Hop til indhold

Håber på det bedste..


stellz
 Share

Recommended Posts

Ja, vi har så været ved doktor dyr med Akira idag, Da hun er halt på det højre bagben. Igår ville hun slet ikke støtte på det, og vi blev enige om at selvom det skulle være bedre idag, ville vi prøve få en tid. Det fik vi. Vores dyrlæge, kunne ikke finde noget galt, men jeg lagde mærke til at da hun strakte Akiras højrebagben, som den er gal med, smaskede Akira som en gal, hvilket jeg ser som et tegn på at der var noget, der gjorde ondt.. Ved ikke om jeg tyede det korrekt.

Vi fik smertestillende med til hende, og hvis det ikke var bedre imorgen, skulle vi ringe igen, da de så vil ha hende til røgnten af hofter og albuer.. Da det ikke er første gang hun er halt på det ben, bliver vi jo selvfølgelig lidt nervøse, og hun er en blanding af to racer som ifølge hvad jeg har forstået, har tendens til at få HD< ??

 

Men tror næsten at uanset hvad, vil vi ha hende i røgten alligevel, bare for at sikre at alt er som det skal være.. Puha, bare tanken om det, gør mig helt trist..:megaked:

 

Så jeg er glad for at jeg har snefri fra skole, og tror også jeg bliver hjemme imorgen just in case, og så får hun masser af ro, og bliver aktiveret med ting, som hun ikke skal fræse rundt efter..

 

OT: Bliver rigtig glad når vores dyrelæge roser os, for hvordan Akira er blevet, når hun tænker på de andre hunde i kuldet.. Hun mener at der er Akira kommet til det rigtige sted, og har fået lige netop det hun havde/har brug for :banan: Vi gør også vores bedste for at Akira får et godt og langt liv, med masser af kærlighed, aktivering osv. Hun er jo vores "barn" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uvished er bare noget af det værste, så derfor ville jeg også - hvis det var mig i situationen - sørge for at få bestilt tid til røntgen. Enten viser det noget, og det kan man så forholde sig til. Eller også viser det ikke noget, og så har man enten fået ro, eller har en ting man kan udelukke i sin videre søgen på en forklaring på symptomerne.

 

Der er ingen tvivl om, at den smasken der har været hos dyrlægen, har været et dæmpende signal fordi det ikke har været rart, så der er sandsynligvis noget der har gjort ondt.

 

Godt med ros fra dyrlægen. Helt sikker på det er så rigeligt fortjent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uvished er bare noget af det værste, så derfor ville jeg også - hvis det var mig i situationen - sørge for at få bestilt tid til røntgen. Enten viser det noget, og det kan man så forholde sig til. Eller også viser det ikke noget, og så har man enten fået ro, eller har en ting man kan udelukke i sin videre søgen på en forklaring på symptomerne.

 

Der er ingen tvivl om, at den smasken der har været hos dyrlægen, har været et dæmpende signal fordi det ikke har været rart, så der er sandsynligvis noget der har gjort ondt.

 

Godt med ros fra dyrlægen. Helt sikker på det er så rigeligt fortjent.

 

Ja lige netop.. tror også det er sådan det bliver.. Røgnten uanset om der er noget eller ej. Så har man det på det rene. :-D

 

Ja, sådan tyede jeg det også, måske kæresten ikke lagde så meget i det, da det er mig der er "eksperten" herhjemme pga så meget tid jeg bruger på min besættelse.. HF.. hehe.. Men han har da fundet ud af, at jeg finder ud af mange rigtig gode ting, som vi også kan bruge :mrgreen:

 

Ja, man bliver så glad og varm indeni :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...