Hop til indhold

Recommended Posts

Eller faktisk et lignende produkt, som er knap så dyrt og knap så effektivt.

Det står i sådan en 5 liters sprøjte dims inde i vores nye skur.

Da vi så skulle lave det sidste færdig i skuret, vendte jeg ryggen til skur og hund i 3 min.

På daværende tidspunkt vidste jeg ikke at trykket i pumpen havde spyttet en del ud, som så lå oven på pumpen i en fordybning.

Nå, men pludselig kommer Aslan luntende ud fra skuret, og et par min senere opdager martin at der ligger lidt i den fordybning.

Og pyller som vi jo en gang er :oops: så går vi jo lidt i panik.

Han er i vældigt humør og det er 2-3 timer siden.

Men HVIS aslan nu havde dyppet tungen (der er blandet op med vand) og han blev syg af det, så ville han vel starte med at få noget kvalme? Eller hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det rent faktisk ikke, de påstår jo at det ikke er giftigt for dyr, men samtidig siger de jo også at vi skal bruge handsker og lange bukser, så jeg stoler ikke helt på at det ikke er giftigt.

Da det jo rent faktisk er gift, så tror jeg altså jeg ville være pylret nok til lige at ringe og spørge dyrlægen. Måske kan dyrlægen også fortælle dig om du kan give ham noget spise/drikke der evt. kan neutralisere det han måske har drukket?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Der sker ikke noget - om han så havde drukket en hel dl... det sker der i hvertfald ikke noget ved, at et menneske drikker den mængde... jojo, det morede 'knejterne' sig meget med på landbrugsskolen, overfor dem der gik i den økologiske retning....kvajpander :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er 2-3 timer siden ville jeg ikke være bekymret.. Ukrudtsmiddel smager rent ud sagt af helvede til så han har max dyppet tungen :mrgreen:

Ok, jeg har så aldrig smagt på det, men det lyder sandsynligt at man fra fabrikantens side har givet det en grim smag, netop for at forhindre børn i at drikke det. Men nu har jeg jo så ikke helt samme smagsløg som Luna, så bare fordi jeg ikke kan lide det, så er det jo ikke ensbetydende med at hun ikke kan :blink:

Men indrømmet, jeg er en pylrerøv :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der sker ikke noget - om han så havde drukket en hel dl... det sker der i hvertfald ikke noget ved, at et menneske drikker den mængde... jojo, det morede 'knejterne' sig meget med på landbrugsskolen, overfor dem der gik i den økologiske retning....kvajpander :stupid:

Altså uanset hvor åndsvag jeg syntes de knægte er, så er det rent faktisk en meget beroligende oplysning :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites