Hop til indhold

Jeres mål/drømme med jeres hund/e?


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Så du har bare ikke giiidet opdatere? Tanten altså, jeg er skuffet! Skuffet! For er jeg hverken blind eller du har glemt at opdatere, så må det jo være derfor... Eller er min hjerne ude af funktion?

 

Eller også har jeg ikke haft den store trang til at udbasunere det :blink: og bare gået og hygget mig med hunden stille og roligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Eller også har jeg ikke haft den store trang til at udbasunere det :blink: og bare gået og hygget mig med hunden stille og roligt :mrgreen:

 

Kan du så komme i gang! Billeder! Nu! Nu-nu-nu! Her har jeg gået og troet at du var hundeløs (:ae:) og så har du bare holdt mig for nar i den lange tid... Tilgiver dig altså ikke medmindre du straks og ganske hurtigt opretter en tråd med billeder af vidunderet :blink: Be om :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig bliver han da champion i det hele :5up: Et lydighedscahmpionat og et udstillingschampionat var da i hvert fald mine mindste mål og drømme for uldbollen, da jeg sendte ham afsted til dig :engel:

-Ingen pres, jeg prøver bare at holde dig til ilden :mrgreen:

 

 

hehe :mrgreen: Føler mig skam ikke presset for ved vi kan det pis hehe :blink:

 

Nu sku han nok gerne blive lp1 hund her til weekenden og bestå sin rally beynder 1 gang :blink: Kan også være han vælger at smide alt fornuft og opføre sig som han måske burde u hvor han lige er fyldt et år... Meeen det tror jeg nu ikke han gør han er lidt mors nørd... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du så komme i gang! Billeder! Nu! Nu-nu-nu! Her har jeg gået og troet at du var hundeløs (:ae:) og så har du bare holdt mig for nar i den lange tid... Tilgiver dig altså ikke medmindre du straks og ganske hurtigt opretter en tråd med billeder af vidunderet :blink: Be om :engel:

 

Det kan vi ikke tro, Bernerazuro og undertegnede ! Det må virkelig bero på en fejltagelse, sååååå....SÆT I GANG ! :mrgreen:

 

I kan jo prøve at kigge i månedens hund-tråden først :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du så komme i gang! Billeder! Nu! Nu-nu-nu! Her har jeg gået og troet at du var hundeløs (:ae:) og så har du bare holdt mig for nar i den lange tid... Tilgiver dig altså ikke medmindre du straks og ganske hurtigt opretter en tråd med billeder af vidunderet :blink: Be om :engel:

 

Jeg mener BESTEMT det står et eller andet sted herinde :mrgreen: Kan bare ikke lige huske hvor :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe :mrgreen: Føler mig skam ikke presset for ved vi kan det pis hehe :blink:

 

Nu sku han nok gerne blive lp1 hund her til weekenden og bestå sin rally beynder 1 gang :blink: Kan også være han vælger at smide alt fornuft og opføre sig som han måske burde u hvor han lige er fyldt et år... Meeen det tror jeg nu ikke han gør han er lidt mors nørd... :engel:

 

Selvfølgelig kan I det :5up: Jeg glæder mig til at se hvordan det er skredet fram når vi skal ud og træne :-D

 

- Og det med nørderiet kender jeg godt :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, har måttet revidere mine planer en del gange.

 

Men nu kunne jeg godt tænke mig at sheila blev så tryg ved hunde igen at hun kan få snoren af til en rallyprøve, så vi kan stille op i øvet og så fremdeles. Sker det ikke, så er målet max point i en begynderklasse udenfor konkurrence:)

 

Mysla er lykkeligt uvidende om alle de planer jeg har med hende:lol:

 

Hun skal i hendes fremskredne alder helst nå at blive rallymester i alle klasserne og mindst en lp1 titel plus selvfølgelig at brilliere til dogdancing:lol:

 

men så kan det jo godt være at mor her, skal få gjort noget ved træningen;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, har måttet revidere mine planer en del gange.

 

Men nu kunne jeg godt tænke mig at sheila blev så tryg ved hunde igen at hun kan få snoren af til en rallyprøve, så vi kan stille op i øvet og så fremdeles. Sker det ikke, så er målet max point i en begynderklasse udenfor konkurrence:)

 

Mysla er lykkeligt uvidende om alle de planer jeg har med hende:lol:

 

Hun skal i hendes fremskredne alder helst nå at blive rallymester i alle klasserne og mindst en lp1 titel plus selvfølgelig at brilliere til dogdancing:lol:

 

men så kan det jo godt være at mor her, skal få gjort noget ved træningen;-)

 

Weee, så ses vi snart til konkurrencer. :klap2: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oskar skal bare være en dejlig og kærlig lille familiehund :-)

Jeg har ikke kæmpe ambitioner for træning, han skal bare helst kunne de mere basale ting. Jeg håber at træningen vil skabe nogle ekstra stærke bånd mellem os, han er jo min lille guldklump :-)

 

Men altså, mine mål er nok, at han skal kunne mestre følgende:

Sit

Dæk

Gi' pote

Bliv

Kom når man kalder

Søg

Gå i snor

 

Sit har han lært og han er rigtig dygtig til det ;-) Dæk og gi' pote er vi i gang med og han er faktisk også ganske god til at gå i snor.

Bliv træner jeg med godbidder eller hans mad. Beder ham sætte sig og går et par skridt væk. Så bliver jeg ved med at sige "bliv, bliv" og til sidst "værsgo" og så springer han ellers i maden :P

 

Jeg synes agility er super fedt og jeg har stor respekt for jer der træner det med jeres hunde :-) Min far gik til det med vores første labrador, det var simpelthen den skønneste hund!

Tror ikke lige Oskar er typen der går til agility og jeg har desværre heller ikke rigtig kræfter nok til det lige for tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Kimmi skulle gerne engang blive lydighedschampion :oops: Men det sker nok ikke.... Derudover overvejer jeg seriøst noget nordisk spor, men kan ikke rigtig finde nogen at træne med :(

 

Splint skal bare være lille Splint og have det så godt som muligt...

 

Vilya skal være elitelydighedschampion og skulle gerne ende på landsholdet.... mindst :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Kimmi skulle gerne engang blive lydighedschampion :oops: Men det sker nok ikke.... Derudover overvejer jeg seriøst noget nordisk spor, men kan ikke rigtig finde nogen at træne med :(

 

Prøv at tjekke ved DcH - Der er vist en del der træner Nordisk :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...