Hop til indhold

SPØRGSMÅL!!!!! LÆS MIG PLEASE!


Gæst Winkybly
 Share

Recommended Posts

Gæst Winkybly

Jeg skal lige høre, jeg har lige badet min mops Kiwi på 1½ år, har tørret hende med hundklæde og lidt hårtørre, men er jo stadig fugtig, kan jeg godt gå en lang tur med hende alligevel eller skal jeg helst lade være?

 

Svar gerne hurtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Rolig nu - ikke råbe ;)

 

Jeg ville ikke gøre det en dag som idag hvor det blæser.. Der ville sikkert ikke ske noget ved det, men jeg er pylret og tror hunden vil fryse hvis den er fugtig og det blæser som det har gjort idag..

 

Meeeen en lille tissetur er selvfølgelig en anden historie..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Winkybly
Rolig nu - ikke råbe ;)

 

Jeg ville ikke gøre det en dag som idag hvor det blæser.. Der ville sikkert ikke ske noget ved det, men jeg er pylret og tror hunden vil fryse hvis den er fugtig og det blæser som det har gjort idag..

 

Meeeen en lille tissetur er selvfølgelig en anden historie..

 

Det var nemlig også min tanke, at hun ville fryse. Er selv hønemor nemlig. hihi.... :-) Og satte hende lige i haven for at se hendes reaktion og hun rystede sig hele tiden og gøede helt vildt. Så tror det er for koldt. :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal lige høre, jeg har lige badet min mops Kiwi på 1½ år, har tørret hende med hundklæde og lidt hårtørre, men er jo stadig fugtig, kan jeg godt gå en lang tur med hende alligevel eller skal jeg helst lade være?

 

Svar gerne hurtigt!

 

Hehe årh ja, jeg troede din hund sad fast i affaldsskakten på 5. sal eller lignende.... :shock:

 

Synes det samme som de andre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krejberg

Syntes også du skal lade den være inde, de har vel ikke så meget underuld?

 

Har godt nok haft mine 2 golden og 1 labrador ude og bade idag. Men de er også vant til det og bader hele året, tror sgu de ville blive fornærmede hvis ikke de fik lov :-) Men de tørrer så dejlig hurtigt i det her blæsevejr :-D Vi bor¨på en bakketop og her stormer det, lige før alle hunde skulle i snor for ikke at lette *GG*

 

/Henrik

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Winkybly

Jeg lukkede hende i haven for at tisse også lod jeg hende blive hjemme. :-)

 

Det var mere fordi min veninde og jeg ville på tanken og der er en halv times gågang hver gang, så ville vi have taget hende med så hun fik en rigtig dejlig lang tur som hun elsker. :-) Men syntes det var for koldt til at tage hende med nu når hun var våd. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...