Hop til indhold

Vestfolden den 25. oktober 2009 ?


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja da det er jo ikke bare for at drille :engel::lol:

 

Ps. og så er det jo en god måde at få lov til at drille :5up:

 

Ja ja det ene udelukker jo ikke det andet vel:mrgreen:

 

Men jeg vil nu sige, at mennesker jeg ikke bryder mig om, dem gider jeg heller ikke drille:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer der lige en lille opdatering på hvem der deltager i Vestfolden :mrgreen:

 

Fox - Sookie og Alto

Linda-Hvid - Tacco

Julius mor - Julius

Berner-Rikke - Møffe

Pricemann - Tex-mex

Mulline - Mille (evt. også Freja)'

 

Er der flere der vil med ?? Og hvem melder sig til at bage kage ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer der lige en lille opdatering på hvem der deltager i Vestfolden :mrgreen:

 

Fox - Sookie og Alto

Linda-Hvid - Tacco

Julius mor - Julius

Berner-Rikke - Møffe

Pricemann - Tex-mex

Mulline - Mille (evt. også Freja)'

 

Er der flere der vil med ?? Og hvem melder sig til at bage kage ??

 

Altså, jeg ville super gerne melde mig på at bage kage - men jeg er der jo nok max en time og det er jo lidt trist, når kagen pludselig går sin vej :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg ville super gerne melde mig på at bage kage - men jeg er der jo nok max en time og det er jo lidt trist, når kagen pludselig går sin vej :engel:

 

Du behøver da ikke tage kagen med når du går :mrgreen:

Og ellers kan vi sagtens spise kagen med det samme :-)

 

Jeg melder mig ikke til at bage men til gengæld slæber jeg både mand og barn med hvis vejret er godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du behøver da ikke tage kagen med når du går :mrgreen:

Og ellers kan vi sagtens spise kagen med det samme :-)

 

Jeg melder mig ikke til at bage men til gengæld slæber jeg både mand og barn med hvis vejret er godt :-D

 

Jaaa, men altså, kageformen skal jo gerne med hjem :blink:

 

Medmindre... Jo, Fox, jeg har hermed meldt mig til bagning :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ouh, det vil vi også gerne med til! Men er klokken 10 ikke lige lovlig friskt? Kan se at det tager jævnt lang tid at komme dertil :engel:

 

Det er endda Buddhas 5 måneders fødselsdag :tillykke: men han er virkelig dårlig til at bage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ouh, det vil vi også gerne med til! Men er klokken 10 ikke lige lovlig friskt? Kan se at det tager jævnt lang tid at komme dertil :engel:

 

Det er endda Buddhas 5 måneders fødselsdag :tillykke: men han er virkelig dårlig til at bage.

 

Uuuhhh, please please kom, selvom det er tidligt! Vil så gerne, at Møffe møder Buddha, tror han kommer til at forelske sig ved første blik :lun: Og så vil jeg bare SÅ gerne stikke hænderne i Buddha-pels :hjerte: Har endnu ikke rørt ved baby-samojede-pels :megaked:

 

Hvis ikke det var fordi vi ville have to super trætte hunde når vi ankom, ville jeg endda være villig til at hente dig - meeeeen, så lægger de sig nok bare begge to til at sove straks vi ankommer, efter at have forsøgt at bryde gennem gitteret eller have delt et (meget) klemt bagsæde :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et forslag til bl.a. Budda - Gry og Berner-rikke - hvad med om i kom ½-1 time senere ?? - så har de "store hunde" nået at få krudtet lidt af :blink:

 

Jeg syntes det er en rigtig god ide. :5up:

 

Vi bliver ikke i flere timer og leger for vi skal jo køre den lange tur hjem bagefter.

 

 

Manden er godt nok ved at foreslå at vi bliver hjemme fra sjælland men jeg kæmper stædigt for at vi skal tage afsted. Lige nu er der godt nok "kun" hundetræffet at køre efter men jeg syntes jo også det er det værd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Et forslag til bl.a. Budda - Gry og Berner-rikke - hvad med om i kom ½-1 time senere ?? - så har de "store hunde" nået at få krudtet lidt af :blink:

 

Det ved jeg ikke, den må jeg lige tænke over - men tror nu, at jeg møde op kl. 10 (især når jeg nu skal have kage med :mums: )

 

Jeg syntes det er en rigtig god ide. :5up:

 

Vi bliver ikke i flere timer og leger for vi skal jo køre den lange tur hjem bagefter.

 

 

Manden er godt nok ved at foreslå at vi bliver hjemme fra sjælland men jeg kæmper stædigt for at vi skal tage afsted. Lige nu er der godt nok "kun" hundetræffet at køre efter men jeg syntes jo også det er det værd :-)

 

Sådan - kæmp kampen og vind! Jeg vil hilse på Tacco :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et forslag til bl.a. Budda - Gry og Berner-rikke - hvad med om i kom ½-1 time senere ?? - så har de "store hunde" nået at få krudtet lidt af :blink:

 

Jo det er nok en god ide - så kan Buddha også nemmere tromle alle de trætte hunde :slem:

Jeg skal nok bare have telefonnummer på en som er der, så vi kan finde jer... jeg er håbløs i en skov.

 

Det ved jeg ikke, den må jeg lige tænke over - men tror nu, at jeg møde op kl. 10 (især når jeg nu skal have kage med :mums: )

 

Uhhh i skal gemme lidt :engel::lun::mums::klap:

 

Manden er godt nok ved at foreslå at vi bliver hjemme fra sjælland men jeg kæmper stædigt for at vi skal tage afsted. Lige nu er der godt nok "kun" hundetræffet at køre efter men jeg syntes jo også det er det værd :-)

 

Ja i skal komme! Jeg elsker sådan nogle plettede øgler, mmh :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: noget sundt og lækkert :5up:

 

Sådan plejer det jo at være det jeg laver så du er godt nok ikke til meget hjælp....... finder bare på noget:-D

 

Og så står du for drikke varerne:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...