Hop til indhold

Hej alle sammen


Gæst cami_jo
 Share

Recommended Posts

Gæst cami_jo

:vinken:

 

Jeg er sprit ny her inde og ville lige anmelde min ankomst.

 

Faktisk blev jeg anbefalet af en veninde at oprette en profil her inde, da jeg inderligt går og søger efter det heeelt rigtige hjem til min elskede dobermann Zoe.:hmm:

 

Men det skal da ikke forhindre mig i lige at se hvad det nu er i kan her inde på sitet. Måske man ender med at blive helt bidt af det. Hunde mennesker er altid et dejligt folkefærd:hjerte:

 

Men i hvert fald, nu jeg har fat i jer alle sammen, så må i virkelig gerne hjælpe mig hvis i kender et godt hjem. Ikke bare et godt men det perfekte og et rigtig godt et af slagsen, til min vovse.:lun:

 

Det har været en stor beslutning, og det er stadig med blødende hjerte den er taget. Men min arbejdsplads flytter til Ballerp, hvilket betyder aaaalt for mange timer alene hjemme for bassen. Og det kan min samvittighed simpelt hen ikke bære.

 

Men hyggeligt at hilse på jer. Håber i vil holde øjne og ører åbne? Måske er det oven i købet dig selv der er den rigtige??:klap:

 

Kh Camilla Johnsen

26 år, København

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...