Hop til indhold

Pive i mund med nyt legetøj...


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Gæst Piscine

Maggie har fået en ny bamse for 10 min siden. Den kan pive.

 

Hun har dog fundet på noget mystisk. Hun har den i kæften, HELE tiden, tygger op og ned i den så den piver, og så LØBER hun forvirret og og ned i sofaer og forskellige rum mens hun nærmest græder/piver. (Med bamsen i kæften)

 

Vi ignorerer hende, for vi kan ikke helt finde ud af hvad det er hun prøver på, ved i det?

 

Hun virker som om hun er meget begejstet for den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Maggie har fået en ny bamse for 10 min siden. Den kan pive.

 

Hun har dog fundet på noget mystisk. Hun har den i kæften, HELE tiden, tygger op og ned i den så den piver, og så LØBER hun forvirret og og ned i sofaer og forskellige rum mens hun nærmest græder/piver. (Med bamsen i kæften)

 

Vi ignorerer hende, for vi kan ikke helt finde ud af hvad det er hun prøver på, ved i det?

 

Hun virker som om hun er meget begejstet for den...

 

Jeg synes du modsiger dig selv lidt:-)

 

Og løb min hund forvirret og pivende rundt, så ville jeg tage bamsen fra hende.. Hvor gammel er hun? Har hun lige været i løbetid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Jeg ved ikke hvordan jeg modsiger mig selv?

 

Det er absolut ikke som om hun græder for hun er ked af det...

 

Hun har ikke været i løbetid for nylig, og hun er 15 måneder...

 

Tror lidt jeg har kodet det til at være den lyd hun siger når hun meget insisterende vil have vi kaster det vi har i hånden til hende, så jeg tror hun beder om at vi leger med hende, og det er derfor at vi ignorerer. Hvis vi tager det fra hende vil hun bruge tid på at tro vi leger gemmeleg, så vil jeg aktivere hende med noget andet, men så snart vi stopper vil hun fortsætte med at lede....

 

og hun kan huske hvis noget er blevet gemt i flere dage...

 

Ellers ville jeg også synes det var en god idé at tage det væk og konstatere at det legetøj ikke var så sejt..

 

Tror måske bare hun er lidt for træt til at reagere godt, efter lange gåture idag og en tur i maxizoo...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Jeg håber bare at det er ligesom din gamle og at hun bare aldrig har været så glad for noget før. Hun virker glad, og IKKE sådan stresset, så det er nok bare det.

Redigeret af Piscine
fik skrevet at hun var stresset, mente at hun IKKE var..
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvordan jeg modsiger mig selv?

 

Det er absolut ikke som om hun græder for hun er ked af det...

 

Det var fordi du skrev at hun løb forvirret rundt og peb og så ender du af med at sige at hun virker glad for det.. Det for mig er modsætninger:-)

 

Jeg tolkede det som at hun var ked af det, men det er hun så ikke.. Ja så har hun måske været for træt..

 

Det med løbetiden var fordi jeg tænkte mulig falsk drægtighed..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det fordi hun er stolt måske?

 

 

Når Aslan får noget nyt piiiiiiiiiiiiiiiber han som en tosse, mens han går rundt og viser det til os, og sengen, og kontor stolen og wc'et osv osv, hvortil han lige gør det hele forefra en til gang :roll:

 

Nåååårhh han viser det til kontorstolen? "Min gode ven, kontorstol, se lige her hvad jeg har fået!!" :lun: Ej det er noget af de sødeste jeg nogensinde har hørt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååårhh han viser det til kontorstolen? "Min gode ven, kontorstol, se lige her hvad jeg har fået!!" :lun: Ej det er noget af de sødeste jeg nogensinde har hørt :-D

 

 

Min veeeeeeeen :mrgreen:

 

 

Han havde aldrig gjort det, så en dag var vi nede ved svigerne, og deres ene lab gør det...........og så begyndte aslan også :mrgreen:

 

Pænt negativt, npr aslan efteraber en pige tisning :roll: Så skal man til at vaske hudnetis af hans mave :mrgreen: (der var han så vidst også kun 5-6 mdr), i dag vælger han så at tisse på tæven istedet :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...