Hop til indhold

nogle der kender Golden Eagle


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Ja Eagle Pack hundemad fra

Eaglepack

fås desv. ikke mere,:megaked: men en videreudvikling skulle nu være Golden Eagle kunne godt tænke mig at høre om hvad folkherinde siger til dette ??? nogle der evt kender det, skulle" hvis" også være godt til allergi hunde ??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Har lige set din tråd - ved godt den er fra jan, men tænkte du måske ville svare på et spørgsmål alligevel.. :vuf:

 

Jeg har kigget lidt på Golden Eagle Kylling.. Hvilken varriant spiser Bella og hvad er farven og størrelsen på foderet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt 2 varianter, kylling, og and tror jeg den anden var. Guincho synes ikke det er videre spændende. Han foretrækker RC (desværre) og Olivers.

 

Hmm.. Mio er jo også RC-fan, så det er nok ikke sikkert han gider det heller - tak for tip :5up:

 

Kan du huske hvad farven og størrelsen var på kyllinge-foderet? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener du farven på posen?

Det er denne her, som er på tilbud til 70kr: GE Holistic Health Kylling - 2,5 kg. - spar 65 kr - GOLDEN EAGLE - PetsHolistic ApS

 

Jeg har også Acana, Orijen og Wolfsblut stående, altså gode fodermærker. Men det synes Guincho bare ikke :roll:

Jeg har tænkt på om jeg skulle prøve at lokke det i ham iblandet lidt hjemmelavet sund hunde-leverpostej, så kan det være han ender med at kunne li det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Min ene beagle, Oscar, er vokset op på deres all stage foder - og det har han haft det fint med.

Så det er et udmærket foder - størrelsen er ok blot ikke for en hvalp der skifter tænder - der måtte jeg banke det i mindre stykker med kødhammeren.

 

Min Darwin har en overgang fået deres hvalpefoder - som han åd uden problemer - den eneste ulempe ved hvalpefoderet var at pillerne var lige lovlige store

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener du farven på posen?

Det er denne her, som er på tilbud til 70kr: GE Holistic Health Kylling - 2,5 kg. - spar 65 kr - GOLDEN EAGLE - PetsHolistic ApS

 

Jeg har også Acana, Orijen og Wolfsblut stående, altså gode fodermærker. Men det synes Guincho bare ikke :roll:

Jeg har tænkt på om jeg skulle prøve at lokke det i ham iblandet lidt hjemmelavet sund hunde-leverpostej, så kan det være han ender med at kunne li det...

 

Vi har jo også opgivet Orijen og Wolfsblut, for det gider han simpelthen ikke sætte tænderne i :roll: selvom jeg næsten savler over det :mrgreen:

 

Jeg mente størrelse og farve på selve foder-pillerne :genert:

Mio gider ikke foder-piller der er for små, og Gudrun har sagt de helst skal være lyse i farven :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min ene beagle, Oscar, er vokset op på deres all stage foder - og det har han haft det fint med.

Så det er et udmærket foder - størrelsen er ok blot ikke for en hvalp der skifter tænder - der måtte jeg banke det i mindre stykker med kødhammeren.

 

Min Darwin har en overgang fået deres hvalpefoder - som han åd uden problemer - den eneste ulempe ved hvalpefoderet var at pillerne var lige lovlige store

 

Mio skal helst have store foder-piller, så det lyder jo til at være ok :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener du farven på posen?

Det er denne her, som er på tilbud til 70kr: GE Holistic Health Kylling - 2,5 kg. - spar 65 kr - GOLDEN EAGLE - PetsHolistic ApS

 

Jeg har også Acana, Orijen og Wolfsblut stående, altså gode fodermærker. Men det synes Guincho bare ikke :roll:

Jeg har tænkt på om jeg skulle prøve at lokke det i ham iblandet lidt hjemmelavet sund hunde-leverpostej, så kan det være han ender med at kunne li det...

 

Jeg havde tænkt på at sende en lille pose Applaws over til jer (sammen med selen som jeg forleden panisk opdagede at jeg havde glemt at sende :oops:)

Men Karla, Tweety, Dolph OG Bitten vælger det med stor tydelighed fremfor RC Chihuahua og RC sensitive

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har jo også opgivet Orijen og Wolfsblut, for det gider han simpelthen ikke sætte tænderne i :roll: selvom jeg næsten savler over det :mrgreen:

 

Jeg mente størrelse og farve på selve foder-pillerne :genert:

Mio gider ikke foder-piller der er for små, og Gudrun har sagt de helst skal være lyse i farven :vuf:

 

De måler 10-11mm i diameter, er lidt flade. Men de er ikke lyse, jeg vil kalde mørke, dog ikke helt så mørke som Wolfsblut Wild Pacific. Sidstnævnte er ellers store. Måske en anden variation af wolfsblut er lysere?

Jeg har noget hvalpe-specifik liggende, de er meget lyse, men meget små :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde tænkt på at sende en lille pose Applaws over til jer (sammen med selen som jeg forleden panisk opdagede at jeg havde glemt at sende :oops:)

Men Karla, Tweety, Dolph OG Bitten vælger det med stor tydelighed fremfor RC Chihuahua og RC sensitive

 

Hehe, den sele, den spøger godtnok :-D

Det lyder rigtig interessant med noget som de små kan li, jeg har aldrig hørt om det mærke, så du er yderst velkommen til at smide en lille smagsprøve afsted, hvis du gider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, den sele, den spøger godtnok :-D

Det lyder rigtig interessant med noget som de små kan li, jeg har aldrig hørt om det mærke, så du er yderst velkommen til at smide en lille smagsprøve afsted, hvis du gider.

 

Jeg er meget tilfreds! Det er små bitte foderkugler, og jeg tror det er med i hvertfald 75% kød... Rigtig kød :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem kunne jeg godt tænke mig at Guincho skulle smage. Om han skal have så meget kød er jeg i tvivl om, men omvendt så er han så meget anderledes end Toffi, f.eks. er han en meget varm hund, så måske ville han netop have glæde af barftørfoder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...

Jeg har en sæk med 10 kg Golden Eagle hypoallergen and/kartoffel som jeg gerne vil sælge, da jeg er begyndt at barfe. Har givet lidt over 500 inkl fragt, sælges for kr. 350. Bor på indre Nørrebro. Send sms 27123188. Holdbarhed til aug 2012.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en sæk med 10 kg Golden Eagle Hypoallergen (kornfri) med and/kartoffel jeg gerne vil sælge, da jeg er begyndt at barfe. Har givet lidt over 500 inkl fragt, sælges for 350. Holdbarhed til aug 2012. Bor på indre Nørreebro. Send sms 27123188

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...