Hop til indhold

min hund er syg?


Gæst nulle
 Share

Recommended Posts

Hej,

Er ny bruger herinde. har siddet med en meget stille 1 årin amerikaner hele dagen. hun har kastet op 1 gang. hun har ok appetit, men har stort set ikke drukket noget hele dagen.

nogen som har et bud på hvad det kan være? hele familien, 3 børn og 2 voksne har været influenzaramt de sidste 2 uger!

på forhånd tak for hjælpen

Nulle

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :-D

 

Det er et meget åbent spørgsmål du stiller...

 

Nu er det jo konstateret at nogle influenzatyper kan smitte fra menneske til hund hvis man er "på kys" med hunden, men der kan også sagten svære noget i omløb, hun kan have spist noget uhensigtsmæssigt osv osv.

 

Jeg synes du skal ringe til dyrlægen.

 

Hvis hun gerne vil spise men ikke drikker, kan du blande lidt A-38 i vandet, så tager hun det nok. Vandet er det vigtigste lige nu.

 

God bedring

Åh forresten hvilken "amerikaner" er det du har?

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D Tak for det hurtige svar. det er en amerikansk cocker. Synes det er lidt underligt med hende, hun er glad og logrer og løber rundt, når børnene kommer hjem, men ellers sover hun bare......

Prøver det der med a 38 og så ringer jeg til dyrlægen i morgen, hvis hun ikke har det bedre

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...