Hop til indhold

Så er den sikker - Luna er blevet en voksen dame


Lonny
 Share

Recommended Posts

Ovenstående indlæg var her til morgen, og nu er det snart aften, og Baldur forsøger konstant at humpe...

 

Kun mad og hans mors nussen kan få ham til at holde pause...

 

Men da jeg stadig kan stoppe ham med stemmen og mad, så er hun højst sandsynlig ikke højløbsk endnu :blink:

 

Men lige nu skiftes de til at være ude i haven, og om lidt kommer min mand hjem og går en tur i skoven med Baldur.

 

Jeg er godt nok spændt på hvordan det her kommer til at forløbe, og om det overhovedet er muligt at have en intakt hanhund sammen med en højløbsk tæve. Det afhænger jo meget af hanhunden, men jeg har ikke den fjerneste idé om hvor slem Baldur kan finde på at blive.

Lige nu er han til at leve med, der er som sagt stadig kontakt til ham, og vi kan godt sidde i sofaen alle 3, de skal bare ligge på hver sin side af mig, så er der ingen problemer, og Baldur slapper helt af, men kun gud ved om det forsætter sådan...

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke med det.. :)

Jeg ville ikke turde det - jeg havde nok fået ham passet hos noget familie eller sådan.

 

Jeg har desværre ingen steder jeg kan få ham passet, så dette er ikke løsning. Derfor afventer jeg også og ser hvor slemt det bliver, så må jeg tage den derfra. Hvis det så bliver helt uudholdeligt, så må vi diskuterer hvad vi så gør.

 

Så lige nu satser jeg på at miljø trumfer arv (altså at træning kan gøre det) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er hermed udnævnt til at være verdens ondeste mor...

 

I nat har de begge sovet i bur, og Baldur har pevet det halve af natten 8luna sov bare), ikke fordi at han syntes det var forfærdeligt at han ikke kunne ligge i sengen sammen med mor og far, nej, fordi at han ikke kunne være sammen med Luna :blink:

 

Her til morgen gik det ganske fint, Baldur viser stadig stor interesse, men da Luna er syg, så sover hun meget, og han respekterer når hun sover. Men da jeg tog Luna med mig for at gå på arbejde, der ramlede hans verden, han hylede, skreg og gøede :ae:

 

Så jeg har meddelt mit arbejde, at i morgen tager jeg fri. Men nu er jeg lidt i tvivl, tror I at han er faldet ned nu hvor vi er væk, og er det måske bedre for ham at få de her timer alene?

 

Ja, og Luna syntes forresten også at jeg er den dummeste mor i hele verden, hun er syg og fryser, og kan absolut ikke se idéen i at blive slæbt ud i bilen en råkold oktober morgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...