Hop til indhold

Aghr! Levering fra Oliver's...


Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Godt at høre at du har modtaget det:5up:... Det kunne være næste gang at du skal skrives at det skal leveres ved hoveddøren...:lol:.

 

Faktisk skrev jeg aller første gang jeg bestilte derindefra, at det må stilles ved garageporten og det er registeret hos Oliver's. Men alligevel kan de finde på at stille det mange forskellige steder...

 

Aller første gang jeg fik foder derfra, havde de smidt en palle lige midt i indkørslen -hvilket jo ikke lige er til at overse :mrgreen:

 

Gangen efter var jeg tilfældigvis i haven da der kom foder, hvor chaufføren fortalte mig at han ikke kunne bakke lastbilen op i vores indkørsel -hvilket fik mig til at tænke at han nok skulle tage et par køretimer mere, for selv skraldemanden kan altså bakke sit store lokum af en skraldebil, hele vejen op ad vores indkørsel i bælgragende mørke.. ;-) Nå men det endte så med at han satte pallen nede ved vejen og lige den gang havde jeg altså bestilit en lidt store portion, så jeg måtte hen og slæbe tolv 15 kilos sække + diverse, heeele vejen op ad indkørslen og ind i huset :???:

 

Andre gange har de sat det op ad hegnet der går op ad den første halvdel af indkørslen og her de sidste par gange er de så endelig begyndt at stille det ved garagedøren, så det er squ altid sådan lidt ad en omgang gemmeleg med hensyn til hvor de har sat det :mrgreen: Og denne gang havde de så valgt det aller fjerneste hjørne -i en indpakning der faldt rimeligt meget i med træ og hvad vi ellers har liggende af skrammel deroppe, så det ER altså ikke nemt ;-)

 

Men jeg kan nu også godt se det sjove i det :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bestiller vi ikke hundefoder. Vi køber i butikker. Men en anden sag som ligner lidt var at min mor bestilte nogle dyre perler på en eller anden side hun har handlet på massere af gange før. Vi ved ikke hvad der præcist skete med vi tror perlerne blev væk i posten. Sikke noget øv når 200,- bliver smidt ud af vinduet. Men :ae: til alle jer der har prøvet værrere ting.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Faktisk skrev jeg aller første gang jeg bestilte derindefra, at det må stilles ved garageporten og det er registeret hos Oliver's. Men alligevel kan de finde på at stille det mange forskellige steder...

 

Aller første gang jeg fik foder derfra, havde de smidt en palle lige midt i indkørslen -hvilket jo ikke lige er til at overse :mrgreen:

 

Gangen efter var jeg tilfældigvis i haven da der kom foder, hvor chaufføren fortalte mig at han ikke kunne bakke lastbilen op i vores indkørsel -hvilket fik mig til at tænke at han nok skulle tage et par køretimer mere, for selv skraldemanden kan altså bakke sit store lokum af en skraldebil, hele vejen op ad vores indkørsel i bælgragende mørke.. ;-) Nå men det endte så med at han satte pallen nede ved vejen og lige den gang havde jeg altså bestilit en lidt store portion, så jeg måtte hen og slæbe tolv 15 kilos sække + diverse, heeele vejen op ad indkørslen og ind i huset :???:

 

Andre gange har de sat det op ad hegnet der går op ad den første halvdel af indkørslen og her de sidste par gange er de så endelig begyndt at stille det ved garagedøren, så det er squ altid sådan lidt ad en omgang gemmeleg med hensyn til hvor de har sat det :mrgreen: Og denne gang havde de så valgt det aller fjerneste hjørne -i en indpakning der faldt rimeligt meget i med træ og hvad vi ellers har liggende af skrammel deroppe, så det ER altså ikke nemt ;-)

 

Men jeg kan nu også godt se det sjove i det :lol::lol::lol:

 

Hihi... ligepludselig kan jeg prise mig lykkelig over at vi kun har en dobbelt-indkørsel beregnet til to biler:lol::lol::lol:

 

Mht. til skraldemænd, ja så er skraldemændene rimlig dovne herunde... når de har tømt skraldespranden, så stiller de den for enden af indkørslen i stedet for at køre den tilbage:neutral:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi... ligepludselig kan jeg prise mig lykkelig over at vi kun har en dobbelt-indkørsel beregnet til to biler:lol::lol::lol:

 

Mht. til skraldemænd, ja så er skraldemændene rimlig dovne herunde... når de har tømt skraldespranden, så stiller de den for enden af indkørslen i stedet for at køre den tilbage:neutral:...

 

He he, ja man kan pludselig se fordele i mange ting :lol: I vores indkørsel tror jeg godt at vi kan klemme omkring 6-8 biler sammen hvis vi pakker dem rigtigt :mrgreen: Så der er lidt plads og fare vild på :blink:

 

Hvad angår skraldemænd osv. så gik vi ved årsskiftet også over til spande som vi selv skal køre ned til vejen og hente igen -og når de så har været og tømme den, smider de den bare lige midt for indkørslen uden tanke for at det jo kunne være at man kom hjem og skulle ind med bilen... Så svært kan det da ikke være i det mindste lige at smide den ind til en af siderne :roll:

Men ind til vi gik over til det system, havde vi de gammeldags sække og der stod skraldespanden helt oppe i det fjerneste hjørne -det var tider den gang, hvor man kunne bestikke skraldemanden til at tage lidt ekstra med, den går vist ikke i dag, med det nye skodfirma de har fået til at køre skrald her i kommunen :( Og skraldemanden kom midt om natten, mellem kl. 3-5 og bakkede hele vejen op ad indkørslen, uden problemer, så jeg kunne ikke lige se hvorfor at Oliver's ikke skulle kunne gøre det, og så endda i fuldt dags lys ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Og skraldemanden kom midt om natten, mellem kl. 3-5 og bakkede hele vejen op ad indkørslen, uden problemer, så jeg kunne ikke lige se hvorfor at Oliver's ikke skulle kunne gøre det, og så endda i fuldt dags lys ;-)

 

Dovnskab siger jeg dig... ren og skær dovenskab fra fragtmændenes side:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, det har jeg. Og han kunne fortælle mig at det var sendt afsted for nogle dage siden, så det var jo lidt underligt at jeg ikke havde modtaget noget... Så jeg måtte ud og kigge igen og ved en grundig gennemgang af vores ret store indkørsel, fandt jeg det oppe i et hjørne, i en helt anden indpakning end jeg plejer at få leveret i, så jeg måtte jo lige ringe tilbage og meddele at det altså var kommet frem :oops:lidt pinligt:oops: ;-)

 

Men da Oliver's har brugt en anden indpakning end de plejer + at de havde sat det et andet sted, syntes jeg at Oliver's og jeg, må dele skylden om den brøler :engel::mrgreen:

 

Ups :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Jeg bestilte nogle prøveposer i søndags og de kom først i fredags, så jo lidt forsinkelse.. Men det er da træls, når man løber tør for foder:(

 

 

Når jeg bestiller prøve foder kommer det ALTID 2 uger efter bestilt, men når jeg køber mad med fragt fra oliver (Og ikke med post som prøve foder er) kommer det ALTID dagen efter (Hvores "budbringer" bor i hovedgaden så det er ikke mange gader væk (Men han skal stadiog hente det)

Kun haft gode ting med OLIVERS! :mrgreen:'

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi... ligepludselig kan jeg prise mig lykkelig over at vi kun har en dobbelt-indkørsel beregnet til to biler:lol::lol::lol:

 

Mht. til skraldemænd, ja så er skraldemændene rimlig dovne herunde... når de har tømt skraldespranden, så stiller de den for enden af indkørslen i stedet for at køre den tilbage:neutral:...

 

Klag ej. Vi skal squ selv køre den ud til vejen også ! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt uforstående overfor jeres skriveri om OLIVERS.

Jeg har handlet med dem i 7 år, har aldrig oplevet noget af det der bliver skrevet om ?

 

Hvis foderet en enkelt gang ikke var dukket op var det ikke Olivers skyld, men de fragtmænd der får ordren til udkørsel.

 

Jeg ringer til Olivers, og de undersøger det, og får det afsted med det samme.

 

Har fragtmanden ødelagt en pose eller lign, tager Olivers affærde for mig, og nye bliver fremsendt uden beregning, jeg skal ikke selv ligge og diskutere med de fragtmænd der ikke kan finde ud af at afl. eller ødelagt, det gør Olivers for mig.

 

 

Har de været gået tør eller lige ved ringer de med det samme og spørger om jeg evt. kan nøjes med lidt mindre poser, og så sender de når kontainerne er kommet frem i9gen.

 

De er jo lige som alle andre forretninger ikke herre over streker i flåden eller andre forsinkelser fra andre lande.

 

Så når man tænker på hvor hurtigt Olivers er vokset, og hvor mange ton der bliver sendt ud, syntes jeg nok at de klare det fint.

 

At jeres leverencer ikke bliver stillet hvor den plejer kan skyltes flere ting.

Hvis du ikke skriver det på ordre sedlen hvergang, har de jo ikke mulighed for at vide hvor det skal stå, det er jo den seddel der bliver sat på forsendelsen.

 

At der er kommet nye forbedret poser med andre farver, syntes jeg er lidt latterligt at skrive om, mon ikke at man kan se det stadig er foder ?

 

Kommer Olivers selv med foder til mig, stiller de det helt ind i mit foder rum, det er da service, ik.

 

Kan da godt forstå de sender prøveposerne med posten, det ville da være spild af penge at sende så små ting med fragt mand, specielt når poserne er gratise.

Her kommer de altid med vores bestilling af foder.

 

 

Så alt i alt kan i se at jeg er rigtig meget tilfreds med olivers, og kunne ikke drømme om at ringe ind og skælde ud på dem, der er altid en forklaring, og de udbedre den med det samme, samt jeg får altid en hilsen med næste gang til hundene, eller mig selv.

 

De var iøvrigt også hovedsponsore ved vores DOGCAMP i år.

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt uforstående overfor jeres skriveri om OLIVERS.

Jeg har handlet med dem i 7 år, har aldrig oplevet noget af det der bliver skrevet om ?

 

Hvis foderet en enkelt gang ikke var dukket op var det ikke Olivers skyld, men de fragtmænd der får ordren til udkørsel.

 

Jeg ringer til Olivers, og de undersøger det, og får det afsted med det samme.

 

Har fragtmanden ødelagt en pose eller lign, tager Olivers affærde for mig, og nye bliver fremsendt uden beregning, jeg skal ikke selv ligge og diskutere med de fragtmænd der ikke kan finde ud af at afl. eller ødelagt, det gør Olivers for mig.

 

 

Har de været gået tør eller lige ved ringer de med det samme og spørger om jeg evt. kan nøjes med lidt mindre poser, og så sender de når kontainerne er kommet frem i9gen.

 

De er jo lige som alle andre forretninger ikke herre over streker i flåden eller andre forsinkelser fra andre lande.

 

Så når man tænker på hvor hurtigt Olivers er vokset, og hvor mange ton der bliver sendt ud, syntes jeg nok at de klare det fint.

 

At jeres leverencer ikke bliver stillet hvor den plejer kan skyltes flere ting.

Hvis du ikke skriver det på ordre sedlen hvergang, har de jo ikke mulighed for at vide hvor det skal stå, det er jo den seddel der bliver sat på forsendelsen.

 

At der er kommet nye forbedret poser med andre farver, syntes jeg er lidt latterligt at skrive om, mon ikke at man kan se det stadig er foder ?

 

Kommer Olivers selv med foder til mig, stiller de det helt ind i mit foder rum, det er da service, ik.

 

Kan da godt forstå de sender prøveposerne med posten, det ville da være spild af penge at sende så små ting med fragt mand, specielt når poserne er gratise.

Her kommer de altid med vores bestilling af foder.

 

 

Så alt i alt kan i se at jeg er rigtig meget tilfreds med olivers, og kunne ikke drømme om at ringe ind og skælde ud på dem, der er altid en forklaring, og de udbedre den med det samme, samt jeg får altid en hilsen med næste gang til hundene, eller mig selv.

 

De var iøvrigt også hovedsponsore ved vores DOGCAMP i år.

:5up:

 

Hvis du nu prøver at læse hvad der rent faktisk står, i stedet for kun at læse den smule negative der er, ville du vide at jeg normaltvis også er ganske godt tilfreds med Oliver's.

 

Og hvad angår det markerede, så for det første, som jeg har skrevet tidliger, så er det registeret hos Oliver's hvor de må sætte tingene, det står på ordreseddlerne hver gang, selvom jeg ikke skriver det, så det burde ikke være nødvendigt at skrive det hver gang.

