Hop til indhold

Anatomikursus??? Please ;o)


Recommended Posts

Hvad nu, hvis der ikke er noget at klippe? Altså man klipper jo ikke sådan i bordere (eller jo - ører, ben og poter). Kan godt se, at vi ender i det problem også....

 

Man må heller ikke klippe i en Berner, men den kan jo så åbenbart klippes / trimmes uden den ser klippet / trimmet ud. Jeg kan bare ikke holde en tjavset hund ud, så derfor drog vi til klippedame med Bassen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

og mens i arrangerer kursus :mrgreen:, så vil jeg gå i seng. Imorgen er der jo atter en dag (hvor man skal trimme og træne hund til Bratislava.....)

 

Hov, midt i glæden over at opretholde badning og føn ugentligt og flere ugentlige løbeture, har jeg da fuldstændig glemt at opretholde træning med freestacking. Damn it! Må straks i gang igen!

 

Til gengæld: jeg har nu to færdigtrimmede hunde, der først bliver badet fredag eller lørdag i *******. MEN skal de en tur i skoven henover ugen (regner med en god gåtur inden køreturen), så får de altså skåneærmer på. Så må andre hundeejere grine af mig, men nægter at bruge timer på igen at pille præstelus og andet møg ud af ørerne.

Redigeret af mk101
Glemte at undgå at nævne ordet der ikke skal nævnes...
Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, midt i glæden over at opretholde badning og føn ugentligt og flere ugentlige løbeture, har jeg da fuldstændig glemt at opretholde træning med freestacking. Damn it! Må straks i gang igen!

 

Til gengæld: jeg har nu to færdigtrimmede hunde, der først bliver badet fredag eller lørdag i Bratislava. MEN skal de en tur i skoven henover ugen (regner med en god gåtur inden køreturen), så får de altså skåneærmer på. Så må andre hundeejere grine af mig, men nægter at bruge timer på igen at pille præstelus og andet møg ud af ørerne.

 

Hææyyy ... stop det så I to!

 

B.... findes ikke ... I bliver så skuffede når I kommer der ned og opdager det slet ikke findes! HA!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
Hvad nu, hvis der ikke er noget at klippe? Altså man klipper jo ikke sådan i bordere (eller jo - ører, ben og poter). Kan godt se, at vi ender i det problem også....

 

Jeg klipper mine whippet før udstilling..!

 

 

Og bader og bruger styling produkter

 

Så det kan du også sagtens med en border !! Kig på Aussierne de bliver top stylet. Ved godt de har lidt mere at arbejde med

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg klipper mine whippet før udstilling..!

 

 

Og bader og bruger styling produkter

 

Så det kan du også sagtens med en border !! Kig på Aussierne de bliver top stylet. Ved godt de har lidt mere at arbejde med

 

Jeg klipper skam gerne - skal ikke bruge udstillingerne til andet end sjov, så vi kan lige så godt gøre det så godt som muligt. Har bare brug for, at vide hvor og hvordan jeg skal klippe :mrgreen:

 

Om Billen skal have hvalpe vil vise sig, når hun bliver en stor skarnsbasse - og Borderbiller skal ikke have præmiering på udstilling for at indgå i avl, så snyd er det jo ikke....

 

(Har i øvrigt helt vildt svært ved at lure, hvad du klipper på en whippet????)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...