Hop til indhold

Bagben stilling


guanomo
 Share

Recommended Posts

Ja et underligt emne måske, men undrer mig mere og mere over cujo's bagben :hmm: han virker hjulbenet

Hjulben.jpg

 

Ja et menneske men viser faktisk meget hvordan hans er, knæene længere ude end hofterne og poter vender lidt udaf...

 

Når han løber og skal stoppe "hopper" han tit med bagbenene som om han ikke bruger alle kræfter i dem for at stoppe.

 

Dyrlæge så dem hurtigt til sidste vaccine og vurderede også de var lidt "spredte" men så snakkede vi ikke mere om det.

 

Men er stadigvæk nervøs for der er noget det drilleri i bagpartiet.

 

Forsøgte at optage en video igår da vi gik tur :roll: men synes bare ikke den illustrere det så godt, men i får den alligevel, se bort fra tempoet og manglende kontakt :oops::mrgreen:

 

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=odc6nPpS6YI[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja et underligt emne måske, men undrer mig mere og mere over cujo's bagben :hmm: han virker hjulbenet

Hjulben.jpg

 

Ja et menneske men viser faktisk meget hvordan hans er, knæene længere ude end hofterne og poter vender lidt udaf...

 

Når han løber og skal stoppe "hopper" han tit med bagbenene som om han ikke bruger alle kræfter i dem for at stoppe.

 

Dyrlæge så dem hurtigt til sidste vaccine og vurderede også de var lidt "spredte" men så snakkede vi ikke mere om det.

 

Men er stadigvæk nervøs for der er noget det drilleri i bagpartiet.

 

Forsøgte at optage en video igår da vi gik tur :roll: men synes bare ikke den illustrere det så godt, men i får den alligevel, se bort fra tempoet og manglende kontakt :oops::mrgreen:

 

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=odc6nPpS6YI[/media]

 

Man ser jo ikke særlig meget af hans bagben på denne video, så det er svært at udtale sig om.

 

Men denne type hund går jo med spredte ben grundet muskelmassen på bagbenene, lidt lige som muskuløse mænd der også ofte går som om de har skidt i bukserne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vær du bare glad for at din hund har muskler i bagbenene til forskel fra visse andre, der udstilling efter udstilling får at vide, at han stiller sig kohaset i bag...nok ca. det vi kalder kalveknæet :mrgreen:

 

PS: Og så kan det da godt være, at Cujo ikke ser op på dig HVER gang du siger hans navn, meeeeeeen så galt er det da heller ikke. Jeg tror vi skal mødes og så kan du gå en tur med Bassen, mens jeg leger med Cujo :mrgreen:

Redigeret af Zaz-zaz
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...