Gæst Løveinden Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Hej alle sammen. Er der nogen herinde som har erfaring med VetPro hundefoder fra Vetdyrlægerne. Jeg har fået det anbefalet men ved ikke rigtig hvilken mening jeg har om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CarinaW Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Jeg kender det ikke.. Men det er bestemt ikke et foder jeg vil bruge, da ris, majs og byg står før kyllingemel på ingredienslisten.. Jeg fandt denne tråd hvor der står en masse og hvor der er link til ingredienslistenm også.. http://www.hunde-forum.dk/foder/5576-vetpro-hvad-er-der-i.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Vi købte engang en pose, men vores Freya, der ellers er mere end madglad, gad ikke engang lufte til det og slet ikke spise det, vi prøvede at blande det med hendes gamle foder, men det lå altid tilbage i eller omkring skålen, så det blev leveret tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst madamlilla Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 jeg bruger det til begge mine hunde, og de fungerer meget fint på det. Dog er jeg nødt til at supplere ekstra i efteråret (det er jagtsæson, og der er de MEGET aktive) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts