Gæst M.I.A Skrevet Marts 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2010 Hej Min lille trold på 8 snart 9 uger har fået en halv ormepille hjem som han skal have om nogle dage. Men den er sgu ret stor, så tror ikke han vil tygge sig frivilligt igennem dem! Kan jeg knuse den og blande den i noget leverpostej eller må man ikke sådan noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Kan du ikke gemme den i noget leverpostej eller lignende, det gjorde jeg i hvert fald til Oskar :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Jeg sovsede den ind i olien fra sardiner i olie, sammen med lidt sardin, og så gav jeg Motor det fra hånden - det var væk på et sekund, han ænsede ingenting :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M.I.A Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Jo det tænkte jeg også på, men den er så stor at han umuligt vil kunne sluge den uden at lægge mærke til det, så jeg er ret sikker på at han bare vil spytte den ud når han finder den. Det er en lille pomeranian så det med ormepille kan være noget af en udfordring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Hvis det der er rundt om den er fedtet nok, så skal hvalpen nok spise pillen. Eventuelt giv ham lidt guf først, så guf med pille, så guf til sidst. Gør det før hun skal have mad, så hun er sulten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M.I.A Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Haha, det vil jeg prøve så, jeg har bare dårlige erfaringer med piller og mine katte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Haha, det vil jeg prøve så, jeg har bare dårlige erfaringer med piller og mine katte Ja katte er totalt besværlige. Men hvis du bare finder noget som din hvalp er helt vild med, så burde det ikke være et problem - mærkeligt nok synes jeg at kunne se Motor er vild med noget ved at han ikke tygger det, han sluger bare. Personligt ville jeg nok nyde det lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Sæt hunden på gulvet, sæt dig på hug ved siden af, stik pillen så langt ind i munden/halsen du kan (alt med måde selvfølgelig), luk munden på hunden, sørg for hunden kigger op og gnid varsomt med nedadgående bevægelser på halsens underside..... så skulle pillen gerne blive sunket i løbet af nul komme fem.... og så guffer bagefter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Vi plejer at presse piller ned i en cm. af en ostehaps, eller en klump leverpostej, så forsvinder pillerne altid uden problemer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Leverpostej eller et stykke ost har også altid virket ubeklageligt her, det bliver der nemlig sjældent smagt på det glider bare ned i en fart Hvis ikke du har noget lignende ved hånden så virker Malenes teknik også udemærket, det er måske bare knapt så sjov en oplevelse for vaps som at få en lækkerbidsken serveret Jeg ved ikke om du må knuse en ormekurs pille, men er sikker på der ikke sker noget ved at du deler den i 2 eller 4 stykker så de bedre kan glide ned forklædt i det ene eller det andet af lækre sager Så er der også dobbelt gevinst for vovse - så får man jo 2 eller 4 godbider :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts