Lonny Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Så fik jeg langt om længe også lavet en lille film med Luna i sneen Luna i sneen.wmv from Lonny on Motionbox Til sidst i videoen, hvor hun spæner afsted, der er hun på vej om mod hovedøren, og 2 sekunder efter brager hun ind i gennem døren, Luna ved nemlig godt hvordan man åbner sådan en dør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Er hun ved at lave en tilbygning :blink: hun hygger sig da bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Er hun ved at lave en tilbygning :blink: hun hygger sig da bare Ja, først havde jeg hende mistænkt for at forsøge at grave sig ud af haven, men du har ret, det ligner mere hule byggeri Og tak for din kommentar, jeg blev helt ked af at der slet ikke var nogen der kommenterede, så det er værdsat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Hvor er hun sød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Er helt vild med hendes flap-ører (og din designer-have ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Er helt vild med hendes flap-ører (og din designer-have ) Det er en designer have, der er staudebed (det er det Luna er ved at grave op :blink:), frugthave, grøntsagshave, en masse blomsterbede og så græsplænen. Det så rigtig flot ud da vi flyttede ind, og det gør det også nu hvor det er dækket af sne, men ellers Vi taler rent faktisk om at grave det hele op og lave det om til en Luna have, med bakker, rør hun kan løbe igennem, sandkasse osv. På denne måde slipper vi for at blive sure når hun graver noget op, og vi slipper for den konstant dårlige samvittighed over overhovedet ikke at passe denne ellers så flotte have... Jeg håber aldrig at vi får besøg at den tidligere ejer, hun ville dø hvis hun så hvad vi har gjort ved hendes flotte have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Bare spørg Guanomo, har var så fræk at kommentere vores ukrudt da jeg lagde billeder ind i sommers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Bare spørg Guanomo, har var så fræk at kommentere vores ukrudt da jeg lagde billeder ind i sommers Kan jeg godt huske, blev så imponeret over din desginer-have, havde ikke lige tænkt at den kunne være 'arvet' :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Bare spørg Guanomo, har var så fræk at kommentere vores ukrudt da jeg lagde billeder ind i sommers det var jeres indkørsel... Vores have er halveret i størrelse/længden=mindre at tænke på Men luna og cujo helt klart grave nogle fine snehuler sammen.. hun er så kær at se på :hjerte: Cujo bruger sit hoved som sneplov når vi går tur, han presser hovedet ned for at finde noget at snuse til og går så nogle skridt frem så hovedet presser sne ud til siderne :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 det var jeres indkørsel... Vores have er halveret i størrelse/længden=mindre at tænke på Men luna og cujo helt klart grave nogle fine snehuler sammen.. hun er så kær at se på :hjerte: Cujo bruger sit hoved som sneplov når vi går tur, han presser hovedet ned for at finde noget at snuse til og går så nogle skridt frem så hovedet presser sne ud til siderne :klap: Det gør Luna også, det er derfor hendes næse altid er fyldt med småskrammer, hun graver først med den, og når hun så når ned til jorden, så bliver fødderne taget i brug Hun bruger også tænderne til at grave med, det er så kun om sommeren. Men når hun sådan graver et hul, og bliver irriteret over alle rødderne fra planterne, så bider hun fat i dem og river dermed store klumper jord op af hullet... I det hele taget tror jeg ikke hun har overvejet at det letteste at grave med er fødderne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Lunas graveri ligner aslans musseri grave grave kigge "kommer der nogen, nej, fint" grave grave Og snuden ned og dufte om der var en musse rede og op og kigge om man er alene. paronid, måske, men ingen bliver spist at evt fjener :blink: Elsker lunas flap ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Lunas graveri ligner aslans musseri grave grave kigge "kommer der nogen, nej, fint" grave grave Og snuden ned og dufte om der var en musse rede og op og kigge om man er alene. paronid, måske, men ingen bliver spist at evt fjener :blink: Elsker lunas flap ører Jeg tror rent faktisk også at det Luna laver er musseri, eller et eller andet levende, eller måske en god kattelort Og nu når du siger det, så hælder jeg mest til katttelorten, da hun udemærket ved at det giver skideballe, så det er nok mig hun kigger efter :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg tror rent faktisk også at det Luna laver er musseri, eller et eller andet levende, eller måske en god kattelort Og nu når du siger det, så hælder jeg mest til katttelorten, da hun udemærket ved at det giver skideballe, så det er nok mig hun kigger efter :blink: "Lonny, nu som kattelorte fjende" :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Ej hvor er hun sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts