Hop til indhold

ALARM Lises Hundehjem ALARM


Gæst lillemor
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique

I am Legend??? Nogle der har set den? Og hulketudet i biografen så højt at dem der sad foran vendte sig rundt??

 

Der burde være en advarsel når hunde dør i film..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lillemor

:vinken: Vores computer har drillet, men her er vi igen. :vinken:

 

Vi har fundet et godt hjem til hende, hos en enlig mand, der bor på landet, og som er velkendt med de raser vi ved der er i hende.

 

Han har før fået en forviret og overhvalpet hund, som han fik på ret køl igen.

 

:-D Så alt endte godt for lille Fifi, som vi kaldte hende. :-D

 

Takker for de mange råd og kommentarer, som i har givet.

 

Tråden blev startet for at advarer om Lises hundehjem, så der ikke var andre der endte ligesådan, hvis de når at have flere hunde inden de lukker. Og jeg håber det kan hjælpe hvis det bliver nødvendigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
ja det er en fed film faktisk, men kan ikke huske en hund der ddør? ser vist for mange film til at huske detajler :oops:

 

Du kan simpelthen ikke huske en hund der dør??? Haha.. Jeg kan dårlig huske andet..

 

Hans elskede schæfer og eneste ven i verden bliver bidt og smittet og han bliver nødt til at kvæle den mens den ligger såret i hans arme...:megaked::megaked:

 

Tror klart du har set den forkerte film... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

I am Legend??? Nogle der har set den? Og hulketudet i biografen så højt at dem der sad foran vendte sig rundt??

 

Der burde være en advarsel når hunde dør i film..

 

Jo tak, jeg tør simpelthen ikke se den film! :megaked:

 

Jeg ville ind og se den i biografen, men nåede det heldigvis ikke... Det gjorde min veninde, og hun fortalte det så... Jeg har virkelig kigget langt efter, den bare tanken, altså :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: Vores computer har drillet, men her er vi igen. :vinken:

 

Vi har fundet et godt hjem til hende, hos en enlig mand, der bor på landet, og som er velkendt med de raser vi ved der er i hende.

 

Han har før fået en forviret og overhvalpet hund, som han fik på ret køl igen.

 

:-D Så alt endte godt for lille Fifi, som vi kaldte hende. :-D

 

Takker for de mange råd og kommentarer, som i har givet.

 

Tråden blev startet for at advarer om Lises hundehjem, så der ikke var andre der endte ligesådan, hvis de når at have flere hunde inden de lukker. Og jeg håber det kan hjælpe hvis det bliver nødvendigt.

 

TAK, Det er rigtig dejligt at blive advaret så det ikke så nemt sker igen,:5up: og JA dejligt at høre at den lille vovse fik en ny famm. :lol: så håber vi ALT godt for lille Fifi.:5up:

og samtidig at i finder en vovse der bedre passer til jer.

ALT HELD og LYKKE :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Hunden Sam i "I am legend" spilles af 4 forskellige hunde. En hvalp ved navn "Nikki" spiller 'unge Sam', to hunde, "Abby" og "Kona" deles mere eller mindre om hovedrollen, mens en enkelt scene hvor Sam snerrer er optaget med en helt fjerde hund.

 

Will Smith og hundene mødte hinanden et stykke tid før optagelserne begyndte, for at de skulle lære hinanden at kende og dermed fremstå som mere overbevisende 'makkerpar' i selve filmen... dette lykkedes til fulde, næsten lidt for godt :-P Will Smith blev nemlig SÅ glad for Abby, at han prøvede at overtale hendes træner/ejer til at lade ham adoptere hende :ae: Det lykkedes ikke, men han fik lov til at besøge Abby så tit han ville og så vidt vides ses de stadig jævnligt! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Will Smith blev nemlig SÅ glad for Abby, at han prøvede at overtale hendes træner/ejer til at lade ham adoptere hende :ae: Det lykkedes ikke, men han fik lov til at besøge Abby så tit han ville og så vidt vides ses de stadig jævnligt! :-)

 

Jep - det er også det jeg har hørt... Så nu er det endelig fastlagt - ham og jeg ville være perfekte for hinanden... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Jeg er altså en helt ekstrem tudemarie, når det gælder hunde :genert:

 

Og i det hele taget er jeg begyndt at blive en rigtig tudetøs :genert:

 

Nej, så skal du altså skynde dig ind og se de klip fra filmen "Eyes Of An Angel" jeg har linket til i 'hvornår er en hund en kamphund'-tråden!

Link til indlæg
Del på andre sites

BErnerazuro er graviiiiid..... bernerazuro er graviiiiiid.....

 

Så er der godt nok sket noget, jeg ikke har anet, var sket :mrgreen:

 

Er nemmerlig stadig sådan en hellig, ren, uskyldig én :engel:

 

Nej, så skal du altså skynde dig ind og se de klip fra filmen "Eyes Of An Angel" jeg har linket til i 'hvornår er en hund en kamphund'-tråden!

 

Ehm, æhhh, er du sikker?

 

Du prøver ikke bare at narre mig til at se en tudefilm? Så meget stoler jeg nemlig på folk :mrgreen:

 

Omend titlen umiddelbart lyder uskyldig nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Så er der godt nok sket noget, jeg ikke har anet, var sket :mrgreen:

 

Er nemmerlig stadig sådan en hellig, ren, uskyldig én :engel:

 

 

 

Ehm, æhhh, er du sikker?

 

Du prøver ikke bare at narre mig til at se en tudefilm? Så meget stoler jeg nemlig på folk :mrgreen:

 

Omend titlen umiddelbart lyder uskyldig nok.

 

Det er jo ikke til at vide :-P En dobermann har været brugt til hundekamp og har tabt. Den dødeligt sårede hund har med sit nederlag vanæret sine gangster-ejere og smides ud over en bro i den tro og hensigt at hun vil drukne. Men hunden findes i stedet af en pige (Ellie Raab), der sammen med sin far (John Travolta) redder hende og vinder hendes venskab. Men Travoltas liv er i et stort rod, så de er nødt til at forlade hunden...

 

Men hunden kan ikke glemme sin bedste ven, pigen, og stikker af i et forsøg på at finde hende igen. De må alle gå grueligt meget igennem inden den fantastiske og uforglemmelige finale.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ikke til at vide :-P En dobermann har været brugt til hundekamp og har tabt. Den dødeligt sårede hund har med sit nederlag vanæret sine gangster-ejere og smides ud over en bro i den tro og hensigt at hun vil drukne. Men hunden findes i stedet af en pige (Ellie Raab), der sammen med sin far (John Travolta) redder hende og vinder hendes venskab. Men Travoltas liv er i et stort rod, så de er nødt til at forlade hunden...

 

Men hunden kan ikke glemme sin bedste ven, pigen, og stikker af i et forsøg på at finde hende igen. De må alle gå grueligt meget igennem inden den fantastiske og uforglemmelige finale.

 

HA !!! Det lyder da som en film for min gemal. Han ville flæbe snot i stride strømme ! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ikke til at vide :-P En dobermann har været brugt til hundekamp og har tabt. Den dødeligt sårede hund har med sit nederlag vanæret sine gangster-ejere og smides ud over en bro i den tro og hensigt at hun vil drukne. Men hunden findes i stedet af en pige (Ellie Raab), der sammen med sin far (John Travolta) redder hende og vinder hendes venskab. Men Travoltas liv er i et stort rod, så de er nødt til at forlade hunden...

 

Men hunden kan ikke glemme sin bedste ven, pigen, og stikker af i et forsøg på at finde hende igen. De må alle gå grueligt meget igennem inden den fantastiske og uforglemmelige finale.

 

Det lyder jo ikke værst! Medmindre det hele altså ender med, at kræet dør ;-) Men SÅ kommer jeg altså efter dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ikke til at vide :-P En dobermann har været brugt til hundekamp og har tabt. Den dødeligt sårede hund har med sit nederlag vanæret sine gangster-ejere og smides ud over en bro i den tro og hensigt at hun vil drukne. Men hunden findes i stedet af en pige (Ellie Raab), der sammen med sin far (John Travolta) redder hende og vinder hendes venskab. Men Travoltas liv er i et stort rod, så de er nødt til at forlade hunden...

 

Men hunden kan ikke glemme sin bedste ven, pigen, og stikker af i et forsøg på at finde hende igen. De må alle gå grueligt meget igennem inden den fantastiske og uforglemmelige finale.

 

Filmen er hermed (og efter at have set montage - noget bedre end traileren) tilføjet til min ønskeliste :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Filmen er hermed (og efter at have set montage - noget bedre end traileren) tilføjet til min ønskeliste :5up:

 

Jeg har lige siddet og googlet den lidt og den ser ud til at være stort set umulig at opdrive :( På dansk hed den "Store Lille Hjerte" og den kaldes også "The Tender". Desværre er den udgået!

 

Jeg har den (uden tekster ganske vist), men det nytter jo ikke rigtigt noget. Problemet er, at det er en Travolta-film, fra hans nedturs-periode, og som sådan vil filmdistributørerne helst 'gemme den ad vejen', men det er bare ikke retfærdigt, for det er slet ikke John Travolta, der 'bærer' filmen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige siddet og googlet den lidt og den ser ud til at være stort set umulig at opdrive :( På dansk hed den "Store Lille Hjerte" og den kaldes også "The Tender". Desværre er den udgået!

 

Jeg har den (uden tekster ganske vist), men det nytter jo ikke rigtigt noget. Problemet er, at det er en Travolta-film, fra hans nedturs-periode, og som sådan vil filmdistributørerne helst 'gemme den ad vejen', men det er bare ikke retfærdigt, for det er slet ikke John Travolta, der 'bærer' filmen.

 

*hosthost*download*hosthost*

 

 

 

:mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...