derinde..Kun for at hjælpe mig.. Det er MEGET svært at tørre skabe af med så mange hunde inde i skabene :mrgreen: Og de render i hælene på en hele tiden.. Intet går deres næser forbi..Og de stjæler gerne karkluden eller jager moppen når den drøner hen over gulvet... og tænk dog på havearbejdet som bliver meget nemmere jo flere løver man har.. De elsker at grave huller og helst der hvor man selv er igang med gravearbejdet.. I foråret fjernede de systematisk alle skvalderkålplanter i junglen..de gravede sig ned til rødderne og åd dem.. Det er garanteret derfor alle løverne pludselig har fået deller over halen og ser fede ud :slem: men skvalderkålene er væk

 

 

Det var lige det helt rigtige argument til at vi skal have flere løver - Pegasus har lige brugt en hel weekend på at grave skvalderkål op - det behøver han ikke hvis vi havde en flok løver:mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh, er I sporet ind på hvilken af dem? Eller I skal måske beholde flere? :engel:
Indtil videre er de reserveret til os selv allesammen.. Det er jo en gentagelse af en tidligere kombination som viste sig at være supergod, men hvor "nogen" i familien syntes jeg skulle vælge hurtigt (det var 4 hanner) så vi ikke "brændte" inde med en bunke hanner vi ikke kunne bruge til udstilling... De 2 af hvalpene bliver heldigvis udstillet..Men de andre 2 er også supergode og det er en skam de ikke bliver udstillet.. Den ene er dog løveklippet, så der kan jeg se at han er god...

Da jeg så ville gentage kombinationen havde jeg sagt til alle herhjemme at jeg beholder ALLE hvalpene indtil jeg kan se om de bliver gode..også selvom der kom 4 hanner igen! Men så kom der jo 4 tæver så slapper de lidt mere af herhjemme.. Mænd!!!!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var lige det helt rigtige argument til at vi skal have flere løver - Pegasus har lige brugt en hel weekend på at grave skvalderkål op - det behøver han ikke hvis vi havde en flok løver:mrgreen::klap:
Netop! Sig det straks til ham :mrgreen: Det kunne være jeg skulle leje mine ud til havearbejde :hmm: mon ikke der er penge i det :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Tjahhh ... eller en dommer der slår eller en dommer der dømmer sært ... eller alle mulige andre irriterende mennesker man kan støde på ude i verden ...
Altså du må da indrømme vi er uheldige med de underlige mennesker vi møder?? Den dommer burde jeg egentlig have vippet et par på kassen... Nå eg møder ham nok igen engang :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
- eller 4 ? :lol:

 

Hallo hallo!! Ikke give hende nogle gode ideer!! :evil: Hvis hun beholder flere end 1 er det din skyld! :-D Og så vil jeg måske ikke passe dine hunde mere, når de andre er på udstilling :-P

 

Kram Natascha (så du er sikker på hvem dette MEGET truende menneske er :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Netop! Sig det straks til ham :mrgreen: Det kunne være jeg skulle leje mine ud til havearbejde :hmm: mon ikke der er penge i det :slem:

 

Jow da - selvfølgelig er der da penge i det :mrgreen:

 

Er i fuld gang med med fortælle Pegasus om nødvendigheden i at have mere end en løve men han er svær at få til at se lyset.

 

Jeg tror jeg fortsætter med svigerfar - han er ikke nær så svær at få til at forstå hvor smart det ville være :mrgreen:

 

Han er i forvejen på udkig efter en lille hund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo hallo!! Ikke give hende nogle gode ideer!! :evil: Hvis hun beholder flere end 1 er det din skyld! :-D Og så vil jeg måske ikke passe dine hunde mere, når de andre er på udstilling :-P

 

Kram Natascha (så du er sikker på hvem dette MEGET truende menneske er :mrgreen:)

Hey.. Snak pænt ellers tror folk bare jeg er voldelig også :mrgreen:...

Jeg kunne da aldrig drømme om at beholde flere hvalpe end en :pift: Jeg skal bare lige finde ud af hvilken en .. Og de er da søde, ikk? Måske skulle jeg forære de 3 af dem væk..til nogen i familien :slem: jeg ved godt hvem der skal have Olymphia så:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jow da - selvfølgelig er der da penge i det :mrgreen:

 

Er i fuld gang med med fortælle Pegasus om nødvendigheden i at have mere end en løve men han er svær at få til at se lyset.

 

Jeg tror jeg fortsætter med svigerfar - han er ikke nær så svær at få til at forstå hvor smart det ville være :mrgreen:

 

Han er i forvejen på udkig efter en lille hund...

Vi skal nok få ham overbevist.. Sådan en løve kan da også blive hjemmeværnshund :mrgreen:

 

Ja svigerfar må vi have vist nogle gode eksemplarer.. Så kan Pegasus snart se hvor meget gavn de løver gør :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo hallo!! Ikke give hende nogle gode ideer!! :evil: Hvis hun beholder flere end 1 er det din skyld! :-D Og så vil jeg måske ikke passe dine hunde mere, når de andre er på udstilling :-P

 

Kram Natascha (så du er sikker på hvem dette MEGET truende menneske er :mrgreen:)

 

Ja, jeg kunne godt gætte, at det var dig :lol: Om ikke andet så ud fra brugernavnet:lol:

 

Så må jeg bare sørge for at komme forbi og smugle 3 af hvalpene med mig hjem, - så hellere risikere at få rystet lommer og bil. For jeg vil da godt nok ikke miste hundesitteren :mrgreen:

- måske vi alligevel har fundet et eksempel på noget, der kan gi´Oskar et traume....altså at miste hundesitteren

(har jeg fedtet nok nu :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg kunne godt gætte, at det var dig :lol: Om ikke andet så ud fra brugernavnet:lol:

 

Så må jeg bare sørge for at komme forbi og smugle 3 af hvalpene med mig hjem, - så hellere risikere at få rystet lommer og bil. For jeg vil da godt nok ikke miste hundesitteren :mrgreen:

- måske vi alligevel har fundet et eksempel på noget, der kan gi´Oskar et traume....altså at miste hundesitteren

(har jeg fedtet nok nu :engel:)

:mrgreen::mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal nok få ham overbevist.. Sådan en løve kan da også blive hjemmeværnshund :mrgreen:

 

Ja svigerfar må vi have vist nogle gode eksemplarer.. Så kan Pegasus snart se hvor meget gavn de løver gør :mrgreen:

 

Ja selvfølgelig kan en løve da være hjemmeværnshund - sådan en smule rondering og spor og hvad ved jeg er da lige noget for en løve:klap:

 

Svigerfar vil falde helt i svime over sådan en lille glad han løve der løber rundt og er glad - du skal nok bare passe på med at vise ham mere end en for han kunne finde på at beholde dem alle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja selvfølgelig kan en løve da være hjemmeværnshund - sådan en smule rondering og spor og hvad ved jeg er da lige noget for en løve:klap:

 

Svigerfar vil falde helt i svime over sådan en lille glad han løve der løber rundt og er glad - du skal nok bare passe på med at vise ham mere end en for han kunne finde på at beholde dem alle :mrgreen:

Bianca herinde fra laver da rondering og spor med sine løver... Og vores Dicke er rigtig god til spor.. Hun finder alle godbidderne og tjekker også lige de andres spor om de har overset noget :mrgreen:

 

Vi må lave en lille løve-filial nær Esbjerg :slem: Svigerfar kan være bestyrer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...