Hop til indhold

Jeres mål/drømme med jeres hund/e?


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Ja, bare ikke rigtig her i nærheden... der var på et tidspunkt nogen i Skanderborg, men vist ikke længere :(

 

Hvad med kalø? Eller er det for langt væk? (det er da i det område du bor ikk' :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad med kalø? Eller er det for langt væk? (det er da i det område du bor ikk' :oops:)

 

Intet er for langt væk :mrgreen: Kalø ville være en mulighed - træner de der?

 

Mit problem er, at jeg arbejder hver 3. lørdag og tit er ude og dømme i de andre weekender..... og til hverdag arbejder jeg til 18.30.... så det rareste ville være at finde nogen, der bare ville træne sammen med mig, uden at det er et egentligt hold....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ok cool... :-D

Tror ikke det lige er en sport for en lille bichon frisé...hehe :lol:

 

 

hehe...det er skam for alle...Så lige et billede fra showet i sverige, hvor en Chinese crested hårløs er på banen...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

snart og snart, alt er vel relativt:lol: Indtil videre knokler vi med at lave et minutstid til træning til på søndag... Eller knokler og knokler, har jo ikke haft tid pga flytning, så vi øvede lidt igår. Fedt nu jeg har fået en kæmpe stue:mrgreen:

 

Husk at optage video af jer alle sammen på søndag! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har absolut intet mål med Bassen. Så var det nok ikke lige en Berner vi skulle have smidt penge efter...jo vent, vi har faktisk et mål: At han forbliver en kærlig og dejlig familiehund.

 

Træning ? Jo, vist, men ambitioner på min hunds vegne ? No way. Havde jeg ambitioner om de ofte nævnte 5 minutter i rampelyset, så står det mig jo frit for at melde mig i en løbeklub, en fodboldklub eller lignende og så komme i sving. Jeg foretrækker stadig at blande hunde og børn udenom mine eventuelle ønsker om at stå øverst et eller andet sted.

Det samme her, med vores :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Potemis

Mine mål er også ret simple..

Jeg vil bare have en glad og hundet hund der følger mig i tykt og tyndt. Hun skal bare være sund og rask og leve mindst i 50 år. :blink:

 

Og så har jeg overvejet flere gange at begynde til agility med hende. Hun har så meget krudt i røven og er så sød og klog at jeg tror det ville være godt.. Men jeg har ikke lige kunnet finde noget i Odense, og eftersom jeg ikke har bil, er det svært at komme rundt ellers..

 

Og så skal hun lære at hun ikke behøver gø når der er ukendte lyde.. Specielt hvis jeg får lov til at gemme hende på mit nye værelse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine mål er også ret simple..

Jeg vil bare have en glad og hundet hund der følger mig i tykt og tyndt. Hun skal bare være sund og rask og leve mindst i 50 år. :blink:

 

Og så har jeg overvejet flere gange at begynde til agility med hende. Hun har så meget krudt i røven og er så sød og klog at jeg tror det ville være godt.. Men jeg har ikke lige kunnet finde noget i Odense, og eftersom jeg ikke har bil, er det svært at komme rundt ellers..

 

Og så skal hun lære at hun ikke behøver gø når der er ukendte lyde.. Specielt hvis jeg får lov til at gemme hende på mit nye værelse...

 

www.sbhkreds1odense.dk , Victoriagade, tæt på havnen i Odense -lade dig ikke skræmme af at det er Speciel klubben for Belgiske Hyrdehunde, de har også alle mulig andre racer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi var til agilitytræning igår, havde jeg kameraet med, så vi fik filmet Lumi og Tyson i deres gennemløb af banen :-D

 

[media]

[/media]

[media]

[/media]

:mrgreen:

 

Dette var det første gennemløb, hvor vi måtte bruge stemmen som sædvanlig. Ved andet genneløb måtte vi kun bruge kropssprog (som jeg har fortalt om her: http://www.hunde-forum.dk/traening/10520-kropssprog-til-agility.html), og der løb hundene meget bedre! Vi var enige om, at det var andet gennemløb, vi burde have filmet. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var sjovt at se hvordan hundene var mere fokuserede på os i andet løb uden stemme - og meget mindre forvirrede. Man snakker jo nok mere end hvad godt er nogle gange...haha.. :lol:

 

Tak :oops:

 

Er bare glad for at Lumi er så skarp at hun kan finde ud af det til trods for ja...mig...haha :mrgreen:

Du klarer det fint, synes jeg :-) Det er nok de færreste, der overhovedet forsøger på den måde :5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...