 

For det andet, så har jeg på ingen måde klaget over at fodersækkene har skiftet farve, det var overhovedet ikke det det drejede sig om! Det der var anderledes, og derfor gjorde det til en større gemmeleg, end det plejer at være, var at de havde ændret den emballage, sække og så videre kommer i, fra klare plastsække hvis de kun er et par poser, til at de nu havde stoppet det hele ned i brune papkasser, som så tilfældigvis faldt temmelig meget sammen baggrunden, der hvor de nu havde valgt at stille leveringen denne gang.

 

Og endelig, så er der jo altså ikke tale om at jeg har ringet og skældt nogen som helst ud!!! Selvfølgelig henvender man (eller jeg i hvert fald) sig, da høfligt og spørg hvad der mon kan være sket. Og da jeg så havde fundet leveringen, ringede jeg omgående og lige så høfligt, tilbage til Oliver's og gjorde opmærksom på at nu havde jeg fundet det, så de ikke skulle spilde tid på at undersøge det.

 

- Men det ændre nu stadigvæk ikke på at jeg syntes at det var temmelig træls at der sidste gang hvor de havde sendt mig noget forkert, skulle ikke mindre end 3 mails til, til kundservice, inden jeg fik nogen som helst reaktion fra dem.

Jeg kunne selvfølgelig bare have ringet, men det kneb det så med at jeg havde tid til i deres åbningstid, og når de smækker er mail adresse på hjemmesiden, går man jo lidt ud fra at de også bruger den.

 

Men under aller omstændigheder, så er jeg altså stadigvæk, som skrevet en del gange snart, genereltset ganske godt tilfreds med Oliver's, det er jo altså ikke sådan at jeg drøner ud og finder et andet foder eller holder op med at anbefale dem til andre, bare for et par enkelte kiksere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du nu prøver at læse hvad der rent faktisk står, i stedet for kun at læse den smule negative der er, ville du vide at jeg normaltvis også er ganske godt tilfreds med Oliver's. Ok, rart at høre:5up: Men nu var det ikke lige det der skinnede mest igennem i mine øjne da jeg læste indlæggene.

 

Og hvad angår det markerede, så for det første, som jeg har skrevet tidliger, så er det registeret hos Oliver's hvor de må sætte tingene, det står på ordreseddlerne hver gang, selvom jeg ikke skriver det, så det burde ikke være nødvendigt at skrive det hver gang. Ok, det gør det ikke på min mail når jeg sender, så jeg skal skrive det hver gang.

 

For det andet, så har jeg på ingen måde klaget over at fodersækkene har skiftet farve, det var overhovedet ikke det det drejede sig om! Det der var anderledes, og derfor gjorde det til en større gemmeleg, end det plejer at være, var at de havde ændret den emballage, sække og så videre kommer i, fra klare plastsække hvis de kun er et par poser, til at de nu havde stoppet det hele ned i brune papkasser, som så tilfældigvis faldt temmelig meget sammen baggrunden, der hvor de nu havde valgt at stille leveringen denne gang.

 

Og endelig, så er der jo altså ikke tale om at jeg har ringet og skældt nogen som helst ud!!! Selvfølgelig henvender man (eller jeg i hvert fald) sig, da høfligt og spørg hvad der mon kan være sket. Og da jeg så havde fundet leveringen, ringede jeg omgående og lige så høfligt, tilbage til Oliver's og gjorde opmærksom på at nu havde jeg fundet det, så de ikke skulle spilde tid på at undersøge det.:-D

 

- Men det ændre nu stadigvæk ikke på at jeg syntes at det var temmelig træls at der sidste gang hvor de havde sendt mig noget forkert, skulle ikke mindre end 3 mails til, til kundservice, inden jeg fik nogen som helst reaktion fra dem.

Jeg kunne selvfølgelig bare have ringet, men det kneb det så med at jeg havde tid til i deres åbningstid, og når de smækker er mail adresse på hjemmesiden, går man jo lidt ud fra at de også bruger den. Ja, jeg får altid svar med det samme

 

Men under aller omstændigheder, så er jeg altså stadigvæk, som skrevet en del gange snart, genereltset ganske godt tilfreds med Oliver's, det er jo altså ikke sådan at jeg drøner ud og finder et andet foder eller holder op med at anbefale dem til andre, bare for et par enkelte kiksere.

:5up:

 

 

Jeg beskrev også bare lige som andre her inde hvor godt jeg altid bliver behandlet hos Olivers.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...