Hop til indhold

Luna drukner i sne


Lonny
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg langt om længe også lavet en lille film med Luna i sneen :mrgreen:

 

Luna i sneen.wmv from Lonny on Motionbox

 

Til sidst i videoen, hvor hun spæner afsted, der er hun på vej om mod hovedøren, og 2 sekunder efter brager hun ind i gennem døren, Luna ved nemlig godt hvordan man åbner sådan en dør :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun ved at lave en tilbygning :blink: hun hygger sig da bare

 

Ja, først havde jeg hende mistænkt for at forsøge at grave sig ud af haven, men du har ret, det ligner mere hule byggeri :lol:

 

Og tak for din kommentar, jeg blev helt ked af at der slet ikke var nogen der kommenterede, så det er værdsat :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt vild med hendes flap-ører (og din designer-have :shock:)

 

Det er en designer have, der er staudebed (det er det Luna er ved at grave op :blink:), frugthave, grøntsagshave, en masse blomsterbede og så græsplænen. Det så rigtig flot ud da vi flyttede ind, og det gør det også nu hvor det er dækket af sne, men ellers :oops:

 

Vi taler rent faktisk om at grave det hele op og lave det om til en Luna have, med bakker, rør hun kan løbe igennem, sandkasse osv. På denne måde slipper vi for at blive sure når hun graver noget op, og vi slipper for den konstant dårlige samvittighed over overhovedet ikke at passe denne ellers så flotte have...

 

Jeg håber aldrig at vi får besøg at den tidligere ejer, hun ville dø hvis hun så hvad vi har gjort ved hendes flotte have :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare spørg Guanomo, har var så fræk at kommentere vores ukrudt da jeg lagde billeder ind i sommers :lol:

:fornaermet: det var jeres indkørsel...

 

Vores have er halveret i størrelse/længden=mindre at tænke på :lol:

 

Men luna og cujo helt klart grave nogle fine snehuler sammen..

 

hun er så kær at se på :lun::hjerte:

 

Cujo bruger sit hoved som sneplov når vi går tur, han presser hovedet ned for at finde noget at snuse til og går så nogle skridt frem så hovedet presser sne ud til siderne :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet: det var jeres indkørsel...

 

Vores have er halveret i størrelse/længden=mindre at tænke på :lol:

 

Men luna og cujo helt klart grave nogle fine snehuler sammen..

 

hun er så kær at se på :lun::hjerte:

 

Cujo bruger sit hoved som sneplov når vi går tur, han presser hovedet ned for at finde noget at snuse til og går så nogle skridt frem så hovedet presser sne ud til siderne :klap:

 

Det gør Luna også, det er derfor hendes næse altid er fyldt med småskrammer, hun graver først med den, og når hun så når ned til jorden, så bliver fødderne taget i brug :lol:

 

Hun bruger også tænderne til at grave med, det er så kun om sommeren. Men når hun sådan graver et hul, og bliver irriteret over alle rødderne fra planterne, så bider hun fat i dem og river dermed store klumper jord op af hullet... I det hele taget tror jeg ikke hun har overvejet at det letteste at grave med er fødderne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lunas graveri ligner aslans musseri :mrgreen:

 

grave grave kigge "kommer der nogen, nej, fint" grave grave

 

Og snuden ned og dufte om der var en musse rede og op og kigge om man er alene.

 

paronid, måske, men ingen bliver spist at evt fjener :blink:

 

Elsker lunas flap ører :lun:

 

Jeg tror rent faktisk også at det Luna laver er musseri, eller et eller andet levende, eller måske en god kattelort :lol:

 

Og nu når du siger det, så hælder jeg mest til katttelorten, da hun udemærket ved at det giver skideballe, så det er nok mig hun kigger efter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror rent faktisk også at det Luna laver er musseri, eller et eller andet levende, eller måske en god kattelort :lol:

 

Og nu når du siger det, så hælder jeg mest til katttelorten, da hun udemærket ved at det giver skideballe, så det er nok mig hun kigger efter :blink:

 

 

"Lonny, nu som kattelorte fjende" :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...