Hop til indhold

Vestfolden den 25. oktober 2009 ?


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst jacob_schutz

Ih, hvor lyder det hyggeligt! :-)

 

Det er hvor vi går til træning på Futte's hundeskole, og unghundetræningen starter her til november (vi har holdt pause siden hvalpeholdet sluttede i september).

 

Desværre skal Flora holde sig lidt i ro endnu pga. overbelastede albueled, ellers var vi HELT klart på!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiih altså, ØV! :megaked:

 

God bedring til Buddha'en :ae:

 

Ja er også helt ked af det :-) Men det er ikke ligefrem en "gave" man har lyst til at give videre.. :badr:

Han skal blive rask rigtig snart og så kommer vi! Han er så vild med rottweileren nede ved Anders' arbejde, så gad godt at se om han så blev ligeså forelsket i Mullines hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja er også helt ked af det :-) Men det er ikke ligefrem en "gave" man har lyst til at give videre.. :badr:

Han skal blive rask rigtig snart og så kommer vi! Han er så vild med rottweileren nede ved Anders' arbejde, så gad godt at se om han så blev ligeså forelsket i Mullines hunde :-D

 

Ellers så ville Møffe helt klart kræve hans ubetingede venskab :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja er også helt ked af det :-) Men det er ikke ligefrem en "gave" man har lyst til at give videre.. :badr:

Han skal blive rask rigtig snart og så kommer vi! Han er så vild med rottweileren nede ved Anders' arbejde, så gad godt at se om han så blev ligeså forelsket i Mullines hunde :-D

 

Jeg er ret sikker på at jeg godt kan overtale rottetøserne til at deltage en anden gang også, så det skal nok kunne lade sig gøre at mødes:-D

 

God bedring til Buddha:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer der lige en lille opdatering på hvem der deltager i Vestfolden :mrgreen:

 

Fox - Sookie og Alto

Linda-Hvid - Tacco

Julius mor - Julius

Berner-Rikke - Møffe

Pricemann - Tex-mex

Mulline - Mille (evt. også Freja)'

 

 

Fox tager kaffe med - Mulline og Rikke tager kage med :mums:

 

Og råb endelig op, hvis vi har glemt nogen :oops:

 

Og så lige god bedring til Buddha:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi tilbage i Viborg igen :megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Lillepigen er slet ikke på toppen, kan ikke finde ro og få sovet, er pylret og utilfreds så vi besluttede at køre hjem i hendes vante omgivelser igen. ved ikke om hun måske er syg for jeg har ikke set hende reagere på den måde før :cry:

 

Så vi må også melde fra til i morgen desværre :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Så er vi tilbage i Viborg igen :megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Lillepigen er slet ikke på toppen, kan ikke finde ro og få sovet, er pylret og utilfreds så vi besluttede at køre hjem i hendes vante omgivelser igen. ved ikke om hun måske er syg for jeg har ikke set hende reagere på den måde før :cry:

 

Så vi må også melde fra til i morgen desværre :cry:

 

Æv Æv. :cry:

Så kan vi ikke klappe pletøglen:lun:.. Ville ellers kun have klappet pletterne. Ikke resten,, kun pletterne.

 

Men så kan det være i kan til november ikk´? :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv Æv. :cry:

Så kan vi ikke klappe pletøglen:lun:.. Ville ellers kun have klappet pletterne. Ikke resten,, kun pletterne.

 

Men så kan det være i kan til november ikk´? :5up:

 

ja det er mega surt :cry:

 

Tacco ville også have rigtig godt af en ordentlig gang hundeleg for med baby i huset kan det ikke undgåes at han bliver lidt forsømt, stakkels hund.

 

Vi satser på november, nu tør jeg sgu ikke love noget for alt så jo ud til at flaske sig denne gang men vi krydser fingre og håber på det bedste :-)

 

Den weekend i november har jeg en tandlæge tid om lørdagen som jeg helst skal overholde så vi kommer til sjælland næsten uanset hvad og forhåbentlig er Sofie lidt nemmere at have med at gøre til den tid :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv altså, Linda! :megaked:

 

Det var sq ærgeligt! Men vi ses så forhåbentligt til november! Det :x: jeg i hvert fald for! :-D

 

 

Det er brand ærgeligt og jeg havde virkelig glædet mig. det er jo ikke så tit vi er på øen mere og da slet ikke så tit det passer med hundetræf. Men det er ikke første gang Sofie er kommet i vejen for vores planer og sikkert heller ikke sidste men hun er det værd :lun: trods alt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er brand ærgeligt og jeg havde virkelig glædet mig. det er jo ikke så tit vi er på øen mere og da slet ikke så tit det passer med hundetræf. Men det er ikke første gang Sofie er kommet i vejen for vores planer og sikkert heller ikke sidste men hun er det værd :lun: trods alt :blink:

 

Øv øv for denne gang :megaked: havde glædet mig sådan til at nusse Pletøglen - manden kunne dog ikke helt forstå, hvad det var for en hund :blink:

 

Men vi aftaler da bare, at du HVER gang du er på Sjælland laver hundetræf - og for min skyld gerne i Vestfolden hvergang :blink:

 

Håber ikke Lillepigen er syg :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv... jeg er faktisk på Sjælland den dag - men kl. 10 står jeg i Køge og dømmer rally :megaked:

 

Jeg bager gerne kage og tager med, hvis i kommer dertil bagefter :klap::klap::klap:

 

Typisk at du er i nabolaget og så er det møgvejr:damn::damn:

 

Men god fornøjelse.. Og her i Køge er det støvregn, så håber da vejret er bedre til jeres træf:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...