Besvaret Oktober 8, 200916 år comment_233713 Har lige fået af vide at min vuf nok er nødt til at få en tandregulering, eftersom hendes hjørnetænder i undermunden vokser op i ganen. Er der nogle herinde, som har været igennem sådan en fornøjelse med deres hund? Og hvad lå prisen på for sådan et stykke arbejde? Rapporter
Besvaret Oktober 9, 200916 år comment_233797 I Silkeborg er der en udemærket dyrlæge til tænder. Alfred på silkeborg dyrehospital http://www.silkeborgdyrehospital.dk/ Rapporter
Besvaret Oktober 11, 200916 år comment_234744 Wow, jeg kan regne med at det kommer til at koste 6.000 - 12.000 alt afhængig af metode. Fedt at forsikringen IKKE dækker:mad: Rapporter
Besvaret Oktober 11, 200916 år comment_234828 jeg kender en fantastisk god tanddyrlæge. Hun er dansk men arbejder på Malmö djurhospital. Hvis din hund er klar til at rejse ind i sverige så kan du sikkert spare nogle penge på indgrebet ved at tage til Malmö (hvis du selvfølgelig bor i stor københavn) Rapporter