Hop til indhold

NM i dogdancing i Herning den 8/11


Recommended Posts

Den 7. er jeg der jo ikke.... og det er du garanteret heller ikke, for jeg skal arbejde og så ved jeg godt, hvor du er ca. kl. 15 :mrgreen:

 

Jamn!? Jeg havde lige planlagt at vi skulle køre sammen!?

 

Får jeg sang hvis jeg er hvor du tror jeg er klokken cirka 15? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Nå, jeg skal alligevel ikke være indsender, men pointberegner. Så hvis I skal hilse på mig, skal man bare kigge efter hende, der sidder og kigger forvirret på en lommeregner, mens hun klør sig i hovedbunden. :mrgreen:

 

 

Der er for øvrigt lavet en blog for NM:

 

http://nordiskmesterskab2009.blogspot.com/

 

jeg kommer om søndagen, har måske Groa med.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Ad bad, vi skal tidligt af sted søndag morgen for at nå til Herning i tide. Og jeg haaaader at skulle tidligt op. :megaked:

 

Men glæder mig. :-) Når jeg er pointberegner, hvordan tror I så, at det danske landshold kommer til at blive placeret? :slem: :mrgreen:

 

Helt klart da!

 

jeg sender dig lige en pb med mit nummer, hvis du vil se mysladyret. Vi kommer ved 13 tiden:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt klart da!

 

jeg sender dig lige en pb med mit nummer, hvis du vil se mysladyret. Vi kommer ved 13 tiden:)

 

Så får I nok ikke set så meget dogdancing - det starter kl. 9, så det er nok ved at være slut ved 13-tiden. :mrgreen:

 

Jeg har lige bagt chokolade/banan-muffins til i morgen. Vi får nok brug for sukkerkicket, for vi skal køre kl. 4.15. :shock:

 

Vi ses forhåbentlig. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor i alverden var du henne? Manden vil have dit telefonnummer - var ret frustrerende ikke at kunne finde jer!! Håber det gik rigtigt godt (nåede heller ikke opvisningen i store ring, ventede forgæves på azawakh som brændte os af istedet)

 

Så i noget af dogdancing-konkurrencen? Jeg sad sammen med dommerne og konkurrencelederen, så jeg var ikke til at få fat på, før konkurrencen var forbi. :-) Randi sagde, at hun så jer bagefter, men at I virkede til at have meget travlt.

 

Jeg fik dog hilst på Luckyluna og Mysla bagefter og nusset Myslaen en hel masse - nuj, så sød. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi så absolut intet, spurgte og spurgte, blev sendt rundt og så vist samtlige udstillingsringe, men absolut intet dogdancing :evil: planlagde så at tjekke opvisningen i store ring, men ja, der stod vi så forgæves ved ringen og ventede på en der udeblev

 

:ae:

 

NM foregik lige ved siden af store ring fra kl. 9-13.30. Vinderne optrådte så i store ring ved 14.45 tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men det endte jo alligevel med at jeg kom til Herning, og fik da også set opvisningen med de nordiske mestre i HTM og Freestyle.

 

Jeg har aldrig set det tidligere, nok fordi mine interesser går i andre retninger, men var alligevel helt vildt nysgerrig for hvad det var for noget al den snak går på.

 

Og jeg må indrømme at jeg gabte mig hele vejen igennem HTM delen! Det var overhovedet ikke hvad jeg havde forventet og jeg var hverken underholdt eller imponeret!

Freestyle-delen var bedre, Sheltien var sød og der skete lidt mere. Dog er jeg nok barn af hip-hop generationen (eller noget :engel: ) og kan ikke helt forstå hvorfor både outfits og musikken skal være så... umoderne og kikset!? :oops:

 

Alt i alt så er der jo sportsgrene for alle, og dogdancing er vist ikke for mig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men det endte jo alligevel med at jeg kom til Herning, og fik da også set opvisningen med de nordiske mestre i HTM og Freestyle.

 

Jeg har aldrig set det tidligere, nok fordi mine interesser går i andre retninger, men var alligevel helt vildt nysgerrig for hvad det var for noget al den snak går på.

 

Og jeg må indrømme at jeg gabte mig hele vejen igennem HTM delen! Det var overhovedet ikke hvad jeg havde forventet og jeg var hverken underholdt eller imponeret!

Freestyle-delen var bedre, Sheltien var sød og der skete lidt mere. Dog er jeg nok barn af hip-hop generationen (eller noget :engel: ) og kan ikke helt forstå hvorfor både outfits og musikken skal være så... umoderne og kikset!? :oops:

 

Alt i alt så er der jo sportsgrene for alle, og dogdancing er vist ikke for mig :genert:

 

He he, det kan jo ikke være en sport for alle. :mrgreen:

 

Jeg synes generelt, at HTM (altså heelwork-disciplinen) er lidt kedelig at se på - med få undtagelser. En af de få undtagelser imo er et Ringenes herre-program, som desværre kiksede lidt et par steder, og derfor kun fik sølv.

 

Freestyle synes jeg til gengæld er fantastisk, og jeg var meget vild med vinderen. Men smag er behag er jo forskelligt. :lol: Man bestemmer jo selv musik og outfit, og det er meget forskelligt, hvad folk finder på. :-) Den andenbedst placerede finske deltager i går lavede f.eks. et hip-hop/breakdance-program. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, det kan jo ikke være en sport for alle. :mrgreen:

 

Jeg synes generelt, at HTM (altså heelwork-disciplinen) er lidt kedelig at se på - med få undtagelser. En af de få undtagelser imo er et Ringenes herre-program, som desværre kiksede lidt et par steder, og derfor kun fik sølv.

 

Freestyle synes jeg til gengæld er fantastisk, og jeg var meget vild med vinderen. Men smag er behag er jo forskelligt. :lol: Man bestemmer jo selv musik og outfit, og det er meget forskelligt, hvad folk finder på. :-) Den andenbedst placerede finske deltager i går lavede f.eks. et hip-hop/breakdance-program. :5up:

 

Et hip hop/breakdance nummer, som jeg så slet ikke brød mig om! Forstod slet, slet ikke, at hun blev nr. 2 :confused: Jeg syntes kun man så føreren og så en - bevares meget sød og dygtig - golden, der forgæves forsøgte at være med..... meget sært program, der i hvert fald var anderledes...

Link til indlæg
Del på andre sites

Et hip hop/breakdance nummer, som jeg så slet ikke brød mig om! Forstod slet, slet ikke, at hun blev nr. 2 :confused: Jeg syntes kun man så føreren og så en - bevares meget sød og dygtig - golden, der forgæves forsøgte at være med..... meget sært program, der i hvert fald var anderledes...

 

 

Hun blev ikke nummer 2.. hun var anden bedst placerede finne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men det endte jo alligevel med at jeg kom til Herning, og fik da også set opvisningen med de nordiske mestre i HTM og Freestyle.

 

Jeg har aldrig set det tidligere, nok fordi mine interesser går i andre retninger, men var alligevel helt vildt nysgerrig for hvad det var for noget al den snak går på.

 

Og jeg må indrømme at jeg gabte mig hele vejen igennem HTM delen! Det var overhovedet ikke hvad jeg havde forventet og jeg var hverken underholdt eller imponeret!

Freestyle-delen var bedre, Sheltien var sød og der skete lidt mere. Dog er jeg nok barn af hip-hop generationen (eller noget :engel: ) og kan ikke helt forstå hvorfor både outfits og musikken skal være så... umoderne og kikset!? :oops:

 

Alt i alt så er der jo sportsgrene for alle, og dogdancing er vist ikke for mig :genert:

 

Hehe, på det punkt er vi vist ret enige :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...