Hop til indhold

Månedens udfordring?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi havde engang en tråd, der hed månedens udfordring, hvor vi trænede en bestemt øvelse og lagde billeder / video op af det færsige resultat...

 

Er der nogen der har lyst til at vi tager den op igen? Jeg synes selv, jeg er så ideforladt nogen gange og ender med, bare at træne de samme momenter igen og igen - istedetfor at komme med nye spændende udfordringer til lille kræet... :rolleyes:

 

Men hvis vi nu var flere, der trænede samme øvelse, og derved kunne inspirere og hjælpe hinanden, så kunne det være man kunne få nye ideer...

 

Hvad siger I? Er der nogen der har lyst til at være med? Jeg har ikke nogen specielt inspirerede ideer til en start øvelse, desværre.... Karla og jeg træner lydighedsmomenter i øjeblikket, hvor jeg prøver at få detaljerne i min plads pæne og få hende til at blive på samme sted i stillingsskiftet...

 

Men en "cirkus" øvelse ville måske være sjovere for alle?

 

Nogen ideer?

Link til indlæg
Del på andre sites

a hva for noget fis :evil: har set din agility bane derhjemme og du går til træning med dem und alles, du er way better then us :blink:

 

Men stadig, så er det jo nok min skyld hvis Baldur eller Luna ikke kan finde ud af det... De hunde er sgu ikke dumme, så hvis øvelsen flopper, så må jeg jo nok påtage mig skylden :oops:

 

Og så en anden ting som forstyrrer min træning meget, nemlig ejerens manglende diciplin og deraf manglende træning af en given øvelse :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...