Gæst The dogfather Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Ja nu var jeg lige nede og handle foder i dag, og har siden spekuleret: jeg fodrer med sportsmans pride(hedder proformance nu), og fortæller altid andre hvor glad jeg er for det...men jeg har faktisk aldrig sat mig rigtig ind i hvad der er i, kan bare se at Pablo trives helt suverænt godt på det...giver 379kr. for 15kg...vi har prøvet andet foder, men det er som om det her er det eneste der rigtigt holder for Pablo... Men hvad siger foderguruerne til ingredienserne? PROFormance, hundefoder, kattefoder, super premium kvalitet, fuldfoder, sportsman, sportsmans, kattemad, hundemad, ingredienser, performance Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Jeg er nu ikke en af foderguruerne, men det opfylder da to af mine topkrav - kød som første ingrediens (og endda også som 2.) og ingen majs. Så det kunne sagtens tænkes, at det kunne komme igennem døren her hos os en dag. Fodrer p.t. med Olivers, som Livsen spiser med glæde, så jeg er ikke lige på markedet efter nyt foder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Jeg er heller ikke foderguru Men til min smag er der lige lovligt meget korn i fodret... Men jeg syntes da også der er positiv ting ved det, som at kød er 1. ingrediens og at der ikke er majs i. Det er dog ikke umiddelbart et foder jeg selv ville vælge -pga. det megen korn og lign. Men hvis dine hunde fungere godt på det og ikke har nogen foderrelaterede problmer, så ser jeg ingen grund til at skifte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Hihi.. er heller ikke foderguru, men har dog oparbejdet nogle meninger:mrgreen:. Jeg synes at det er rigtig godt at der er kød som de to første ingredienser men som Aussiepower siger, så synes jeg også at der er for meget korn i... Havre kan være rigtig fin at have i forderet, men jeg mangler bare en forklaring på hvordan den var inden den kom i foderet... altså om den er dampet eller ej... den dampede form har nemlig en god virkning..:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Winther Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Proformance og Sportsmans Pride er ikke det samme. Sportsmans Pride bliver nu solgt af Gilpa, og i følge den tidligere forhandler er det kun sækken som er den samme, der er ændret i indhold og producent. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 30, 2009 Rapporter Share Besvaret November 30, 2009 Winther skrev: Proformance og Sportsmans Pride er ikke det samme. Sportsmans Pride bliver nu solgt af Gilpa, og i følge den tidligere forhandler er det kun sækken som er den samme, der er ændret i indhold og producent. Okay...bliver helt rundforvirret nu...hehe det jeg lige har købt er Proformance, altså de nye poser...og nede i butikken hænger der sådan en guide hvor der er vist hvilken sportsmans den svarer til... Men bliver der så stadig lavet noget i poser med sportsmans logo på, men med andet indhold? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret December 1, 2009 Rapporter Share Besvaret December 1, 2009 synes godt nok der er rigeligt med korn i til et stort farligt rovdyr mange af de ting der står lyder fine feks brusk som indeholder chonddroithin til leddene men igen hvor meget gavner det og hvor naturligt er det jeg ville nok foretrække ziwipeak hvis jeg skulle give tørfoder igen eller acana eller lign men jeg holder mig til det helt naturlige rå hvor jeg er helt sikker på det jeg giver det er det som varen er det er jo ikke et krav til dyrefoder heller at de skal bruge rene friske råvarer så derfor en ting jeg ikke tror på med tørfoder man kan fuske rigeligt madvarer og kød til mennesker med og sælge gamle ting osv osv hvad gør man så ikke til en hund det er der jo slet ikke krav til :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret December 1, 2009 Rapporter Share Besvaret December 1, 2009 Jeg har selv kigget på det, og fandt en "pusher" :slem: her i nærheden, kørte afsted, men altså jeg havde jo læst på nettet hvad der var i, men da vi så står ude ved poserne kigger jeg indhold, og minsandten om der ikke står noget andet på posens indholdsfortenelse end på nettet, bla var der så majs som der intet stod på nettet om, kan ikke lige huske hvad der mere var forkert men da sluttede mit bekendskab med det, vil ikke købe noget som har 2 forskellige beskrivelser, for hvad er rigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lillemyr Besvaret December 1, 2009 Rapporter Share Besvaret December 1, 2009 Hej. Hos Gilpa (tidligere forhandler af Proformance nu Sportsmans Pride) siger de at grunden til at de har skiftet er at Proformance nu bliver lavet i England og at det har gjort kvaliteten dårligere. Derfor har de skiftet til Sportsmans Pride som i følge Gilpa skulle være det samme som altid. Hilsen Tina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Winther Besvaret December 2, 2009 Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 Så siger begge importører altså det samme om det produkt de ikke længere importerer... vi må vente på næste episode af soap... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 2, 2009 Rapporter Share Besvaret December 2, 2009 Det er lidt af et mysterie...hehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts