Hop til indhold

Suk - renlighed


Gæst Maddox
 Share

Recommended Posts

For at vende tilbage til det egentlige emne i denne tråd :blink:

 

Det er bare SUPER irriterende når de små vapser har regnet ud at hvis de har fundet noget interessant er det verdens dårligste idé at reagere på dit indkald, for det betyder at tingen bliver taget fra dem.

 

Vi fik det tip at sætte os ned og græde højlydt, eller simpelthen kaste sig ned på jorden og rode rundt. Vi nåede desværre ikke at få afprøvet noget af det, men det var meget vigtigt når (ellere måske nærmere HVIS) hvalpen så kom hen for at tjekke hvad der var los - så virkelig rose den, ligeså meget for at lade den forstå at der ikke er noget galt med dig.

 

Ellers kan du også prøve at starte forfra med indkald på hundelort og pindefri områder :slem: Og så simpelthen have nogle VIRKELIG lækre godbidder med. Stykker fra bøffer, minifrikadeller, ost osv.

Det MÅ man da tro, selv for en hvalp, smager bedre end andre hundes efterladenskaber :badr:

 

Nike rørte ikke hundelorte, til gengældt var hun ekstremt glad for ræve/kattelort. Skal ikke gøre mig ekspert på om det var det ene eller andet, hun stank ihvertfald bare af lort ud af munden efter hun var smuttet end tur op i en tætgroet bunker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke for at komme med upassende indlæg til jeres tråd:oops:. Jeg er ny her og har vist ikke helt fattet "spillereglerne". Jeg er også helt ny hundeejer og gør mig derfor også mange overvejelser i forhold til dette. Jeg hverken isolerer min hvalp eller laver gestusspisning, men ignorerer ham ved dårlig adfærd, når han f.eks. springer op. Syntes det virker....med lad nu det ligge!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det var ikke for at komme med upassende indlæg til jeres tråd:oops:. Jeg er ny her og har vist ikke helt fattet "spillereglerne". Jeg er også helt ny hundeejer og gør mig derfor også mange overvejelser i forhold til dette. Jeg hverken isolerer min hvalp eller laver gestusspisning, men ignorerer ham ved dårlig adfærd, når han f.eks. springer op. Syntes det virker....med lad nu det ligge!!

 

Der er ingen spilleregler og du har lige så meget ret til at have din mening som andre.

 

Men derfor kan vi jo godt debattere baggrunden for holdningerne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Madox, du skal bare passe på med at regne med, at din hund stopper med at spise pinde når tænderne er skiftet. Jeg har på fornemmeren, at det ret hurtigt bliver en vane.

Buddha ÅD også pindende, og vores dyrlæge fandt ligefrem en splint i måsen på ham :shock: Så med den erfaring, har vi afledt Motor meget i forbindelse med pinde. Han gnaver selvfølgelig i dem, det er slet ikke det, men han spiser dem ikke på samme måde, og slet ikke ligeså mange.

 

Men ja, det er vildt svært at finde noget de kan bide i når tænderne gør ondt.. Jeg kan nævne et hav af ting der ikke virker her :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...