Hop til indhold

hundeklub, hvor?


Gæst sandi
 Share

Recommended Posts

Hej.

Nogen der kender til hundeklub i kbh området hvor der ikke er begrænsning på racer? Vi er i en nu, men de tager fx ikke amstaffs, og skulle vi blive plejefamilie for en sådan hund er det ikke formålstjenligt at blive der.

Hvis nogen kender nogen i nærheden af gentofte eller bare i københavns området vil det være dejligt.

mvh

sandi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hej.

Nogen der kender til hundeklub i kbh området hvor der ikke er begrænsning på racer? Vi er i en nu, men de tager fx ikke amstaffs, og skulle vi blive plejefamilie for en sådan hund er det ikke formålstjenligt at blive der.

Hvis nogen kender nogen i nærheden af gentofte eller bare i københavns området vil det være dejligt.

mvh

sandi

 

Hvis det SKAL være en forening kan du også prøve DCH Hvidovre.

 

Skal det ikke absolut være en forening så er der www.hundetræningKbh.dk vi træner pt i Valby og fra april i Søndermarken.

 

Hjemmesiden er under genopbygning

Link til indlæg
Del på andre sites

hej, tak for svarende. Tror vi har fundet noget i dch som er tæt på det vi kommer fra. Så det prøver vi lige i første omgang:)

ninjamor. kiggede lidt på http://www.hundetræningKbh.dk, du kan hvis du kender jeres webmaster sige at sitet er okay at læse for blinde, men da der er nogle ting vdr hunden i løbetid som ikke passer mig 100% blev det ikke det denne gang.

Tak for svar begge 2 :)

 

/sandi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
hej, tak for svarende. Tror vi har fundet noget i dch som er tæt på det vi kommer fra. Så det prøver vi lige i første omgang:)

ninjamor. kiggede lidt på www.hundetræningKbh.dk, du kan hvis du kender jeres webmaster sige at sitet er okay at læse for blinde, men da der er nogle ting vdr hunden i løbetid som ikke passer mig 100% blev det ikke det denne gang.

Tak for svar begge 2 :)

 

/sandi

 

Nysgerrig: Hvad er det omlring løbetid der ikke passer dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

hej Ninjamor :)

problemet er hvis jeg har en plejehund med ude fra internatet, skal jeg være ret sikker på hvad det middel i anbefaler den skal være på gør ved hunden, det være sig mentalt som fysisk.

Det er den ene grund, ved næmere gemmengang af jeres site, jeg er blind så det er lidt uover skueligt kan jeg se at der ikke så vidt jeg kan se bliver trænet i det program man fx bruger i Dansk politihunde forening. Da er det vi er started med med begge vores hunde vil det være formålstjenligt om vi kan finde en klub der har det på programmet. :)

måske er jeg antsi, men det vil i så fald ikke være første gang ej heller sidste.

forsat god dag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...