Besvaret November 11, 200916 år comment_254267 :blink:Hej mig og Jack min labrador hvalp er som sagt helt nye herinde og Jack er bare så glad for at lege med alt og alle, at jeg tænkte på om nogle måske havde lyst til at kigge forbi i nærheden af os og lege ? Jack er 15 uger gammel labrador/golden retriever og vil lege med alle som kunne have lyst Vi bor i aalborg og da jeg ingen bil har, ville det være nød til at blive her omkring os, legen skulle foregå. :hjerte: Han er van til alle slags hunde både store og små, han er indtil videre elsket alt og alle fra det sekundt han så dem men han er vildt glad for de små tæver (tror jeg har fået mig en charmetrold) :blink: Så hvis nogle kunne tænke sig at holde nogle playdates så skriv endeligt til os :klap: Rapporter
Besvaret November 12, 200916 år comment_255386 øv at du bor så langt væk, for vi søger også legekammerater omkring kalundborg til vores lille lab på 14 uger... Rapporter
Besvaret November 14, 200916 år comment_256631 vi bor på midtsjælland.. det er vist lidt langt væk:cry: Rapporter
Besvaret November 18, 200916 år comment_259058 Heheh ja det er vist lidt for langt væk i hvert fald hvis man skulle mødes engang om ugen Rapporter
Besvaret November 19, 200916 år comment_260088 Heheh ja det er vist lidt for langt væk i hvert fald hvis man skulle mødes engang om ugen Kun lidt:lol: Rapporter