linda-hvid Skrevet Marts 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 15, 2010 Dch Viborg starter ungdomshold op den 7.april hvis nogen ml 10 og 18 år skulle interessere, der bliver både trænet lidt tricks lydighed og agility i løbet af foråret :klap: Jeg kan ikke linke men deres hjemmeside er www.dch-viborg.dk så vidt jeg ved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Dch Viborg starter ungdomshold op den 7.april hvis nogen ml 10 og 18 år skulle interessere, der bliver både trænet lidt tricks lydighed og agility i løbet af foråret :klap: Jeg kan ikke linke men deres hjemmeside er www.dch-viborg.dk så vidt jeg ved Sikke et godt initiativ, det måtte de også godt gøre i Lemvig området :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Og er Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH kan man læse om DcH's ungdomslejr som ungdomsholdene er en udspringer af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts