Hop til indhold

Kyllingehjerter


Gæst Malene Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Hvordan med kyllingehjerter - jeg har tidligere bare kogt dem, men er ikke helt 'tilfreds' med konsistensen, når jeg har dem med i lommen til træning.

 

Har I andre erfaringer med at bage dem evt. efter kogning - hvordan bliver resultatet, kan man slippe af med den 'våde' fornemmelse i lommen :oops:

 

Hvor længe i ovnen og ved hvilken temperatur?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Min hensigt er nu heller ikke at bage dem til ukendelighed, men bare så overfladen ikke er 'snasket' :)

 

Freudika - Skærer du ikke hjerterne ud i forholdsvis store mundrette bidder inden du tørrer dem... det er vel ikke hele svinehjerter, der bliver til små gnallinger :lol: Medmindre det selvfølgelig er minigrise der leverer hjerterne :lol:

 

Nå jeg prøver ad og ser med en lille portion - tør ikke bage 2 kilo og det så viser sig at de bliver uspiselige :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hensigt er nu heller ikke at bage dem til ukendelighed, men bare så overfladen ikke er 'snasket' :)

 

Freudika - Skærer du ikke hjerterne ud i forholdsvis store mundrette bidder inden du tørrer dem... det er vel ikke hele svinehjerter, der bliver til små gnallinger :lol: Medmindre det selvfølgelig er minigrise der leverer hjerterne :lol:

 

Nå jeg prøver ad og ser med en lille portion - tør ikke bage 2 kilo og det så viser sig at de bliver uspiselige :shock:

 

hehe - det bliver skåret i små tern inden de kommer i ovnen ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Der er opskrifter i tråden for opskrifter :lol:

 

Det er godt at koge først, det gør jeg i hvert fald :)

 

De skal skæres i stykker lidt større end du ønsker dem, bredes ud på bagepapir, så de ikke ligger tæt, der skal være afstand imellem dem.

 

110-120 gr varmluft i 1-1.5 time, de skal være hårde :)

 

Hvis du vil bruge dem samme dag, kan du bare give dem mindre tid :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Malene Nielsen

Havde næsten glemt tråden :oops:

 

Kyllingehjerterne blev perfekte - de kunne få Joey til at gøre selv de sværeste øvelser, såsom græsspisning, hulgravning + et par enkelte sit, dæk og stå øvelser - så de kan klart anbefales.

 

Jeg kogte kyllingehjerterne i 25 minutter, skar dem ud og derefter fik de 30 min. i ovnen på 125 grader + jeg lod dem stå ca 15 min på eftervarmen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...