Gæst T_Martinsen Skrevet Marts 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2008 Er det mon en ulv, der har sneget sig ind på dansk jord? http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Soenderborg/2008/03/21/063035.htm Jeg er helt vildt betaget af ulve, og jeg drømmer om en dag, at komme til at se ulve, jeg synes det ville være helt i orden med ulve i danmark. Der er heller ikke så mange på verdensplan mere, så lad da bare et par stykker komme til danmark, som vi selvfølgelig skal lade overleve 8) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2008 Ih, hvor spændende. Håber virkelig at de ikke skyder den, hvis det er en ulv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2008 Ih, hvor spændende. Håber virkelig at de ikke skyder den, hvis det er en ulv. Nej det vil jeg da godt nok heller ikke håbe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2008 Ih, hvor spændende. Håber virkelig at de ikke skyder den, hvis det er en ulv. Nej det vil jeg da godt nok heller ikke håbe. Nej vel, men jeg kan ikke lade være med at frygte det. Mennesker har jo ikke ligefrem tendens til at være søde ved ulve. Skal vi ikke håbe at den får lov til at være i fred og snart får lavet en familiesammenføring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2008 Ih, hvor spændende. Håber virkelig at de ikke skyder den, hvis det er en ulv. Nej det vil jeg da godt nok heller ikke håbe. Nej vel, men jeg kan ikke lade være med at frygte det. Mennesker har jo ikke ligefrem tendens til at være søde ved ulve. Skal vi ikke håbe at den får lov til at være i fred og snart får lavet en familiesammenføring. Jo og for min skyld, må den gerne komme til sjælland, selvom der er et stykke vej for den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Amber Besvaret Marts 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2008 Jeg syntes også det ville være skønt med ulve i Danmark ...de er dejlige dyr ; men desværre griber man alt for hurtig til riflen. Jeg kunne måske ønske der bliver lavet en udlukkelsesmetode , så som man fik undersøgt de 2 ulve for hundegalskab , så man ikke senere kan komme med en undskyldning for at nedlægge det pragtfulde dyr. Jeg mener man for mange år siden beskyldte tyske ulve som smuttede over grænsen og ind i Danmark for netop den sygdom.? M.v.h. Amber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Boxerpige Besvaret Marts 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2008 Nej jeg tror ikke det er en ulv, jeg nægter at tro at et sådan sky dyr kan leve i Danmark. Jeg tror snarere det er en af de store slædehunde, der er nofe af dem der er meget lig ulve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2008 Jeg tror heller ikke på at det er en ulv Jeg elsker ulve, men jeg synes ikke de har en fremtid som vildt dyr i Danmark. Det ville give for mange problemer, fordi vi ikke har skove som er store nok. Husk lige på, hvilke territorier de kræver for ikke at lave ballade hos landmænd og des lige :wink: Så skal vi hellere kæmpe for at forbedre de nordiske ulves rettigheder i Sverige/Norge/Finland. Der er plads nok, men desværre ikke hjerterum nok :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2008 Arrrr kom nu. Bare en enkelt lille ulveflok det kan T.Martinsen og jeg vel få. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2008 Arrrr kom nu. Bare en enkelt lille ulveflok det kan T.Martinsen og jeg vel få. Gå i zoo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2008 Arrrr kom nu. Bare en enkelt lille ulveflok det kan T.Martinsen og jeg vel få. Gå i zoo Det er ligesom ikke helt det samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2008 Nej jeg tror ikke det er en ulv, jeg nægter at tro at et sådan sky dyr kan leve i Danmark. Jeg tror snarere det er en af de store slædehunde, der er nofe af dem der er meget lig ulve. Men den kan jo godt være kommet på afveje. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2008 Arrrr kom nu. Bare en enkelt lille ulveflok det kan T.Martinsen og jeg vel få. Gå i zoo Det er ligesom ikke helt det samme. Arrrhh det vil jeg nu også sige. Sådan en indelukket sammensat flok, er altså ikke lige det samme. Spørgsmålet er hvordan man egentlig ville reagere, hvis man lige pludselig stod face to face over for en ulv, og hvem der "stak halen mellem benene" først :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2008 Arrrr kom nu. Bare en enkelt lille ulveflok det kan T.Martinsen og jeg vel få. Gå i zoo Det er ligesom ikke helt det samme. Arrrhh det vil jeg nu også sige. Sådan en indelukket sammensat flok, er altså ikke lige det samme. Spørgsmålet er hvordan man egentlig ville reagere, hvis man lige pludselig stod face to face over for en ulv, og hvem der "stak halen mellem benene" først :wink: Næh, men det er det mest realistiske :wink: Jeg ville da klart blive stående, face to face, det kan kun give fede billeder i kassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2008 Arrrr kom nu. Bare en enkelt lille ulveflok det kan T.Martinsen og jeg vel få. Gå i zoo Det er ligesom ikke helt det samme. Arrrhh det vil jeg nu også sige. Sådan en indelukket sammensat flok, er altså ikke lige det samme. Spørgsmålet er hvordan man egentlig ville reagere, hvis man lige pludselig stod face to face over for en ulv, og hvem der "stak halen mellem benene" først :wink: Næh, men det er det mest realistiske :wink: Jeg ville da klart blive stående, face to face, det kan kun give fede billeder i kassen Jeg er også bange for, at det er det det ender med i sidste endne. Det er jo trods alt bedre end ingenting. Jeg tror også jeg ville blive stående, hvis altså ikke jeg ligefrem satte mig ned på hug, men det var da bare med at på en rolig måde få fumlet kameraet frem, så man kan få nogle fede billeder i kassen, som du så godt beskriver det :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts