Lonny Skrevet Marts 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2010 Nu er det jo så småt begyndt at blive forår, og det betyder at fasanerne er begyndt at komme frem igen. Og hver gang Luna kan høre dem uden for, og det er tit da vi bor lige op ad skoven, så farer hun op, og hen til et af vinduerne for at se om hun kan spotte den formastelige fasan... Hun kan ligge i den dybest søvn, og alligevel farer hun op lige så snart hun hører deres kalden ude på marken. Skal jeg bare håbe på, at når det bliver rigtig sommer og hun hører det 50 gange om dagen, så bliver dette normalt, og hun gider ikke længere fare op, eller er der et eller andet jeg bør/kan gøre allerede nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sammar Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Nu er det jo så småt begyndt at blive forår, og det betyder at fasanerne er begyndt at komme frem igen. Og hver gang Luna kan høre dem uden for, og det er tit da vi bor lige op ad skoven, så farer hun op, og hen til et af vinduerne for at se om hun kan spotte den formastelige fasan... Hun kan ligge i den dybest søvn, og alligevel farer hun op lige så snart hun hører deres kalden ude på marken. Skal jeg bare håbe på, at når det bliver rigtig sommer og hun hører det 50 gange om dagen, så bliver dette normalt, og hun gider ikke længere fare op, eller er der et eller andet jeg bør/kan gøre allerede nu? Mon ikke hun vender sig til det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Mon ikke hun vender sig til det? Jeg tænker også, at når hun først opdager at det kommer til at ske hvert 10. minut i løbet af hele dagen, så bliver hun træt af at fare op hver evig eneste gang :blink: Og hun gør ikke eller noget, jeg bliver bare forskrækket når hun pludselig farer op af sin søvn og spurter hen til vinduet, så jeg lærer nok at leve med det i tilvænningsperioden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Min onkels schnauzer er endnu ikke blevet træt af det - den har dog lært ikke at stresse helt op over det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Min onkels schnauzer er endnu ikke blevet træt af det - den har dog lært ikke at stresse helt op over det. Det må du ikke sige, jeg orker ikke at Luna skal fare frem og tilbage hele sommeren... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 he he sådan er det også hjemme hos os. I hvert fald for de 2 flatters vedkommende. De kan også ligge og snorke på sturegulvet og lige pludselig fare med 180 i timen ud i haven (hvis teressedøren står åben selvfølgelig)hvis de ser en fulg eller lign. :stupid: og ja dem har vi altså mange af her ude på lander om sommeren. og vores er endnu ikke blevet træt af det endnu desværre :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 he he sådan er det også hjemme hos os. I hvert fald for de 2 flatters vedkommende. De kan også ligge og snorke på sturegulvet og lige pludselig fare med 180 i timen ud i haven (hvis teressedøren står åben selvfølgelig)hvis de ser en fulg eller lign. :stupid: og ja dem har vi altså mange af her ude på lander om sommeren. og vores er endnu ikke blevet træt af det endnu desværre :blink: Det lyder vist som om jeg skal satse mere på træning, end på at det går over af sig selv :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts