Hop til indhold

Dåsemad og spor


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Er det muligt at fryse dåsemad uden det tager skade?

 

Det jeg bruger til spor kommer desværre kun i en størrelse dåse, og jeg kan ikke nå at bruge det hele inden det har fået sit eget liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrevet af pegasus

Er det ikke bare et spørgsmål om at lægger længere spor og evt lidt oftere:-D

 

Jo da - eller også at man skal glæde sig over at have en hund hvor de vilde store mængder ikke er nødvendige ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror altså sagtens at du kan fryse det, men ellers må det jo komme an på en prøve

 

Du har helt ret - det må komme an på en prøve :-)

 

Men det kunne jo være jeg var heldig at der sad en herinde der havde erfaring med det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Du har helt ret - det må komme an på en prøve :-)

 

Men det kunne jo være jeg var heldig at der sad en herinde der havde erfaring med det :-)

 

Du kan sagtens fryse det, ingen problemer der:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan sagtens fryse det, ingen problemer der:5up:

 

Regnede jeg heller ikke med :-) Men gu' ve' hvor meget af "duften" der forsvinder ved det? Min logik (som godt kan snyde ;-)) siger mig der smutter noget på den konto!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Regnede jeg heller ikke med :-) Men gu' ve' hvor meget af "duften" der forsvinder ved det? Min logik (som godt kan snyde ;-)) siger mig der smutter noget på den konto!?

 

Jeg tror ikke der er meget duft der forsvinder ved frysning. Når du har åbnet dåsen - så fordel det i portioner, sådan at det er "frisk" optøet hver gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...