Hop til indhold

Vestfolden den 25. oktober 2009 ?


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

HR FOX

HALLLOOOOOOOOOO:

 

Fru Fox er træt og skal i seng.

 

Hun lyder meeeeget træt.:genert:

 

 

:lol: næ næ hun er ej - hun har ondt i hovedet og ryggen og skal ud og lave mad til hr. fox - kæmperejer i kokosmælk med ingefær og forårsløg :blink: og der passer hvidvin godt til :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:lol: næ næ hun er ej - hun har ondt i hovedet og ryggen og skal ud og lave mad til hr. fox - kæmperejer i kokosmælk med ingefær og forårsløg :blink: og der passer hvidvin godt til :mums:

 

Ammenam. :5up:

Mulline skal ud og lave nogewt med mørbrad m.m

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem vil med en tur i Vestfolden (Glostrup, Sjælland :blink:) det er efterhånden længe siden :mrgreen:

 

Søndag den 25. oktober 2009 kl. 10.00

 

Og så lige, hvem bager kage ? - jeg skal nok sørge for kaffe, sukke og mælk.

 

Forøvrigt har jeg både Alto og Sookie med :mrgreen:

 

Så kommer der lige en lille opdatering på hvem der deltager i Vestfolden :mrgreen:

 

Fox - Sookie og Alto

Linda-Hvid - Tacco

Julius mor - Julius

Berner-Rikke - Møffe

Pricemann - Tex-mex

Mulline - Mille (evt. også Freja)'

 

Er der flere der vil med ?? Og hvem melder sig til at bage kage ??

 

Så må vi lige have den alvorlige del op til overfladen igen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:mums:mørbrad er "gude-spise" - eller måske skal der stå Budda-spise :kys:

 

Ja Buddha vil nok gerne have lidt mørbrad.

 

Du glemte at skrive at Berner-Rikke og dig selv bager kage :mums:

 

Ja og at Buddha kommer :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tacco kan ikke tåle noget.

 

Det er til at forstå :-D Mine lange usammenhængende forklaringer om at min hund ikke er et menneske og derudover bare er lillebitte og overhovedet ikke har brug for at få sukker (eller et halvt franskbrød for den sags skyld)... den er ikke altid til at forstå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er til at forstå :-D Mine lange usammenhængende forklaringer om at min hund ikke er et menneske og derudover bare er lillebitte og overhovedet ikke har brug for at få sukker (eller et halvt franskbrød for den sags skyld)... den er ikke altid til at forstå.

 

:mrgreen: de gange jeg har været med har der været delt rundhåndet ud af alle slags HUNDE-godbidder af den bedste slags :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: de gange jeg har været med har der været delt rundhåndet ud af alle slags HUNDE-godbidder af den bedste slags :blink:

 

:lol: det regnede jeg nu også med, men tror jeg låner Lindas kommentar til næste gang jeg møder den irriterende gamle dame i parken, som står med den kuglerunde labrador og stopper alskens løjer i munden på alt hvad der bevæger sig. Måske også sige noget med at Buddhas spyt smitter helt vildt :mrgreen:

 

Ih, vi glæder os til at møde jer allesammen! Anders (min mand) kommer også med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er til at forstå :-D Mine lange usammenhængende forklaringer om at min hund ikke er et menneske og derudover bare er lillebitte og overhovedet ikke har brug for at få sukker (eller et halvt franskbrød for den sags skyld)... den er ikke altid til at forstå.

 

:lol: det regnede jeg nu også med, men tror jeg låner Lindas kommentar til næste gang jeg møder den irriterende gamle dame i parken, som står med den kuglerunde labrador og stopper alskens løjer i munden på alt hvad der bevæger sig. Måske også sige noget med at Buddhas spyt smitter helt vildt :mrgreen:

 

Ih, vi glæder os til at møde jer allesammen! Anders (min mand) kommer også med.

 

Jeg må lige tilføje at det altså ikke er altid den virker men jeg har et tricks i baghånden :mrgreen:

 

Når jeg har forklaret at tacco har allergi og derfor kun må få det vi har med til ham. Så går der som regel lidt tid og så er der alligevel en der forbarmer sig over hans savlen og bedende hundeøjne og når så jeg kan se at hånden er på vej ned i lommen men der bliver kigget på tacco så skynder jeg mig at sige: "Det koster 600 kr plus moms at give ham en godbid" :mrgreen: Så bliver hånden hurtigt stoppet!!! Og så kan jeg jo forklare at det er det det koster at få gudrun til at give ham en ekstra behandling når han har slået ud af en købegodbid :-)

 

Egentlig lidt mærkeligt at det virker bedre at "true" folk med at de skal betale end at fortælle at det er for hunden eget bedste :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må lige tilføje at det altså ikke er altid den virker men jeg har et tricks i baghånden :mrgreen:

 

Når jeg har forklaret at tacco har allergi og derfor kun må få det vi har med til ham. Så går der som regel lidt tid og så er der alligevel en der forbarmer sig over hans savlen og bedende hundeøjne og når så jeg kan se at hånden er på vej ned i lommen men der bliver kigget på tacco så skynder jeg mig at sige: "Det koster 600 kr plus moms at give ham en godbid" :mrgreen: Så bliver hånden hurtigt stoppet!!! Og så kan jeg jo forklare at det er det det koster at få gudrun til at give ham en ekstra behandling når han har slået ud af en købegodbid :-)

 

Egentlig lidt mærkeligt at det virker bedre at "true" folk med at de skal betale end at fortælle at det er for hunden eget bedste :roll:

 

Ja det er sjov at det gør mest ondt på pengepungen:mrgreen:

 

Nå men jeg undlader bare at medbringe godbidder, det lader jeg dig om, så bruger jeg energien på at bage kagen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi ved at være klar til at tage mod sjælland så nu satser jeg ikke på at vi aflyser :klap:

 

Sofie har godt nok sovet elendigt hele ugen så måske øjnene hænger helt nede på knæene men det må i leve med. Kylling til Tacco ( Og selvfølgelig også til de andre ) er kogt og nu mangler jeg bare at pakke de tusind ting ned der skal med til llillepigen :-) Men er i lige søde at sørge for noget rimelig godt vejr for vi har ingen barnevogn med til prinsessen :-D

 

Mit mobil nr: 51890047 så giv lige lyd hvis der er ændringer jeg skal jeg vide. det er ikke sikkert jeg kommer mere på nettet inden vi ses :-)

 

Vi glæder os :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...