Hop til indhold

Markus Mühle


Aslan
 Share

Recommended Posts

Så er der bestilt 2x15 kg! :shock:

 

 

 

Aslan har IGEN dårlig mave, og trods at det først er nu, 6 mdr efter vi har skiftet til olivers, ja så tænker jeg om det kan være olivers der e rårsagen til den dårlige mave? Om ikke andet, så gør det jo ikke noget med lidt variation :blink:

 

Så nu venter jeg bare på at det ankommer, så vi kan gå igang med at forhåbentlig få forbedre hans mave.

 

 

I må gerne krydse fingre for at han gider maden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Så er der bestilt 2x15 kg! :shock:

 

 

 

Aslan har IGEN dårlig mave, og trods at det først er nu, 6 mdr efter vi har skiftet til olivers, ja så tænker jeg om det kan være olivers der e rårsagen til den dårlige mave? Om ikke andet, så gør det jo ikke noget med lidt variation :blink:

 

Så nu venter jeg bare på at det ankommer, så vi kan gå igang med at forhåbentlig få forbedre hans mave.

 

 

I må gerne krydse fingre for at han gider maden :blink:

 

Krydser fingre herfra.. har selv lige modtaget en dejlig pakke fra zooplus idag.. så kom der lige 13 kg acana hjem i huset.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der bestilt 2x15 kg! :shock:

 

 

 

Aslan har IGEN dårlig mave, og trods at det først er nu, 6 mdr efter vi har skiftet til olivers, ja så tænker jeg om det kan være olivers der e rårsagen til den dårlige mave? Om ikke andet, så gør det jo ikke noget med lidt variation :blink:

 

Så nu venter jeg bare på at det ankommer, så vi kan gå igang med at forhåbentlig få forbedre hans mave.

 

 

I må gerne krydse fingre for at han gider maden :blink:

 

XXXXXXXXXX Håber det hjælper :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Jeg har prøvet MM, men skifter helt sikkert over til Olivers igen. Mine hunde fungerer meget bedre på Olivers. Med Markus Mühle fik de ret løs mave, og pruttede helt vildt. De synes helt sikkert MM smagen er bedre, men deres krop kan bedre lide indholdet af Olivers...

 

Håber din Aslan fungerer bedre på det end min Aslan gjorde.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Løveinden

Jeg har fodert min Leonberger på nu 18 mdr. med MM siden han var 12 mdr. hans afføring var fin men her de sidste 2 mdr. gik det helt galt.. han begyndte at gylpe volsomt og brække væske op.. hans spiste elmeblade og græs helt vildt.. hans pels blev ret dårlig og han virkelig mistrives, han tabte 3 kg hvilket en unghund ikke skal. Så jeg har droppet det igen.. lige nu får han RC intestinal og Fersk fra nordic i Sverige og nu er hans pels ved at komme tilbage, gylper ikke mere og er rigtig glad.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu håber jeg ikke jeg jinxer den..........!

 

 

Aslan har nu i 10 dage fået 1/3 MM og den lille hund, som har vejet imellem 57 og 57,2 siden juni, har nu taget 1 kilo på :klap2:

 

Hans mave er bedre end den var før, men ved ikke helt om 1/3 foder kan gøre det.

 

 

Han spiser gerne MM som godbidder, dog kun som hygge godbider, han "ønsker" ikke at behage for at få dem :rolleyes:

 

Han er begyndt at klø sig mindre, så håber ikke han ender med at få løs mave og gylpe! Det er så dejligt når det fungere :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Nu håber jeg ikke jeg jinxer den..........!

 

 

Aslan har nu i 10 dage fået 1/3 MM og den lille hund, som har vejet imellem 57 og 57,2 siden juni, har nu taget 1 kilo på :klap2:

 

Hans mave er bedre end den var før, men ved ikke helt om 1/3 foder kan gøre det.

 

 

Han spiser gerne MM som godbidder, dog kun som hygge godbider, han "ønsker" ikke at behage for at få dem :rolleyes:

 

Han er begyndt at klø sig mindre, så håber ikke han ender med at få løs mave og gylpe! Det er så dejligt når det fungere :klap2:

 

det var da lækkert at det fungere på aslan.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu håber jeg ikke jeg jinxer den..........!

 

 

Aslan har nu i 10 dage fået 1/3 MM og den lille hund, som har vejet imellem 57 og 57,2 siden juni, har nu taget 1 kilo på :klap2:

 

Hans mave er bedre end den var før, men ved ikke helt om 1/3 foder kan gøre det.

 

 

Han spiser gerne MM som godbidder, dog kun som hygge godbider, han "ønsker" ikke at behage for at få dem :rolleyes:

 

Han er begyndt at klø sig mindre, så håber ikke han ender med at få løs mave og gylpe! Det er så dejligt når det fungere :klap2:

 

Ih det lyder godt for Aslan! :klap2:

Vi krydser fingre for det fortsætter i den retning og med 1/1MM også! :x2:

 

Mio har det på samme måde med det nye WolfsBlut, de er gode guffer, men kun til belønning og ikke til lokkemad :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har OVERVEJET at smage det, men jeg stoler på Aslans dømmekraft :mrgreen:

 

Arrrh.. smag lige lidt på det :slem: Sidst Aslan skrev en mail til mig, forstod jeg ikke hvad det smagte af. Tror han skrev noget med grrrroouhh :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

fortæl mig lige hvad det smager af så.. for jeg er godt nok i tvivl om det er noget for mig.. :D

 

Arrrh.. smag lige lidt på det :slem: Sidst Aslan skrev en mail til mig, forstod jeg ikke hvad det smagte af. Tror han skrev noget med grrrroouhh :confused:

 

 

Jeg kunne også bare invitere jer ned til fyn så kunne vi smage det sammen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Jeg kunne også bare invitere jer ned til fyn så kunne vi smage det sammen :mrgreen:

 

Vil gerne komme på besøg, men kunne vi så ikke arrangere noget kaffe og kage i stedet for? og så lade hundene afgøre om det er noget for dem.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...