Hop til indhold

Cykeltaske til hund

Gæst Laurine
 Share

Recommended Posts

Gæst Laurine

Frodo har fået ny cykeltaske.

Vi har ikke bil og det er derfor vigtigt for os at han kan være med på cyklen under trygge forhold........og i alt slags vejr. Jeg kan varmt anbefale denne model, som er helt ny og fra KLICKFIX til dem med små hunde op til 7 kg.

2186_IMG_3221_Large_1.jpg

2186_IMG_3223_Large_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frodo har fået ny cykeltaske.

Vi har ikke bil og det er derfor vigtigt for os at han kan være med på cyklen under trygge forhold........og i alt slags vejr. Jeg kan varmt anbefale denne model, som er helt ny og fra KLICKFIX til dem med små hunde op til 7 kg.

2186_IMG_3221_Large_1.jpg

2186_IMG_3223_Large_1.jpg

Nei, hvor er den smart! Hvad gør du så med tasken? Tager du den på ryggen eller i en cykelkurv eller hvad? :D

Vi har osse kun cykel, men Silke er nok for stor til sådan en taske... Måske min næste hund..

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ser rigtig smart ud.

Herhjemme bruger vi også meget cykel, og Toffi sidder så i en cykelkurv næsten magen til freudikas.

Om vinteren i taske, og så ligger min taske nedenunder, for ellers kan hun ikke se ud :P

Her er et link til en dejlig hjemmeside, hvor ejeren sommetider kører med sin chinese crested på motorcykel! Hun har købt en transporttaske til formålet i USA, der er billeder af den under "Min motorcykel" i menuen http://www.123hjemmeside.dk/Hund-og-hund-imellem

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er virkelig smart...

Men Laurine, hvad koster den i Danske penge og er det nemt at få den hjem fra Tyskland, for det er der den er købt ikke..

Jeg handler ikke så meget på nettet så det skal jeg lige lære..

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Så nu har jeg købt cykeltasken også og jeg vil give dig ret i at det er godt nok et smart system med det der Klickfix, og så kan man købe andre tasker til systemet meget smart :D Det er også smart at man kan låse den fast til det der Klikfix systemet der sidder på styret så den ikke kan stjæles,, meget smart og så kan begge mine Chihuahua være i den...

Tak for tippet Laurine.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Laurine
Så nu har jeg købt cykeltasken også og jeg vil give dig ret i at det er godt nok et smart system med det der Klickfix, og så kan man købe andre tasker til systemet meget smart :D Det er også smart at man kan låse den fast til det der Klikfix systemet der sidder på styret så den ikke kan stjæles,, meget smart og så kan begge mine Chihuahua være i den...

Tak for tippet Laurine.. :)

Dejligt at kunne hjælpe :D Jeg er utrolig glad for Klicksystemet, og har både cykelkurv for og bag...med lås :)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...

Hej, ja, jeg har lige valgt at genåbne en gammel tråd her. Mest i håb om, at der stadig er nogen til stedet her på forum, som kender til den omtalte klickfix taske. Jeg har nemlig forelsket mig i den selv samme taske til vores kommende familiemedlem. Men ville høre, hvis nogen ved noget om den: skal man bruge et bestemt styr til den? lige/ damecykel? Eller kan den gå på alle slags?

Håber der stadig er en kender til stede ;-) sender lige linket fra øverst i indlægget:

http://www.bikeshop.dk/Til+din+cykel/Cykeltasker+og+kurve/Cykeltasker+til+styret/KlickFix+Doggy+styrtaske.html

Jeg håber det ikke gør noget, at jeg har taget fat i denne gamle tråd.

Kh. Eva

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Hej, ja, jeg har lige valgt at genåbne en gammel tråd her. Mest i håb om, at der stadig er nogen til stedet her på forum, som kender til den omtalte klickfix taske. Jeg har nemlig forelsket mig i den selv samme taske til vores kommende familiemedlem. Men ville høre, hvis nogen ved noget om den: skal man bruge et bestemt styr til den? lige/ damecykel? Eller kan den gå på alle slags?

Håber der stadig er en kender til stede ;-) sender lige linket fra øverst i indlægget:

http://www.bikeshop.dk/Til+din+cykel/Cykeltasker+og+kurve/Cykeltasker+til+styret/KlickFix+Doggy+styrtaske.html

Jeg håber det ikke gør noget, at jeg har taget fat i denne gamle tråd.

Kh. Eva

Jeg skulle lige til at åbne den og spørge om præcis det samme :-D

Link til indlæg
Del på andre sites