Gæst Laurine Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Frodo har fået ny cykeltaske. Vi har ikke bil og det er derfor vigtigt for os at han kan være med på cyklen under trygge forhold........og i alt slags vejr. Jeg kan varmt anbefale denne model, som er helt ny og fra KLICKFIX til dem med små hunde op til 7 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Februar 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2008 Frodo har fået ny cykeltaske.Vi har ikke bil og det er derfor vigtigt for os at han kan være med på cyklen under trygge forhold........og i alt slags vejr. Jeg kan varmt anbefale denne model, som er helt ny og fra KLICKFIX til dem med små hunde op til 7 kg. Nei, hvor er den smart! Hvad gør du så med tasken? Tager du den på ryggen eller i en cykelkurv eller hvad? Vi har osse kun cykel, men Silke er nok for stor til sådan en taske... Måske min næste hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2008 JEg har en kurv der er monteret på knallerten ... den er vi også rigtig glade for - den kunne også være monteret på en cykel ... Det er et beslag der er monteret som kurven låses fast på ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Laurine Besvaret Februar 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2008 http://www.klickfix.com/doggy.htm her ses hvordan tasken sidder på cyklen. Det er simpelthen et klicksystem, hvor man bare sætter kurve og tasker fast. Tasken er forsynet med en stålbøjle, som lige sættes i grebet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2008 Den ser rigtig smart ud. Herhjemme bruger vi også meget cykel, og Toffi sidder så i en cykelkurv næsten magen til freudikas. Om vinteren i taske, og så ligger min taske nedenunder, for ellers kan hun ikke se ud Her er et link til en dejlig hjemmeside, hvor ejeren sommetider kører med sin chinese crested på motorcykel! Hun har købt en transporttaske til formålet i USA, der er billeder af den under "Min motorcykel" i menuen http://www.123hjemmeside.dk/Hund-og-hund-imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anibas Besvaret Februar 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2008 Den er virkelig smart... Men Laurine, hvad koster den i Danske penge og er det nemt at få den hjem fra Tyskland, for det er der den er købt ikke.. Jeg handler ikke så meget på nettet så det skal jeg lige lære.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Laurine Besvaret Marts 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2008 http://www.bikeshop.dk/Til+din+cykel/Cykeltasker+og+kurve/Cykeltasker+til+styret/KlickFix+Doggy+styrtaske.html Her kan du handle på dansk, og den er endda på tilbud til 699 kr......jeg gav 799 kr hos Rowi i Århus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anibas Besvaret Marts 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2008 Så nu har jeg købt cykeltasken også og jeg vil give dig ret i at det er godt nok et smart system med det der Klickfix, og så kan man købe andre tasker til systemet meget smart Det er også smart at man kan låse den fast til det der Klikfix systemet der sidder på styret så den ikke kan stjæles,, meget smart og så kan begge mine Chihuahua være i den... Tak for tippet Laurine.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2008 Smart taske, og hvor ser Frodo dog kær ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Laurine Besvaret Marts 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2008 Så nu har jeg købt cykeltasken også og jeg vil give dig ret i at det er godt nok et smart system med det der Klickfix, og så kan man købe andre tasker til systemet meget smart Det er også smart at man kan låse den fast til det der Klikfix systemet der sidder på styret så den ikke kan stjæles,, meget smart og så kan begge mine Chihuahua være i den... Tak for tippet Laurine.. Dejligt at kunne hjælpe Jeg er utrolig glad for Klicksystemet, og har både cykelkurv for og bag...med lås Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bizaar Besvaret Marts 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2008 Den ser sørme smart ud! Kan toppen tages af eller foldes ned, så kurven også kan bruges til indkøbsposer mv.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Laurine Besvaret Marts 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2008 Ja, hele toppen kan tages af, så du kan fint handle ind med den....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bizaar Besvaret Marts 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2008 Tak for svaret! Den lyder helt perfekt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Maj 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2008 Hej, ja, jeg har lige valgt at genåbne en gammel tråd her. Mest i håb om, at der stadig er nogen til stedet her på forum, som kender til den omtalte klickfix taske. Jeg har nemlig forelsket mig i den selv samme taske til vores kommende familiemedlem. Men ville høre, hvis nogen ved noget om den: skal man bruge et bestemt styr til den? lige/ damecykel? Eller kan den gå på alle slags? Håber der stadig er en kender til stede sender lige linket fra øverst i indlægget: http://www.bikeshop.dk/Til+din+cykel/Cykeltasker+og+kurve/Cykeltasker+til+styret/KlickFix+Doggy+styrtaske.html Jeg håber det ikke gør noget, at jeg har taget fat i denne gamle tråd. Kh. Eva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Maj 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2008 Hej, ja, jeg har lige valgt at genåbne en gammel tråd her. Mest i håb om, at der stadig er nogen til stedet her på forum, som kender til den omtalte klickfix taske. Jeg har nemlig forelsket mig i den selv samme taske til vores kommende familiemedlem. Men ville høre, hvis nogen ved noget om den: skal man bruge et bestemt styr til den? lige/ damecykel? Eller kan den gå på alle slags? Håber der stadig er en kender til stede sender lige linket fra øverst i indlægget: http://www.bikeshop.dk/Til+din+cykel/Cykeltasker+og+kurve/Cykeltasker+til+styret/KlickFix+Doggy+styrtaske.html Jeg håber det ikke gør noget, at jeg har taget fat i denne gamle tråd. Kh. Eva Jeg skulle lige til at åbne den og spørge om præcis det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Maj 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2008 Jeg tror den kan buges til de fleste styr, prøv at at sende dem en mail og spørg Der er også denne her http://www.abckids.dk/Hundekurve%20til%20cykel%20ABC%20KIDS.%20Cykelkurv%20til%20hvalpen,%20katten,%20kaninerne..htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts