Hop til indhold

Lad os vise vores dejlige videoer her


Aina B
 Share

Recommended Posts

De her har jeg vist ikke vist før :blink:

Flica og Chivas, da Chivas bare var en lille prut og Flica var mindre grå om mulen, tilbage i juni 2006 :lun:

 

[media]

[/media]

 

 

[media]

[/media]

 

Og nu, rundt regnet 3½ år senere, med Chivas som noget større og Flica noget mere grå -og larmende ;-):

 

[media]

[/media]

 

 

[media]

[/media]

 

Hvor er Chivas dog vokset, og hvor er de dejlige at se på :lun:

 

Og ja, der er kommet en del mere lyd på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen så må vi jo hellere være med også....

 

 

Bamse leger i sneen med farmand:

[media]

[/media]

Kort video af Bamses yndlingsbeskæftigelse - Fang snebolden:

[media]

[/media]

Bamses farmand prøver at få ham til at rulle... Bedøm selv hvordan det går.

Men læg venligst mærke til den gode kontakt mellem føre og hund, samt smæk-dækken og de hurtige stillingsskift :klap:

[media]

[/media]

Bamses første forsøg med hans leo:

[media]

[/media]

Bamses andet forsøg med han leo:

[media]

[/media]

Det var vist hvad vi kunne byde på denne omgang...

 

Hold da op hvor er han kær, og ivrig, og han ruller da også til sidst

:lun:

 

Men han er ikke så smart med Leo'en, her kunne han godt lære af Baldur, som bare bed flapperne af, og herefter var det ret let at få godbiddet ud af den :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der sker slet ikke noget når jeg forsøger at se HF filmene :megaked:

 

Men jeg var inde på din hjemmeside og se dine film :-D

 

Hun er godt nok glad for den apport, og jeg var imponeret over hvor langt hun rent faktisk svømmede ud efter den, og så er det helt genialt at du har lært hende at ryste sig før hun kommer hen til dig :5up:

 

Og så fik jeg set min første tæve lette ben, indtil nu har jeg kun hørt om det, men nu har jeg også set det :lol:

Jeg kan bare ikke hitte ud af hvad jeg gør forkert med de videoer, jeg går ind på siden og linker bare via ikonet over skriveboksen :vedikke:

 

Men Tak Lonny, ja hun er suuper glad for apportering - og for at lette ben :klap: og mht. at ryste sig før hun kommer ind og aflevere er det jo egentlig en fejl, men en praktisk fejl jeg har valgt at udnytte da hun jo alligevel ikke går jagt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bare ikke hitte ud af hvad jeg gør forkert med de videoer, jeg går ind på siden og linker bare via ikonet over skriveboksen :vedikke:

 

Men Tak Lonny, ja hun er suuper glad for apportering - og for at lette ben :klap: og mht. at ryste sig før hun kommer ind og aflevere er det jo egentlig en fejl, men en praktisk fejl jeg har valgt at udnytte da hun jo alligevel ikke går jagt :mrgreen:

 

Jeg syntes ikke at det er en fejl, jeg syntes det er skidesmart :klap:

 

Jeg uploader aldrig til HF, så jeg aner ikke hvad der går galt, men måske er der andre der kan hjælpe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes ikke at det er en fejl, jeg syntes det er skidesmart :klap:

 

Hihi også her! Men jeg forsøgte de første par år at få hende fra det, tilsidst stod jeg i vand til anklerne for at undgå hun skulle dumpe den men hver gang jeg øgede afstanden igen, startede hun forfra med at dumpe :stupid: - hun gør det KUN når det er i vand, madamen vil ikke arbejde mens hun drypper (man er vel halv spidshund)! :genert:

 

Jeg uploader aldrig til HF, så jeg aner ikke hvad der går galt, men måske er der andre der kan hjælpe?

Æh fisk! De ligger på photobucket jo! Aner ikk hva HF står for

:vedikke::oops:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hold da op hvor er han kær, og ivrig, og han ruller da også til sidst

:lun:

 

Men han er ikke så smart med Leo'en, her kunne han godt lære af Baldur, som bare bed flapperne af, og herefter var det ret let at få godbiddet ud af den :blink:

 

Hehe - Ja, han vil jo så gerne regne ud, hvad i alverden manden vil have ham til.

Han kan godt kommandoen rulle, men manden kan bare ikke finde ud af de rigtige håndtegn og så er det jo ikke nemt at være hund :klap:

 

Mht. leo'en.... Tja... De første par gange var det bare sådan noget tumle rundt noget. :lun:

Nu er der kommet styr på det, og han tømmer den på nogle minutter. Men det går vildt for sig, med sådan nogle vilde skub og kasten rundt med den:mrgreen:

 

Det ville nok have været bedre for vores møbler og gulv, hvis han havde brugt Baldurs taktik - Men tror helt ærligt ikke han kan tænke så langt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

hf = hunde-forum.dk :mrgreen:

 

Shit jeg har jo mange videoer :shock:

 

Der er 45 på youtube, dog ikke alle med hunde i :genert::oops:

YouTube - guanomo's Channel

 

Vimeo er der også nogle på.

cirka 14, men ikke alle med hunde

Kenneth Nielsen's videos on Vimeo

 

altså, det er her dovenskab, du må udvælge nogle videoer du specielt gerne vil have vi ser, jeg kan jo ikke bruge hele arbejdes dagen på at se +50 videoer med Cujo :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe - Ja, han vil jo så gerne regne ud, hvad i alverden manden vil have ham til.

Han kan godt kommandoen rulle, men manden kan bare ikke finde ud af de rigtige håndtegn og så er det jo ikke nemt at være hund :klap:

 

Mht. leo'en.... Tja... De første par gange var det bare sådan noget tumle rundt noget. :lun:

Nu er der kommet styr på det, og han tømmer den på nogle minutter. Men det går vildt for sig, med sådan nogle vilde skub og kasten rundt med den:mrgreen:

 

Det ville nok have været bedre for vores møbler og gulv, hvis han havde brugt Baldurs taktik - Men tror helt ærligt ikke han kan tænke så langt :oops:

 

Så det manden, og ikke Bamse, der ikke kan finde ud af det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså, det er her dovenskab, du må udvælge nogle videoer du specielt gerne vil have vi ser, jeg kan jo ikke bruge hele arbejdes dagen på at se +50 videoer med Cujo :blink:

:shock: jamen så skal jeg bruge min arbejds tid på det?

 

indendørs leg, 1 år gammel vel.

YouTube - guanomo's Channel

 

NØJ hvor eg savner vi kan gå i haven nu

YouTube - guanomo's Channel

 

Min datter og cujo :hjerte:

YouTube - guanomo's Channel

 

Godt bevis på cujo kigger på kropssprog og ikke hører efter

YouTube - guanomo's Channel

 

og så den her, som nok mere er din.

[media]

[/media]

 

og en af de nyeste

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: jamen så skal jeg bruge min arbejds tid på det?

 

indendørs leg, 1 år gammel vel.

YouTube - guanomo's Channel

 

NØJ hvor eg savner vi kan gå i haven nu

YouTube - guanomo's Channel

 

Min datter og cujo :hjerte:

YouTube - guanomo's Channel

 

Godt bevis på cujo kigger på kropssprog og ikke hører efter

YouTube - guanomo's Channel

 

og så den her, som nok mere er din.

[media]

[/media]

 

og en af de nyeste

[media]

[/media]

 

Sikke nogle dejlige klip :lun:

 

Og hvor er det sjovt at se at Cujo åbenbart lige fra unghund af altid har været rolig, hvorimod man vist ikke helt kan sige det samme om Hjalte :lol:

 

Jeg er helt vild med videoen hvor Hjalte laver øvelser med Cujo, hvor er de bare søde sammen :hjerte:

 

Dejlig hund, og dejlige børn du har dig :lun:

 

Og tak for filmen med Baldur :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle dejlige klip :lun:

 

Og hvor er det sjovt at se at Cujo åbenbart lige fra unghund af altid har været rolig, hvorimod man vist ikke helt kan sige det samme om Hjalte :lol:

takker :kys:

 

Han var kun rolig på videoerne :lol: i starten da vi fik ham kunne hjalte ikke sidde på gulvet og lege, så var cujo over ham og skulle slikke ham i hovedet og puffe til ham, så det trænede vi meget så hjalte kunne lege i fred uden at have en hund hængende på sig konstant.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Chivas dog vokset, og hvor er de dejlige at se på :lun:

 

Og ja, der er kommet en del mere lyd på :lol:

 

:-D Det skulle han også gerne, han er kun ca. 3 mdr. på de første videoer og nu fylder han 4 år d. 2. marts.. :lun:

 

Ja, det er sjovt, jeg har faktisk ikke lagt mærke til det før nu, hvor jeg så videoerne lige efter hinanden, jeg er bare vant til at Flica har meget lyd på, men på dem hvor Chivas er hvalp, der er hun helt stille, det er lidt sjovt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

takker :kys:

 

Han var kun rolig på videoerne :lol: i starten da vi fik ham kunne hjalte ikke sidde på gulvet og lege, så var cujo over ham og skulle slikke ham i hovedet og puffe til ham, så det trænede vi meget så hjalte kunne lege i fred uden at have en hund hængende på sig konstant.

 

så er jeg mere rolig, jeg var helt forundret over at han åbenbart var født rolig :-D

 

:-D Det skulle han også gerne, han er kun ca. 3 mdr. på de første videoer og nu fylder han 4 år d. 2. marts.. :lun:

 

Ja, det er sjovt, jeg har faktisk ikke lagt mærke til det før nu, hvor jeg så videoerne lige efter hinanden, jeg er bare vant til at Flica har meget lyd på, men på dem hvor Chivas er hvalp, der er hun helt stille, det er lidt sjovt :-D

 

Ja, det er sjovt som tingene kan komme snigende, og man så slet ikke lægger mærke til dem før en anden påpeger det eller man ser det på video :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja, det er sjovt som tingene kan komme snigende, og man så slet ikke lægger mærke til dem før en anden påpeger det eller man ser det på video :-D

 

Det sjove er så at det ikke er noget der er kommet snigende, hun var bestemt også larmende før Chivas kom til, jeg har fx. en video med hende og Cody fra vinteren 2005/2006, der er hun bestemt heller ikke helt stille, så man må jo næsten tolke det sådan at hendes stilhed i videoerne med hvalpe-Chivas, er helt til ære for den lille hvalpedreng :hjerte:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Det sjove er så at det ikke er noget der er kommet snigende, hun var bestemt også larmende før Chivas kom til, jeg har fx. en video med hende og Cody fra vinteren 2005/2006, der er hun bestemt heller ikke helt stille, så man må jo næsten tolke det sådan at hendes stilhed i videoerne med hvalpe-Chivas, er helt til ære for den lille hvalpedreng :hjerte:

 

[media]

[/media]

 

Nåårh, så hun har bare taget hensyn til det lille pus :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Her er Lexus og Tacco:lun:

Picasa Webalbum - Frank

 

Jeg har købt video redigerings software, så nu bliver det sjovt:banan::klap:

Er lidt nysgerrig; hvad for et program købte du ??

Jeg kører selv med Pinnacle studio 12 som er rigtigt godt til redigering og klip af film

 

ja som sagt er jeg lidt nysgerrig af natur

 

og skønne film af vovsen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...