Gæst petermillanielsen Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Gør min mops normalt (altså vuf vuf):stupid::stupid: Jeg har uploaded et lille klip på youtube når han gør Jeg syntes det virker lidt anderledes når han gør hehe :slem: Det lyder som om han hoster Er det bare normalt for mops eller hvad? [media] [/media]Tjek det lige :hmm: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2009 Nu troede jeg indtil for nylig, at en mops slet ikke kunne gø, men så mødte jeg en, der sagde vuf ligesom din og siden har jeg haft et øre på de mops vi har mødt...og sandelig ! De gør. Din gør jo bare ikke seriøst igennem på videoen. Hvis den får et flip af en art, så tror jeg du kommer til at høre seriøst VOV-VOV. Din mops lyder i retning af vores Berner, hvis den lige synes den vil gø uden sådan helt at mene det alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Oktober 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2009 Godt skuldret af din mops, jeg har mødt flere af rasen der mere kommer med et grynt lige som en gris så synes det er flot din kommer med et voff, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Oktober 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2009 Den gør da fint Men videoen er sjov fordi det ser ud som om hunden næsten bliver overrasket over det - nærmest i hik.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2009 Hvor er han/hun sød og gør da helt fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ubi58 Besvaret Oktober 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2009 En mops kan sagtens gå, men det kommer bare ud på lidt forskellige måder. Deres næseparti er jo ikke det bedst veludviklede, men der kommer da lidt lyd ud.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Oktober 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2009 Nej hvor er det bare en skøn lille mops i har jer Tror det er ganske normalt. Oskar gør sjældent rigtig meget, men kommer til tider med nogle små bjæf, især hvis han støder ind i min kat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts