Hop til indhold

Markus Mühle


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vil gerne komme på besøg, men kunne vi så ikke arrangere noget kaffe og kage i stedet for? og så lade hundene afgøre om det er noget for dem.. :P

 

 

 

 

Kaan du så ikke lige fodre med stoider et par dage på til besøget, aslan er jo ikke vandt til små hunde :oops:

 

Som martin siger, der skal vel andet end mennesker med hjem i bilen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Kaan du så ikke lige fodre med stoider et par dage på til besøget, aslan er jo ikke vandt til små hunde :oops:

 

Som martin siger, der skal vel andet end mennesker med hjem i bilen :mrgreen:

 

vi må jo bare tage det stille og roligt... :P håber da også vi vil taget andet med hjem end os selv.. det skulle da lige være en ekstra hund.. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det lyder godt :-D

Altså hvis nu jeg spiste hundefoder, synes jeg nu også at det der marcus mühle ser rimelig lækkert ud... :mums:

 

Jeg har OVERVEJET at smage det, men jeg stoler på Aslans dømmekraft :mrgreen:

 

fortæl mig lige hvad det smager af så.. for jeg er godt nok i tvivl om det er noget for mig.. :D

 

Hihi.. Min far har smagt på det... i forbindelse med et vædemål:lol::lol::lol:

 

Han sagde at det smagte fint.. lidt tørt men fint:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne også bare invitere jer ned til fyn så kunne vi smage det sammen :mrgreen:

 

Ja men den tager vi dig måske op på en skønne dag, har en god veninde som lige er flyttet til Fyn, og hende skal jeg da bestemt på weekendbesøg ved engang :-D

 

Hihi.. Min far har smagt på det... i forbindelse med et vædemål:lol::lol::lol:

 

Han sagde at det smagte fint.. lidt tørt men fint:lol::lol::lol:

 

Hihihihi fedt :mums: Ok, kan i huske i "gamle" dage, hvor man kunne få sådan nogle store firkantede hundekiks, i en hvid pakke med noget blå eller rødt skrift på..?

Dem spiste jeg vist min del af som barn.... de smagte sådan ganske udmærkede, hvis man nu ikke lige havde andet :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men den tager vi dig måske op på en skønne dag, har en god veninde som lige er flyttet til Fyn, og hende skal jeg da bestemt på weekendbesøg ved engang :-D

 

 

 

OK, men aslan gider ikke andre han-hunde som vil humpe eller dominere ham, sp det skal være inden jeres bliver alt for homon fyldt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, men aslan gider ikke andre han-hunde som vil humpe eller dominere ham, sp det skal være inden jeres bliver alt for homon fyldt :mrgreen:

 

Oops... det har han allerede prøvet på, det med at humpe :oops: Men til hans forsvar skal det lige siges, at en af hans bedste legevenner totalt har været i humpealder i et godt stykke tid, så det er nok mere payback end decideret knalderi. Og har kun set Buddha gøre det med ham endnu :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg vil lige opdaterer.

 

 

Vi forbliver 50/50 på MM og Olivers fisk.

 

Aslans afføring er god, og han gylper ikke.

 

Han spiser ikke specielt mere, og han er blevet vandt til MM så de dur heller ikke som godbider længere :rolleyes:

 

 

Hans pels er blevet lækkert blød og sådan "jeg kan slet ikke lade være med at ae dig" agtig, hvilket jo er til STOR glæde for Aslan :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...